Auteur Topic: Vulkanhaus 17-19, K 612, KARINA  (gelezen 44254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 17-19, K 612, KARINA
« Gepost op: 8 november 2013, 23:48:00 »
Haarkleur/-lengte : wisselend, dan zwart, dan brunette tot ruim over de schouders
Lengte dame : 155-160
Postuur/Cupmaat : slank, in mijn ogen bloedmooi cupmaat: niet groot, wel zeer mooie borstjes, denk A
Ogen: Blauw, van het soort waarin ik verdrink
Nationaliteit/Taal : Hongaarse, haar Duits is voldoende, niet meer dan dat
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen idee, denk geen tatoo's wel navelpiercing, tellen oorbellen ook?
Service: pmc nmc
Voordelen: mooi moooi moooooooi, BrianBoitano vind haar zeer mooi
Nadelen: ze is alleen maar mooi
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: -

Karina,

Anderhalve maand geleden schat ik zo, sprak ze me voor het eerst aan. Het was een zaterdag avond, waarom ik op de vulkaan was weet ik niet want normaal mijd ik vrij en zaterdagen zoveel mogelijk. Toch was ik daar. Het was al laat, een uur of half vier. De weersomstandigheden waren dusdanig dat vrijwel alle dames in buiten gelegen VIP-kamers de deur lekker open hielden als ze niet bezet waren.

Ik was al ruimschoots geslaagd die avond / nacht. Bij welke dames ik geweest ben weet ik niet meer  , maar toen Karina mij in het voorbij gaan een indecent proposal deed was ik zo stom om het beleefd af te slaan. Desondanks was mijn interesse in haar zeker gewekt. Wat een prachtige fijne kleine meid. Alles klopte aan haar. Lengte, postuur, de manier waarop ze me benaderde, in één woord: WAUW. Maar, niet naar binnen  Ik vraag me al een week af wat er aan vooraf gegaan moet zijn dat ik haar die avond wel kon weerstaan.

Soms, heb je namelijk van die ervaringen, die je op slag laten vergeten wat er aan vooraf ging. Zo dacht ik na mijn eerste LR bezoek nooit meer naar de vulkaan terug te hoeven keren. De eerste ontmoeting met Karina liet me in de weken er na consequent eerst die hoek bekijken waar haar kamer zich bevond. Telkens trof ik een gesloten gordijn, of was ze niet aanwezig. 14 dagen voordat ik daadwerkelijk bij haar op kamer ging zag ik haar nog een keer. Net toen ik uit mijn auto stapte en kenbaar wilde maken dat er van een nadere kennismaking nu toch echt werk gemaakt moest worden werd ze gekaapt door een oosteuropeaan

Afgelopen zondag, net voor de huldiging, was ik wel op tijd. Op tijd om zelf de kaper op de kust te zijn. Een turk stond naar haar te lonken, maar ze wilde mij. Ondanks dat die turk bij haar aan de deur stond was haar aandacht gericht op mij. Ik die m'n auto nog aan het parkeren was, bril af, jas aan etc etc. Wat een intelligente meid. Ze had onthouden dat ze me circa anderhalve maand daarvoor al aan haar gebonden had. Net als bij Angela uit Bochum hadden we al seks voordat de kleren uitgingen.

In de periode tussen de eerste kennismaking en het uiteindelijke bezoek heb ik diverse collega wandelaars uit het Duisburgse gevraagd naar hun ervaringen met Karina. Matig op zijn best kwam er uit als gemiddelde. Lekker boeiend. Mijn Jessy kan ook weinig goed doen bij een aantal collega's en toch heb ik daar altijd veel plezier. Ik verwachte een soort gelijk bezoek. Come as you are, geen pretenties, just me. Dat bleek niet genoeg...

Hier neerpennen dat helemaal niets was ga ik niet doen, maar ik had er zeker meer van verwacht. Dit is zo'n geval waar ik zelf denk ik te hoge verwachtingen had. Haar oogverblindende schoonheid werkte als een blinddoek. Blijkbaar heb ik wat signalen gemist die je normaal gesproken krijgt als de dame er niet 100% voor wil gaan. Na nog geen minuut binnen te zijn kwamen er al meerdere verzoeken om toch vooral wat langer te blijven. Omdat ze tegelijkertijd zichzelf van kleding aan het ontdoen was kwamen de vragen maar half aan. Want inschatten hoe ze er onder dat korsetje uit zag deed ik weer wel goed. Ineens realiseerde ik me dat ik hier puur voor de optiek naar binnen was gegaan. Ik zoek naar superlatieven, maar vind ze gewoon weg even niet. Ondanks het gezever over meer tijd werd ik helemaal in beslag genomen door dat wonderschone lichaam. Wat een heerlijk kontje, mooie ronde billetjes, het stringetje wat nog minimaal wat huid bedekte lieten het prachtig uit komen. Een prachtige slanke taille onthulde zich toen het korsetje uitging. Dat ding hoefde eens niet een paar pondjes meer te verhullen zoals je wel eens bij andere meiden ziet. Ze stond nog altijd met haar rug naar me toe, maar ik was al helemaal wild van haar puntgave body. Het vuur werd nog verder opgestookt toen ze zich omdraaide. Misschien wel de mooiste borstjes die ik tot nu toe zag in mijn ijsberen bestaan.

Eenmaal op bed, ging het zeuren over een langere sessie door. Ondanks dat ze goed in de gaten had dat er iemand op springen stond vanwege haar uiterlijk bleef ze haar best doen mij wat langer te laten blijven. Een nutteloze poging. Ik moest alle zeilen bij zetten om niet voortijdig af te gaan, want haar orale kwaliteiten zijn dik in orde. Ondertussen was er eigenlijk geen enkel plekje op haar lichaam verboden terrein. Och, die oogjes, ik zie ze nog steeds voor me. Ze kijkt me diep aan terwijl ze mijn geslacht heerlijk verwende. De coïtus. Heel kort: Geweldig, het paste precies, alsof haar doosje voor mijn pik gemaakt is. Wat komt ze toch lekker dichtbij. De illusie dat ze net zo geniet als jij lag er helaas te dik boven op.

Het is dat ze denk ik het mooiste meisje is wat ik bezocht afgelopen jaar. Dat maakt veel goed. Ook geen gedoe over hoeveel standjes, en waar wel of niet haar aan te raken, echt, de sex is heel close. Maar toen het rubbertje eenmaal vol zat was ook echt alles over. Aftersex talk was er meer dan voldoende. Ze ging geen vraag uit de weg, en toonde zowaar nog belangstelling in mij ook. Maar het was me te gespeeld. Ondanks dat ik nu al schrijvend weer bijna opgewonden raak van haar lichaam, doet ze niks met mijn geest. En dat mis ik.

Terug gaan naar Karina....? Voorlopig niet. Ik wil het best nog wel een keer gaan proberen, maar naar eigen zeggen vertrekt ze binnenkort naar Penelope in Essen. Misschien zit ze daar op het moment van schrijven al.. Ze gaat de vulkaan dus verlaten. Karina is zo'n 4 a 5 maandelijks meisje. Een meisje waar ik niet 100% van onderste boven ben, maar die net genoeg gaf om nog eens te gaan, al zijn de twijfels bij haar wel erg sterk. Dames die optisch wat minder zijn dan haar maar met een betere klik gaan bij mij nog altijd voor. Toch ben ik erg benieuwd wat er van haar word. Of ze terug komt naar de vulkaan. Man o man, wat sta ik in dubio over een vervolg bezoek

groet,

BB
« Laatst bewerkt op: 13 april 2016, 23:03:51 door Rolly »

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Karina vulkanstrasse 26 kamer 405
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2013, 17:28:29 »
Toch niet vertrokken naar Penelope. Deze fijne kleine meid is van de buitenste vip kamers verhuisd naar binnen. Nu in kamer 405 meen ik  :pica

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Karina vulkanstrasse 26 kamer 405
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2013, 13:34:35 »
dvp al een paar weken niet aanwezig

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Karina vulkanstrasse 26 kamer 605
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2013, 15:48:32 »
dame weer aanwezig  :039:
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2014, 10:38:38 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 605, KARINA
« Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2014, 10:39:26 »
dame weer werkzaam op kamer 605
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2014, 16:31:28 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 17-19 K 612, KARINA
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2014, 21:04:42 »
dame is met vakantie
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2014, 10:46:50 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 405, KARINA
« Reactie #6 Gepost op: 27 juli 2014, 10:47:49 »
en weer aanwezig dit keer in het vulkaanhuis kamer 612  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanhaus 17-19 K 612, KARINA
« Reactie #7 Gepost op: 9 augustus 2015, 11:29:34 »
weer aanwezig op kamer 509

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanhaus 17-19 K 611, KARINA
« Reactie #8 Gepost op: 8 november 2015, 14:19:29 »
dvp nu werkzaam op kamer 611 nieuwe vulkaanhuis  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanhaus 17-19 K 612, KARINA
« Reactie #9 Gepost op: 5 februari 2016, 17:29:05 »
en is er weer  :pompe