Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19, kamer 112, Aliki (grieks)  (gelezen 2073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer 112, Aliki (grieks)
« Gepost op: 31 december 2014, 22:17:36 »
naam                  alinka
nationaliteit         Grieks
talen                   Grieks Duits Engels
haarkleur            donker blond
haarlengte           tot over de schouder
lengte dame         180 cm
cupmaat              C natuurlijk
tattoos/piercing     :017:

deze dame wou ik al lang bezoeken ma zij stemde er al maanden niet mee in reden daar voor was dat de dames elkaar een beetje bang maken met de grootte van me geslagt  :bud en ook deels eigen schuld a fijn kerst avond was het zo ver. ik had ze al die maanden wel met respect behandeld en gewoon een praatje met haag gemaakt. kerst avond was ik met een lotgenoot een rondje aan het maken en stonden we samen met deze dame te praten. dankzij hem kwam het er van dat ik een stap over de drempel bij haar mocht zetten. deze dame kan kwa uiterlijk zo de gt binnen stappen dus toen de weinige kleren uit gingen stond ik er versteld hoe mooi lichaam deze dame had. nadat we ons samen hadden gewassen en ik op bed belande met haar begon ze me op te warmen. vakkundig wet het rubber gemonteerd en begon ze me te pijpen ik stond er versteld van ze wist hem helemaal weg te werken tot in haar keel dit wond mijn zo op dat ik een vroegtijdige zaadlozing kreeg  :17: na die zaadlozing was het feest nog niet voor bij ze moest en zou dat ding van me in haar kutje hebben  :017: er wet gewisseld van rubber en ze kroop op mijn   :amazone gevolg door een doggie en een doggie plat op de buik en uiteindelijk de missionaris toen had ik er genoeg van ma zij wou nog wel doorgaan ik heb de handdoek in de ring gegooid en we hebben nog even Leker in elkaars armen gelegen geheel voldaan heb ik de kamer verlaten en een herhaling gaat er zeker volgen  :o                                                                         
           
« Laatst bewerkt op: 13 april 2016, 22:53:40 door Rolly »