Auteur Topic: Roberta, Roemeens  (gelezen 51600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Roberta, Roemeens
« Gepost op: 29 maart 2013, 09:21:25 »
Naam: Roberta
Land/Taal: Roemenië/Roemeens, Duits en Engels           
Leeftijd: 22             
Lengte/Model: 1,62 m/zeer slank
Cup/Kont: Cup A/weinig         
Haarkleur/-lengte: Zwart/halflang
Service: PZC / NMC / TZ / beffen / vingeren     
Pre: Heerlijk TZ, modellen gezicht
Contra: Iets te dun
Extra: Heerlijk GFE gevoel

Roberta is een vriendin van de hier eerder genoemde Beatrice, beide verdomd mooie ogen. Maar Roberta is erg slank, valt op door haar mooie gezicht en het verleiden met die mooie ogen. Als ze naast me komt zitten, is ze heel erg rustig. Spreekt goed Engels en Duits en kleedt je uit met haar ogen, direct vanaf het begin. Ze komt steeds dichterbij en begint me te strelen, ik raak steeds meer in haar geïnteresseerd. Mijn lul staat al redelijk overeind en ik laar haar de gang gaan. Ik kan de gordijnen dicht maken, maar ze geeft de voorkeur aan een kamer.

Op de kamer begint ze me direct heerlijk te zoenen, niet heftig maar heel erg sensueel. Dit wordt geen rampetamp sessie. Tijdens het zoenen trekt ze aan mijn lul, tussendoor zorgt ze voor wat speeksel in haar hand zodat het trekken makkelijk gaat. Maar blijven zoenen!
Ze kust mijn nek, likt aan mijn oorlel, gaat via mijn tepels naar onder. Bijt in mijn beginnende sixpack  :-P en komt uit bij mijn stijve geslachtsdeel. Ook deze wordt voorzien van het nodige natuurlijke glijmiddel en ze gaat met haar mond heen en weer. Die gaat het ook, maar niet hard. Ballen worden niet overgeslagen, en ik word gewoon bloedje geil van het tafereel.
Dan staat ze op en maakt het bed, ik maak haar BH los en ben tevreden over haar kleine borsten. Trek haar slip omlaag en lik even aan haar kut. Ze slaakt een kreet en draait zich om. Bene gaan uit elkaar en ik kijk tegen een frisse kut aan. Ik ben haar eerste vandaag dus ben ik geneigd om haar helemaal uit te likken. Wat ik dus ook gewoon ga doen.

Ik maak het mij gemakkelijk en begin redelijk wild te likken en zuigen, ik word direct gecorrigeerd en probeer net als haar alles heel sensueel te doen. Het werkt, ik voel haar klit opzwellen en haar holletje vochtig worden. Tijdens het likken draai ik met mijn vinger rond de roompot en deze vinger mag naar binnen. Ze draait lichtjes met haar kont en af en toe een schokje, dat betekend dat ik het toch goed doe.

Ze wilt duidelijk niet klaarkomen, zonde van mijn inspanning. Maar nu ben ik weer aan de beurt, we wisselen van plaats en ik word weer goed gepijpt, gevarieerd, af en toe diep en heel erg nat. Ze komt ook naar boven om me te kussen, heerlijk zacht.
Condoom wordt nu toch in stelling gebracht en ik ben heel benieuwd of het past. Gelukkig GEEN gel en hij gaat er met enige moeite in. Cowgirl beginnen we mee, helaas niet op haar knieën. Maar onze lichamen kletsen wel tegen elkaar, het gaat steeds sneller, niet sensueel gewoon lekker neuken. Ik druk mijn lichaam naar boven en geef een korte roffel van harde stoten. We kussen en ik omhels dat dunne meisje, ik probeer het met diepe stoten zonder haar pijn te doen. Met mijn lul nog in haar draai ik ons om. Met een gewicht van 40+ kg gaat dat makkelijk. Ze trekt zelf haar benen uitnodigend uit elkaar en ik begin met langzame maar diepe stoten. Doe ik echt niet vaak maar als ik naar dat mooie gezicht kijk raak ik er wel opgewonden van. Ze speelt met mijn tepels en ik voer het tempo op, benen op mijn schouders, dieper kan ik niet. Wat een lekker gevoel, ze blijft me aankijken met haar mooie ogen. Ik ga naast haar lepeltje-lepeltje liggen en steek hem vanachter erin. Ik kus haar in de nek en lik haar oor, zo wil ik klaarkomen, het kan niet meer diep maar het gaat nu op gevoel. Op een rustig tempo neuk ik haar van achter, ik heb een tiet in mijn hand en wrijf over haar klit. Ik voel het komen en bijt haar zachtjes in haar nek. Condoom is nu gevuld en we komen even bij.

Ze maakt alles netjes schoon en we kletsen wat over haar carrière. Ze doet het al een tijdje, maar komt niet profi over. Aan de andere kant weet ze wat ze doet en wat een man wil.
Netjes vraagt ze of ik haar weer wil likken, want ze wil ook klaarkomen. Even schoon maken met wat vochtige doekjes, handdoek op de verhoging boven het bed en ik kan heel makkelijk overal bij.
Ik moet alle zeilen bij zetten, ze kronkelt alle kanten op. Met 2 vingers in haar poes, en mijn tong die hard over haar klit wrijft, neemt ze bij mijn haren.
Dan duwt ze me op het bed en komt met haar kut op mijn gezicht zitten, op haar knieën probeert ze mijn hele gezicht nat te maken. Ik hoef alleen maar mijn tong uit te steken, Roberta doet de rest. Zo komt ze ook klaar, geen geschreeuw maar wel een trillende draaiende kont.  Ik weet niet of dit face sitting is, maar geil was het wel.

Ze gaat naast me zitten en rookt een sigaret, ze verteld dat ze niet graag zo vroeg op de dag klaarkomt. Het sex gevoel is dan minder voor de rest van de dag. Maar ik deed goed werk en dat wilde ze niet missen. Ik voel me een beetje raar, een meid die de helft van mijn leeftijd en gewicht is. Een modellen gezicht heeft en daar kan ik gewoon sex mee hebben. Ik ben blij dat ik geen kinderen heb. Maar deze ervaring neemt me niemand meer af.

Herhaling zit er 100% in, mooie meid, goede sex, iets te dun maar wel heel erg lekker.
I like to  :dance: and have  :06: