Auteur Topic: Emilia (Roemeense)  (gelezen 5370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emilia (Roemeense)
« Gepost op: 2 januari 2016, 12:52:08 »
[box title=EMILIA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits (matig
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            normaal
BH:                B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ hele mooie meid
- hele zwakke service
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emilia (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2016, 13:00:13 »
Woensdag trof ik Neverenough en rmjhexe ergens in de avond aan in het nachtcafé.

Rmjhexe zat met Emilia op zijn schoot, een mooie jonge Roemeense meid, waar ik eerder op de dag al mee had kennis gemaakt. Het was duidelijk dat rmjhexe een kamergang met Emilia nog niet zo direct zag zitten. Ik daarentegen raakte meer en meer verblind door deze meid haar onschuldige gezichtje en mooie borsten.

Rmjhexe merkte op dat ik geïnteresseerd was in Emilia, en hij gaf haar dat aan, waarop ze zich in mijn schoot kwam installeren. We hebben zo een half uurtje gezeten en geknuffeld en uiteindelijk ben ik tegen beter weten in met Emilia op kamer getrokken. Tegen beter weten in, want mijn vorige kamergang was nog niet lang geleden en alles in mijn hoofd en piet schreeuwde alarm: deze meid was veel te passief en veel te weinig enthousiast. Ik kon ondertussen echter niet meer terug: ik moest en zou haar naakt zien en haar aan kleine piet rijgen.

Zo gezegd zo gedaan en op naar kamer dus. Zoals gevreesd was de kamergang slecht. Zoentjes waren heel beperkt en zonder tong. De pijpbeurt voldeed niet. Puur omwille van Emilia haar mooie uiterlijk kwam Piet gelukkig toch op oorlogssterkte en kon er geneukt worden: Emilia liet mij maar begaan. Ik had even goed een opblaaspop kunnen neuken. Zaadjes verschoten tijdens hondjes en maar snel de kamer verlaten.

Nog even de hardware gegevens: Emilia is Roemeense, 1,62m groot, heeft een heel mooi gezicht (wel een minder gebit), bruine ogen en lang, bruin haar. Ze heeft een lekkere, witte kont (de rest van haar lichaam is mooi gebruind) en een hele mooie B-cup. Geen tattoos of piercings.

Herhalingsgevaar: nope.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum