Auteur Topic: Andrea, Roemeens  (gelezen 51289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Andrea, Roemeens
« Gepost op: 27 maart 2013, 10:48:42 »
Naam: Andrea
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: 23             
Lengte/Model: 1,73 m/normaal
Cup/Kont: Cup A/vol         
Haarkleur/-lengte: Bruin-rood/halflang
Service: PZC / NMC / TZ / beffen     
Pre: Lange benen
Contra: Laat zich niet helemaal gaan     
Extra: Whiskey-Cola


Er lopen verschillende dames langs mijn vaste plek met de gordijnen, sommige vragen of ik gezelschap wil. Maar even rust dames, dus nu even niet. Totdat een nette jongedame me vraagt of ze mag komen chillen. Haar naam is Andrea. Ze komt uit Roemenië en we praten over het leven in Roemenië en haar hoeren carrière  Ze doet het nu 18 maanden en wil dit maximaal nog 2 jaar doen. Ik probeer aandachtig te luisteren, maar ik wil haar alleen maar kussen. We praten over mijn hoerenloop carrière en vertel wat ik graag doe. Inmiddels weet ik dat ze niet buiten de kamer kust, maar ik probeer het toch. Ze houdt haar mond gesloten, staat op en doet het gordijn dicht. Draait zich om en doet haar slipje uit, klimt op me en kruipt langzaam omhoog. "Lick me" zegt ze en duwt haar kut in mijn gezicht. Ik begin haar te likken en ze woelt weer met haar handen door mijn haar. Ze vind het lekker want haar eerst droge kut wordt vochtig. Ik maak een vinger nat en wil hem in haar kut stoppen, maar net als Beatrice zegt ze "No finger inside". Ze laat zich een 10-tal minuten lekker likken tot haar kut sappig nat is. Ze staat op en kust me op mijn mond en laat haar tong door mijn mond gaan. Mijn tong komt de hare tegemoet en samen worstelen ze nog wat. Tussentijds verwen ik haar kut en wrijf ik over haar klit. Eigenlijk kan het ook niet, zo'n meid heeft enkele klanten per dag en niet iedere keer kan ze ervan genieten of zelfs een orgasme krijgen.
Neuken wil ze niet ter plekke, maar een goede pijpbeurt is ook niet weg. Ik vraag haar netjes om me een blowjob te geven en als een goede hoer gehoorzaamd ze. Ze begint bij mijn ballen, neemt ze een voor een in de mond en zuigt erop. Ik ben daar niet zo'n voorstander van en zeg dat ze alleen moet likken. Dan gaat haar tong langzaam omhoog en komt ze uit bij mijn eikel en gaat snel op en neer bij de kruising van eikel en voorhuid. Deze omschrijving is niet best, maar het gevoel des te meer. Ze blijft me aankijken en ziet me genieten, heel profi allemaal. Maar het is de bedoeling om me klaar te maken en dat gaat op deze manier ook gebeuren.

Ze neemt mijn eikel helemaal in haar mond en gaat dan langzaam op en neer. Niet teveel spuug, maak nat genoeg om het allemaal lekker te laten glijden. Met een hand masseert ze mijn ballen en de andere hand begint me af te trekken. Dan bewerkt haar tong alleen mijn eikel en ze begint me sneller af te trekken, ik zie haar tong, haar mooie ogen starend naar mij om te zien of ik kom. Ik zie het voor me dat ik haar mond ga vullen, ik vraag niet of het kan maar ik kom gewoon. Met een zachte kreun laat ik weten dat ik kom, ze blijft me aankijken maar haar hoofd gaat iets naar achter. Het lijkt alsof ik in haar gezicht kom, maar ik spuit in de lucht. Ze gaat wel door tot ik niet meer schok. Ze blijft met mijn lul spelen en neemt wat tissues. Ze maakt alles netjes schoon en komt naast me liggen. Mijn lul druppelt nog na, ze neemt hem in haar hand en gebruikt mij vocht om met hem te spelen. "My annaconda" zegt ze en kust me. Opvallend dat ze mij dus kust, en ik niet de moeite hoef te doen om haar te kussen. Misschien is het de euforie die in mijn hoofd speelt, denk ik dat hoeren me leuk vinden. Het is hun werk, maar sommigen doen hun werk gewoon erg goed. Ik kijk op mijn horloge, die aan geeft dat we 45 min. aan het rotzooien waren. Ik maak het uur vol en dat doen we met veel kussen, iets waar ik echt dol op ben. Ik geef haar mijn laatste 100 euro die ik te besteden had die dag en we nemen met een innige tongzoen afscheid.
I like to  :dance: and have  :06: