Auteur Topic: Jessy, Roemeens  (gelezen 51426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Jessy, Roemeens
« Gepost op: 30 maart 2013, 09:12:07 »
Naam: Jessy
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: 24             
Lengte/Model: 1,60 m/slank
Cup/Kont: Volle cup A/perfect
Haarkleur/-lengte: Zwart/lang
Service: PZC / NMC,  (TZ  / beffen) onder voorbehoud!
Pre: Mooi tienergezicht
Contra: soms profi gevoel
Extra: TZ en beffen, doet ze normaal niet, prijsopdrijver?
Foto's: http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/magnum_100_girls_tag_und_nacht_diskret/girl/jessy/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_5928/region/grossraum-duesseldorf


Jessy viel op door haar mooie gezicht en tiener body. Ze was stijlvol aan met mooie lingerie en aparte schoenen. Haar haren strak naar achteren in een staart. Eigenlijk een fotomodel in de dop, zo zag ze uit. Kleine tieten, maar wel vol. Ze is 24 jaar, maar ze ziet uit als 18 en misschien wel jonger. Ze komt ongevraagd naast me zitten en vraagt hoe het met me gaat. Het gesprek loopt makkelijk, want ze spreekt goed Engels en is niet dom. Hoewel ze een flater maakt om zich alleen voor 4 uur aan te bieden, wil ik best met haar naar de kamer voor een uur of zo.
Ze ruikt heerlijk, iets teveel op maar het past bij haar uiterlijk. Men zegt altijd dat mooie meisjes slechte service geven, met die gedachtegang ging ik naar de kamer.

Kamer 15 gaat het worden, dicht bij de kleine receptie. Ik help haar netjes met het bed op te maken, ik probeer nu met al mijn kunnen een andere hoerenloper te zijn. Ik moet eruit springen, ze moet me echt aardig vinden en ik probeer haar te doorgronden om een goede sessie eruit te halen.
Ik hou mijn badjas aan en ga op het bed liggen, Jessy kleedt zich uit en zie een superstrak tiener meisje met een prachtige kop op. Ik laat haar de schoenen niet uitdoen en ze komt naast me liggen, we praten nog wat en ik vraag haar of ik haar hele lichaam mag verkennen.  Ik mag mijn gang gaan en ik kus haar expres niet, ik zou de wereld geven om haar nu te tongen, maar ik speel het spel. Op de wang begin ik, via haar nek lik ik haar oor, kus haar borsten en lik haar tepels. Ik besteed iets meer aan haar borsten en tepels, want ik moet haar veroveren, haar geil maken zodat ze meer toelaat dan anderen. Ik moet beter zijn dan haar beste minnaar, haar beste vriend, haar beste vriendin?

Haar strakke buik daar bijt ik in en lik haar navel, zo kom ik uit bij haar poesje, ik geef haar een kus op de bovenkant ervan en ze zegt dat ik niet mag likken. Haar mooie geschoren benen lijk ik tot helemaal onder bij haar voet. Ik kus de laatste zichtbare huid boven haar schoenen, en ik zie dat ze kippenvel krijgt. Ik kan mijn slag slaan, maar het moet voorzichtig. Ik spreid haar benen lichtjes en lik de binnenkant van haar benen, weer omhoog en sla bewust haar poes over, nogmaals extra tijd voor haar borsten en tepels. Mijn hand streelt in de tussentijd de gladde huid tussen haar benen, ik raak haar kut voorzichtig aan en bijt ook zachtjes in haar tepels. Jessy spreid nu lichtjes zelf haar benen, alsof ze me een ping bericht heeft gestuurd met de mededeling om haar klitje aan te raken. Maar ik doe het niet, ik kus en lik haar nek en eindig met een kusje op de wang. Mijn hand streelt nog steeds de binnenkant van haar benen, net als bij iedere vrouw is het daar het zachts. Met de andere hand speel ik met een tepel, hij steekt mooi uit en ze laat het toe. Af en toe kus ik haar voorhoofd en wang.

Ik kus haar vluchtig op haar mond, maar ga direct door met het kussen, likken en af en toe bijten van haar tepels. Ik ga weer via haar navel naar poes, nu kus ik weer de schaamstreek maar lik nu haar kut boven haar klit. Mijn hand is inmiddels richting haar kut gegaan en wrijft lichtjes over het geheel. Haar benen zijn nu nog verder gespreid en bieden me de gelegenheid om haar klitje te likken. Wat ik ook doe, ze heeft overigens een mooie kut, geen uitstekende lippen, lekker strak. Ze laat merken dat ze niet ongevoelig is voor de aanraking van mijn tong en haar klit, een siddering gaat door haar lichaam en ze laat me toe tot haar intiemste deel van haar lichaam. Een vinger speelt met de opening van haar kut, het is inmiddels vochtig daar en het wordt alleen maar vochtiger, ik merk dat haar clitoris opzwelt en ik stop en vingerkootje in haar kut. Voor mij een overwinning, want dit laat ze niet vaak toe. Ik laat mijn tong snel over haar klit gaan zodat ze niet merkt dat er al een vinger in haar zit. Als ik tussen haar benen ga liggen zegt ze dat ze liever geen vinger erin heeft, jammer maar het was te proberen. Ik neem haar benen en trek ze zover mogelijk uit elkaar en duik in haar kut, ik zuig hard op haar klit en lik hem tegelijk. Ze slaakt een kreet en ik trek me nu nergens iets van aan. Van haar aars tot klit lik ik als een bezetene, ik steek mijn tong zo diep mogelijk in haar kut. Ik neuk haar met mijn tong en ik kijk hoe ze reageert, ze heeft de ogen dicht en geniet.
Ik voel haar trillen, gaat ze klaarkomen of houdt ze zich in, het wordt het laatste. Ze duwt mijn hoofd weg en roept STOP!.

Ik ben een beetje pissed en wil haar niet laten bijkomen van mijn inspanningen, nu weet ik hoe een hoer zich voelt als haar klant niet klaarkomt na haar goede werk.
Ik kniel naast haar en sla mijn badjas open, mijn stijve lul staat in volle glorie 5 cm van haar mond vandaan. Ze kan niets anders dan hem open te doen en me beginnen te pijpen, een hand van mij probeert toch weer toegang te krijgen tot haar venusheuvel en wrijft over haar natte kut. Ik probeer haar af te leiden door met mijn andere hand op haar hoofd het pijpritme te begeleiden.
"Fute ma", oftewel neuk me. Ze doet me een condoom om en ik kruip weer tussen haar benen, maar nu om te neuken.

Zonder enig niet natuurlijk glijmiddel steek ik mijn lul in haar kut, het gaat niet al te makkelijk maar niet lang erna neuk ik haar met de benen om me heen. Ik doe het zonder harde stoten, maar wel met lange halen. Van mijn eikel tot mijn kruin moet die erin. Ze heeft weer haar ogen gesloten, geniet ze of wil ze me niet aankijken. Ik probeer het zolang mogelijk vol te houden, dan kijkt ze me toch aan. Maar haar blik is anders, "kiss me" zegt ze en komt me tegemoet. Ik geef haar een kus op de mond want het spel vergeet ik niet. Dan trekt ze mijn hoofd naar onder en onze tongen ontmoeten elkaar voor de eerste keer. Lange halen gaat niet meer, maar ik voel het wel al opkomen. Het komt niet zo vaak voor dat ik zo snel wil klaarkomen, maar de combinatie van alle ondeugden die ik met Jessy heb gedaan laten mijn zaad borrelen.

Ik denk aan mijn tante Tillie en blijf doorneuken, Jessy bewerkt nu haar klit met een vinger. Ik voel hem tussen onze lichamen in, nu houd ik het niet meer. Ze wilde net niet klaar komen, dus ga ik nu ook niet wachten. Ik kom kreunend klaar, en Jessy blijft doorgaan. We kussen weer en ik blijf voor de zekerheid doorpompen. Mijn gevoel is over maar Jessy wil komen, ik zie het aan haar gezicht. Mijn lul staat nog stijf en ik bied zijn diensten haar graag aan. Terwijl ik doorga komt ze klaar, het gebeurd niet zo vaak bij mij dat een meisje tijdens het neuken klaarkomt eerder bij het likken. Maar bij Jessy is het anders.

We kussen nog een beetje voordat ik moe naast haar neerplof. Ze lacht en zegt dat ik niet moet denken dat dit vaak voorkomt. Ik lach terug en zeg dat ik dat ook wel doorhad. "Good sex, thanks", zegt ze vriendelijk. "No Problem".
Ze gaf toe dat de aandacht van mij voor haar hele lichaam en het niet opdringen, haar toch wel geil maakte en ze had al een paar dagen geen orgasme gehad. En net als andere vrouwen moet het toch eens gebeuren. Ik had dus een beetje de lotto gewonnen grapte ik. Als jij dat denkt is het prima.

We maken de tijd vol met een openhartig gesprek, ik merk aan haar gedrag dat ze toch 24 jaar is, helemaal niet dom en ze doet dit werk met een missie.
We hebben het over haar 4 uur aanbod en dat er toch veel mannen daar "in trappen", ze hebben veel over voor deze optick fuck.

Zo moet je Jessy ook zien, als een "Optic Fick". Het komt niet zo vaak voor dat je een heel jong uitziend meisje met modellen look kunt neuken. Herhaling zit er zeker in, maar of ze daar tijd voor heeft? Mijn spel heeft zijn uitwerking gehad, of ze daar de volgende keer weer intrapt?


« Laatst bewerkt op: 30 maart 2013, 09:55:33 door Carlos Slim »
I like to  :dance: and have  :06: