Auteur Topic: Daisy (Grie)  (gelezen 13150 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Daisy (Grie)
« Gepost op: 1 december 2014, 13:44:28 »
Ik ben afgelopen vrijdag een half uurtje met Daisy op kamer getrokken. Ergens na middernacht botste ik in het Nachtcafé op Diasy, een Griekse(?) waar ik eerder op de dag al meerdere leuke momenten mee had beleefd.

Ik twijfelde nog even, maar na een tijdje kreeg ik het toch in mijn onnozele kop om een laatste kamergang te maken met Daisy.

Onnozele kop, want de vermoeidheid, de naweeën van mijn griepje, de 3 voorgaande orgasmes en de verkeerde keuze met Daisy, maakten dat ik er op kamer (een veel te koud hutje buiten btw) niet meer veel van terecht bracht :cry.

Verkeerde keuze, want ik had op dat moment nood aan een PSE griet die Piet wakker kon pijpen, maar Daisy is eerder een lieve GFE-meid, die ondanks het GFE-gehalte niet (tong)zoende. Geen tongzoenen, een veel te zachte pijpbeurt en vooral veel geknuffel deden het niet (meer) voor mij en Piet raakte nog maar max op 75% oorlogssterkte :o. We hebben nog even geprobeerd om te neuken, maar dat heb ik al bij al snel voor bekeken gehouden. Mijn lust was ik immers kwijt. We hebben dan nog maar even nageknuffeld en na 30 minuten heb ik mijn 4de en laatste kamergang voor bekeken gehouden.

Herhalingsgevaar voor Daisy: kan zeker gebeuren als ik eens zin heb in een GFE’tje, want uiteindelijk kon zij niet veel doen aan de mislukte kamergang. Het enige dat me van een herhaling zou kunnen weerhouden is dat ze niet tongzoende, en dat hoort toch wel bij een GFE’tje… 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Daisy (Grie)
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2015, 14:16:22 »
Dear KP this girl is sharking me actively. do you advise me her ? I am GFE oriented, like foreplays, initiatives from the girl in the room, good blow job. Thanks.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Daisy (Grie)
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2015, 15:06:44 »
Dear KP this girl is sharking me actively. do you advise me her ? I am GFE oriented, like foreplays, initiatives from the girl in the room, good blow job. Thanks.
Hey MrMazur,Daisy is very good and GFE,take her for 1 hour,very nice and friendly.
Oudebelg.
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Daisy (Grie)
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2015, 15:35:03 »
Dear KP this girl is sharking me actively. do you advise me her ? I am GFE oriented, like foreplays, initiatives from the girl in the room, good blow job. Thanks.
Hey MrMazur,Daisy is very good and GFE,take her for 1 hour,very nice and friendly.
Oudebelg.

I second that! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Daisy (Grie)
« Reactie #4 Gepost op: 29 november 2015, 11:16:03 »
Op 27 november gekamerd met de Griekse Daisy. Ik was op het terras toen ze met haar billetjes tegen me aan stond te wrijven om vervolgens een inspectie onder de badjas uit te voeren. "Rasiert" kreeg ik vervolgens te horen. In eerste instantie geen interesse, maar Daisy legde zich er niet zo maar bij neer. We raakten in gesprek en ontstond enige chemie. Daisy spreekt goed Duits, je kan er lekker mee lullen en ze zal het woord Schlüssel of Zimmer niet laten vallen. Kortom, dat heb ik dan maar gedaan
We geraakten op een mooi ingerichte kamer met dubbel bed.

Daisy werkt naar eigen zeggen maar 2 dagen per week en nooit 2 dagen achter elkaar. Gelukkig bleek dat TZ geen probleem te zijn. Doch ze doet dat niet met iedereen vertelde ze. Voorwaarde is: verzorgd gebit, geen alcohollucht. Kortom, het moet fris zijn.

Daisy is GFE, knuffelt graag en laat zich graag verwennen. Tijdens het blasen gaf ze aan in 69 verder te willen gaan. No prob meid. Mij is niets te gek. Het blasen werd regelmatig onderbroken, omdat ze zelf van mijn orale werk scheen te genieten. Ik houd altijd rekening met fake, maar in dit geval leek het echt te zijn. Ze werd zo geil dat ik haar alleen maar moest likken. Net als bij ons mannen, hebben ook dames een meest gevoelig plekje. De een moet je op de clitoris beffen, de ander net eronder en weer een ander moeten de lippen worden meegenomen. Dames die een vinger er in willen tijdens het beffen en zo meer. Op een gegeven moment kwam ze boven op mijn mond zitten, moest likken en tegelijkertijd vingerde zich zelf tot een hoogtepunt. Bijzondere ervaring, niet vaak mee gemaakt.
Enfin, mijn genot werd voortgezet met een prima blowjob, met bovengemiddelde onderdruk. Getwijfeld of ik haar bekkie zou vullen of zou gaan voor 'de neuk'. Voor het laatste gekozen. Cowboy, Doggy en uiteindelijk in missio mijn volgelingen de dood in gestuurd. Samengevat een prima GFE date. Niet de top maar zeker bovengemiddeld.

Daisy: Zwart lang haar, 75B, lengte 1,65m, 27 jaar, Griekse
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,7M
EL: zeker
TZ: liefdevol
Vingeren: yep en indringen is toegestaan
Beffen: ja, 69
NMC: Cowgirl, doggy en missio
GFE: 100%
PSE: 0%;
Optiek: normaal, ietsje gezet, mooier dan girl next door, maar geen miss world
Extra's: nvt
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: een enkele keer
Kamertijd: 60 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Daisy (Grie)
« Reactie #5 Gepost op: 29 november 2015, 14:02:36 »
Sorry Sjeufke,ik had Daisy echt niet herkend,ik kon haar niet plaatsen tot ik uw recensie las en een deja-vu gevoel kreeg.
Mijn euro viel,ik had zelf nog haar pp aangemaakt 1 jaar geleden op een ander forum,shame on me. :banghead:  ::)
Ze is 27 nu en toch een paar kilootjes bijgescoord. ::)
you only live once