Auteur Topic: Haus 17-19 kamer 103. Melissa, 21 jarig roemeens naturel snoepje.  (gelezen 5910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Een 18 jarige top body roemeense, trok mijn aandacht terwijl ik een mooie griekse big girl, die de verleidingskunst zeer goed beheerst in mijn armen had.
Ze zat met een nietszeggende blik op een krukje in een nisje van huis 17-19, 2de etage, haar kamertje is nummer 208.
Madonna uitstraling, de onschuldige hoer, top strak klein lichaam, leuk hoofd, dus een pino..potentieel interessant neuk objekt.

Ik wisselde mijn aandacht van de griekse furie naar de roemeense jonge madonna.

Binnen bleek ze heel stil, maar lief en aardig, en met spaans konden we een klein beetje praten verder alleen roemeens, jammer.
Me snel gewassen en ze pelde zich uit haar bikini: wat een top lichaam, strak, 50 kg, geen vet, en prachtige strakke ferme a/b cups.Ze begon koud aan een pijpbeurt die zeer monotoon was en zonder druk, ik nam op bed de dag door, het was net veel bijzonders. Met mijn handen verkende ik zachtjes haar topbody en Ik liet me met haar handje goed op sterkte trekken.

Ik vroeg of ze bovenop kwam, dat deed ze toen ze het begreep, maar het ging eerst niet zo goed, ze is erg strak en klein geschapen.
Maar een lekkere zeer intieme cowgirl volgde, ik kuste haar wat in haar nek en voelde haar niet gespeelde passie en er begon wat terug te komen. Ze kreunde en steunde flink.
Daarna naar missio en ze ging helemaal open voor me, heerlijk ding dacht ik al.
Doggie eerst kromme rug, ik vroeg alles oke...jajajaja.. daarna drukte ik haar met zachte hand in de perfekte doggie positie op bed, hoofd op de matras en zijdelijngs weggedraaid, ik borstelde haar haren weg zodat je haar prachtige gezicht ziet en het kontje omhoog met holle rug.
Dames zo moet het, dan wordt elke man zo gek.
Doggie was fantastisch, ik spreidde haar buttcheeks en zag mijn lid in haar verdwijnen, ze kreunde zeer naturel.
Zoals alles aan haar naturel is, geen make up, geen fake gedrag, geen tats, geen piercing, geen ervaren ****,geen......net 4 dagen in dit vak.

1 x kon ik het uitstellen om nog wat langer van dit snoepje te genieten, daarna met haar heupen in mijn handen trok ik haar hard naar achteren terwijl ik onverbiddelijk toestootte en veerde op haar opwindende in een hand passende perfekte vrouwen billen, het kletste en ze kreunde tot ik zachtjes gilde en me over gaf aan het onvermijdelijke, felle orgasme.
You little she devil dacht ik, een zeer lekker meisje deze Melissa.

De atmosfeer was relaxed na afloop, de chemie zonder woorden goed, bodylanguage was de maat en ik vermoed dat ik de volgende keer getrakteerd word op meer.

Konklusie: goede en bevredigende afwerksex, voor mij met een beetje gfe erdoorheen maar dat zal denk ik op persoonlijke klik zijn bij haar, Melissa doet veel moeite,heeft een heerlijke 18 jarige topbody, heeft passie en stopt die niet altijd heel profi weg, pijpen is niet haar sterkste punt, geen tijdsdruk maar denk dat ik wel binnen 20 minuten erin en eruit was, I'll be back for sure...dit is waar we voor komen, dus op de valreep toch weer de goede pino gevonden. !
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2016, 19:15:03 door de vulkaan spesjalist »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus 17-19 kamer 208. Melissa, 18 jarig roemeens naturel snoepje.
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2016, 18:16:14 »
Nu kamer 103