Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19, K302, Eva  (gelezen 29896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, K302, Eva
« Gepost op: 24 oktober 2013, 23:54:53 »
Haarkleur/-lengte : brunette, tot schouder hoogte
Lengte dame : 160-165
Postuur/Cupmaat : de laatste tijd een beetje breder op de heupjes, cupmaat??? hier ben ik slecht in B of C
Nationaliteit/Taal : ze zegt Griekse te zijn, communiceert redelijk in het duits al moet je soms goed luisteren
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :neen (dit weet ik niet zeker)
Service: PMC NMC
Voordelen: goed lachse meid, aanhankelijk als ze je mag
Nadelen: erg aanhankelijk
Tijdsduur : 30
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: heel veel lol, Eva in Doggy schijnt de max te zijn

Eva bezoek ik nu zo'n twee en half jaar op zeer onregelmatige basis. Leerde haar kennen in Eros 26 als het zusje van Jessy, wat natuurlijk volledig waar is (ahum ahum  :lol ) Persoonlijk lijk ik maar weinig fout te kunnen doen bij haar. Enkele maanden terug werd ik nog gewaarschuwd dat een volgend bezoek aan haar wel eens veel minder leuk zou kunnen zijn dan die van een week eerder. Totaal niets van gemerkt.

Hoe vaak ik wel niet tegen haar gezegd heb "volgende keer". Maanden ging ik niet bij haar op de kamer, al die tijd bleef ze vriendelijk. Het lijkt wel of een slecht humeur bij haar niet bestaat. Als ze je mag, is ze zeer aanhankelijk, soms op het irritante af.

Als je al ooit eens bij Eva was, is het als thuis komen. Warmte, oprechte interesse, vertrouwd gevoel. Veel lichaamscontact, een ietse pietsie steviger als een paar maanden terug. Eva is een professional, vraag je 20 minuten voor €30, dan krijg 20 min voor €30. Laat je dat in het midden, dan staat er niets vast en kan er van alles gebeuren...

Dat "de klik" bij haar niet eeuwig durend is merkte laatst toen ik met een ander bekend forumlid even bij haar over de verdieping liep. Het kan verkeren  :sign0065: Laten we hopen dat het mij niet overkomt. Ik merk over de afgelopen 2 jaar duidelijk dat ze een stuk volwassener is geworden, wat ik persoonlijk een pluspunt vind. Eva is voor mij een zekerheid op de vulkaan, ongeacht mijn stemming, als ik bij haar weg ga heb ik immer een big smile  :13:

Groet,

BrianBoitano
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2016, 17:35:25 door de vulkaan spesjalist »