Auteur Topic: Beatrice, Roemeens  (gelezen 51475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Beatrice, Roemeens
« Gepost op: 27 maart 2013, 10:29:51 »
Naam: Beatrice
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: 23             
Lengte/Model: 1,65 m/normaal
Cup/Kont: Cup A/perfect         
Haarkleur/-lengte: Zwart/kort
Service: PZC / NMC / heerlijk TZ / beffen     
Pre: Piepstemmetje, heel correct met afrekenen 
Contra: niet neukbaar voor mij     
Extra:


Relax lig ik languit op een bank in een kamer met gordijnen en er komt een jonge Roemeense tegenover me liggen. Ze lacht vriendelijk, maar verder geen woord. Ze lijkt niet groot, 1.60 schat ik, heeft korte zwarte haren en een hele lieve lach. Haar ogen fonkelen en laten de ruimte blauw schijnen, wat een mooi kind zeg. Cupje A zal ze net halen, maar schijn zelfs bij deze kleine cup bedriegen met haar pushup BH. Ze kijkt me recht in de ogen en spreid haar benen, ze wrijft met haar handen over de binnenkant van haar benen. Dan legt ze een hand op haar kruis en wrijft nu daarover. Ik kan ook brutaal zijn meid, dus ik begin mezelf ook te betasten. Mijn lul reageert op haar geile gedrag en mijn masturberen natuurlijk. Ze ziet mijn lul groeien, ze kijkt me nog steeds aan en zegt niets. Ze heeft een witte bikini aan en ik zie al een vochtplek verschijnen bij haar kut. Ik sta op en doe de gordijnen allemaal dicht en ga weer verder waar ik gebleven was. Ze lacht en schuift haar slipje opzij, nog steeds hebben we geen enkel woord gewisseld. Ik doe mijn badjas opzij en laat mijn stijve lul zien. Ik heb een mooi uitzicht op haar mooie poes, ze spreid haar lipjes en steekt een vinger in haar grotje. Dat was het sein voor mij, ik sta op en kniel voor haar neer. Ik lik de bovenkant van haar kleine voet en ga langzaam naar boven. Ik kick op gladde benen, ik heb geluk dat deze jonge dame ze recentelijk heeft gedaan. Net voor haar kut bijt ik in de binnenkant van haar dij, ze slaakt een kreet en trekt me aan mij haren. Ze trekt me omhoog, maar ik kan nog net een lik aan haar kut geven. Ze wilt me zoenen, maar om het spel te blijven spelen houd ik mijn lippen op elkaar. Ze probeert haar tong tussen mijn lippen door te duwen, maar ik houd ze stijf op elkaar. Ik kijk haar aan en kus haar in haar nek. Ze shaked even en duwt me weg, dan kus haar haar op haar mond. Heel zachtjes lik ik haar lippen en bijt voorzichtig op haar onderlip, haar tong komt heel voorzichtig uit haar mond en vind de mijne. Ik probeer op haar tong te zuigen, maar dat laat ze niet toe. Sensueel kussen we elkaar minutenlang, dan steekt ze haar tong helemaal in mijn mond waarop ik direct reageer door op hem te zuigen. Ik laat wat extra spuug achter zodat er een draadje vormt tussen onze tongen. Dan kussen we weer heel langzaam en teder. Mijn lul staat fier overeind, kan ik het volhouden door eerst haar te likken tot ze komt. Of moet ik gewoon aan mezelf denken en haar neuken en binnen 3 minuten klaar te komen.
Ik heb de tijd en kies voor het eerste, ik lik haar van top tot teen en begin dan aan mijn bef avontuur. Ik bef alleen als de dame dat ook echt lekker vind, ik probeer tijdens het beffen in te schatten of het echt of fake is. Maar nu is het echt, ze reageert goed op mijn likken en zuigen. Ze was al vochtig en ik wrijf met mijn vingers om haar grotje heen. "No finger inside" zegt ze met een hoge stem.... Ze praat! Wat leuk. Alleen zei ze het verkeerde, helaas. Ik ga verder met mijn likken en zuigen en ik voel dat er wat gaat komen. Ze komt met een hand erbij en steekt zelf een vinger in haar kut. Ik blijf doorlikken en ik voel haar vinger steeds sneller op en neer gaan. Dan klapt ze haar benen bij elkaar, mijn hoofd zit vast, ik hoor niets meer en ik voel haar alleen nog maar enkele schokjes. Ze vond het dus wel erg lekker.
Ze komt naar me toe en kust me vol op de mond die nog wat kutsap rondom heeft hangen. Ze bedankt me en zegt dat ik aan de beurt ben. Voor dat ze me begint te pijpen, stel ik me nog voor als Carlos en ze schatert het uit van het lachen, Beatrice zegt ze vriendelijk. Ok Beatrice, now we know each other, you can suck my dick now! Weer schatert ze maar begint me wel te pijpen. Mijn lul is weer slap, maar het duurt niet lang voordat hij weer staat. Ze zit op de bank en ik laat haar voor me knielen, dat vind ik gewoon geil uitzien en geeft me een gevoel van superioriteit.

Ik wil haar neuken, en vraag om een condoom. Ze zegt dat die niet zal passen in haar kleine kutje, ik kijk haar vreemd aan en zeg dat we op zijn minst kunnen proberen. Ze doet het condoom erom en laat me op haar plek liggen. Ze neemt wat gel en smeert mijn lul in en restantjes wrijft ze over haar kut en dirigeert mijn lul in haar grotje. Mijn God wat doet dat pijn zeg, hij last inderdaad niet. Zij pijn en ik ook. Dat gaat niets worden, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze noemt mijn lul de Anaconda, erg overdreven, maar met zo'n kleine kut kan ik het me voorstellen.

Ze trekt mijn condoom eraf en maakt mijn lul schoon met een wet wipe. Hij is inmiddels wat verslapt en ze begint me weer te pijpen, maar mijn zin is over. Ik had me een super neuk sessie voor gesteld, zag mijn lul al in dat lolita lichaam verdwijnen en dan een mooie kwak op haar buik spuiten. Helaas gaat dat er niet van komen, ze kijkt me teleurgesteld aan en vraagt waarom ik het niet wil afmaken. Misschien is het een bepaalde trots van een hoer om de klant toch een hoogtepunt te laten bereiken. We gaan naast elkaar liggen op de grote bank en knuffelen nog een tijdje lepeltje lepeltje, ik streel haar hele lichaam met mijn handen. Dan neemt ze een hand van me en leidt deze naar haar kut. Opvallend kleine handen heeft ze, zeker in vergelijk met de mijne. Ze begint zichzelf over haar kut te wrijven, met mijn hand erbovenop, met 2 vingers spreid ze haar lippen en ik wrijf over haar klit. Deze wordt steeds beter voelbaar en ze stopt weer zelf een vinger in haar grot. Is ze nu echt zo geil? Ze kreunt heel zachtjes en vraagt of ik een vinger in haar pussy wil stoppen, ik voel aan de ingang al wat nattigheid en laat mijn wijsvinger langs haar vinger erin glijden. Met mijn andere hand ga ik verder met haar klitje en probeer haar te kussen. Ik voel haar hand om mijn lul, die inmiddels al wakker geworden. Ze draait zich om en we kussen inmiddels elkaar vol op de mond en onze tongen dwarrelen in onze monden. Ik heb mijn middelvinger reeds erbij geduwd en speel met haar toch wel natte kut. Haar vinger die net nog in haar kut zat, wordt nu vakkundig schoon gelikt door Carlos en haarzelf. Ik zie haar stiekem naar me kijken en ik geniet van de aandacht en van haar mooie gezicht. Ze pakt uit haar tasje een tube gel en smeert deze op mijn lul. Ze trekt nu wat harder en sneller, ze kust me in mijn nek en gaat langzaam naar mijn tepels. Ik kijk hoe ze mijn tepels likt en op ze zuigt. Maar het mooiste is toch als ze met haar tong erover heen gaat en me met die mooie kijkers aankijkt. Ik voel het komen, maar probeer niets te laten merken. Dan spuit ik voor haar onverwachts af en ze schrikt in eerste instantie. Dan laat ze het op haar hand en buik komen en kust ze me weer hartstochtelijk op mijn mond.

Uiteindelijk toch een hoogtepunt bereikt met een super lieve meid, een echt vriendinnetjes gevoel. Ze neemt wat keukenrol en maakt alles netjes schoon. We praten wat na en ik merk waarom ze niet veel zei, want haar Engels is niet zo best. Maar toch kletsen we een klein half uur vol en moe maar voldaan scheiden onze wegen uit het kamertje. Alles bij elkaar was het bijna 2 uur, ik geef haar 200 euro voor toch wel een heerlijke tijd. Niet geneukt, maar ik had het gevoel alsof ik met een vriendin wat heb liggen rotzooien. Ze keek verbaasd naar de 200 euro en zei dat het maar 80 per uur was dus ging ze even wisselen, weg was ze.
I like to  :dance: and have  :06: