Auteur Topic: Nieuwsberichten Magnum  (gelezen 75845 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #15 Gepost op: 10 december 2012, 01:00:48 »
Nogmaals, het gaat vaak wel goed en heb je je eten na ongeveer 10 minuten wachten wel op tafel. Zie ook de reactie van Laurent. Bij drukte in het restaurant loopt de wachttijd inderdaad wel op en kun je ondertussen sjanzen met de aanwezige dames die ook op hun eten wachten  8).
Verder ligt er voldoende vooraf bereid eten in de zelfbedieningsbakken als je liever geen enkel minuut wil wachten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #16 Gepost op: 10 december 2012, 01:08:02 »
Nogmaals, in een restaurant moet het eten er komen, zo simpel is dat.
Ik vergelijk graag met PSR;
Bestellen aan de toog, vlug een drankje scoren en je haasten naar het restaurant.
En binnen enkele minuten komen ze luid kwelend je nummer afroepen en krijg je een hoogwaardig gerecht op je bord.


Ik geef niet zo veel om eten in een club, maar je moet het wel krijgen.


En mijn ervaring is dat ik de eerste keer meer dan een uur op een Brusselse wafel heb moeten wachten.
En de tweede keer meer dan twee uur op een rundscarpaccio. Enkel toen foots begon te vozen met de (met alle respect) transsexueel zonder tieten kreeg ik mijn voorgerecht. Hetzelfde overkwam Tina later op de avond.

En neen, het was echt niet druk die dag in Magnum.

Maar nogmaals, freet interesseert me weinig, en als ze een a la carte service hebben, moeten ze die ook aankunnen.
Anders moeten ze het houden op buffeteten zoals Babylon, of bediening zoals LR.

Een slechte imitatie van PSR is een slechte imitatie, en dan liever een andere manier. Maar een uur tot twee uur wachten op freet in een hoerentent, dat kan er bij mij niet in, hoe mooi ze het nummertje er ook op flansen met chocoladecijfers, als het niet komt frustreer ik me erover. En dat is niet de bedoeling ha ha.


Verder een leuke tent hoor, Magnum, goede muziek, niet te luid, goede service, mooie vrouwen, goed broebelbad, lekkere rustige ruimtes, geile sfeer, leuke kamers met gordijntjes, heerlijk gewoon, alleen de bediening van de freet is voor mij beneden alle niveau...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #17 Gepost op: 10 december 2012, 01:11:35 »
Nogmaals, het gaat vaak wel goed en heb je je eten na ongeveer 10 minuten wachten wel op tafel. Zie ook de reactie van Laurent. Bij drukte in het restaurant loopt de wachttijd inderdaad wel op en kun je sjanzen met de de aanwezige dames die ook op hun eten wachten  8) .
Verder ligt er voldoende vooraf bereid eten in de zelfbedieningsbakken als je liever geen enkel minuut wil wachten.


Tja de laatste keer dat ik er was heb ik zeker een half uur kunnen sjanzen met mijn kamergenote, die na een half uur tot 3 kwartier wachten de moed opgaf voor haar toetje. Wij hadden na veel zeuren toch nog een Jacobsmussel gekregen. Maar het dessert van Tina (een brusselse wafel) is nooit gekomen, gelukkig had ik ze al voorzien van een romige zoute afdronk, zodat ze toch gerust met de nodige proteinen naar huis kon gaan. Ze kwam me nog speciaal bedanken maar mijn aanbod om de homo te activeren sloeg ze af, terwijl ik toch echt meen over bijzondere sociale capaciteiten te bezitten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #18 Gepost op: 10 december 2012, 01:17:34 »
Met dat eten loopt het inderdaad chaotisch, voornamelijk bij drukte. Als dat een erg belangrijke punt voor je is bij het bezoeken van een club dan kan je beter deze club mijden.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #19 Gepost op: 10 december 2012, 01:20:59 »
Met dat eten loopt het inderdaad chaotisch, voornamelijk bij drukte. Als dat een erg belangrijke punt voor je is bij het bezoeken van een club dan kan je beter om deze club heen.


Het verhaal van de jacobsmussel en Tina was rond 02:00 's nachts er zat bijna niemand in het restaurant...... maar " i rest my case".


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #20 Gepost op: 10 december 2012, 01:21:45 »
Met dat eten loopt het inderdaad chaotisch, voornamelijk bij drukte. Als dat een erg belangrijke punt voor je is bij het bezoeken van een club dan kan je beter om deze club heen.
Dat is het niet bij me. Het is alleen een verbeterpunt. Maar eentje waar ze wel eens werk van mogen maken.
ZEKER NU ZE HET ETEN GEDEELTELIJK BETALEND WILLEN MAKEN.
PSR kan het en daar is het net zo druk, dus een verbeterpunt voor Magnum.
Zo moeilijk kan het niet zijn, bestellingen opnemen, die doorgeven en die op tijd aan tafel leveren.


Ik snap de chaos namelijk niet.
De menu's zijn genummerd, jij hebt een sleutelnummer en die zetten ze in chocolade op het bord.
Ik begrijp echt niet wat er mis kan gaan, buiten een onderbezetting in de keuken.


Even makkelijk. Nummer 167 bestelt menu 10, doorgeven en als het klaar is bordje nemen en naar het restaurant brengen. MOELIJK???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #21 Gepost op: 10 december 2012, 01:26:46 »
Het voetbalnieuwsfeit van de eeuw niet vergeten he Pica... Leo Messi...86 doelpunten in kalenderjaar 2012  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #22 Gepost op: 10 december 2012, 01:29:02 »
Zodra ze de menu's betalend maken zal de wachttijd daarop mij totaal niet meer uitmaken  ^-^.
Tja, misschien moet je de vraag aan hun richten op hun website want ik zou niet weten hoe ze hun keuken organiseren. Maar goed ik ga slapen en uitbuiken want kom net van een echte restaurant waar ik ook minimaal 20 minuten op het eten heb moeten wachten ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #23 Gepost op: 10 december 2012, 01:29:46 »
Zodra ze de menu's betalend maken zal de wachttijd daarop mij totaal niet meer uitmaken  ^-^ .
Tja, misschien moet je de vraag aan hun richten op hun website want ik zou niet weten hoe ze hun keuken organiseren. Maar goed ik ga slapen en uitbuiken want kom net van een echte restaurant waar ik ook minimaal 20 minuten op het eten heb moeten wachten ;D
PSR?  >:D :P
Heb je je voorgerecht ook 4 maal moeten bestellen en er 2 uur op gewacht? Dan betaal jij niet eens in een echt restaurant,w ant dan ga je weg... ik alvast toch  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #24 Gepost op: 10 december 2012, 01:31:57 »
Het voetbalnieuwsfeit van de eeuw niet vergeten he Pica... Leo Messi...86 doelpunten in kalenderjaar 2012  >:D

Ja, ik had het meegekregen. Hij heeft vandaag Gerd Müller onttroond. Tja, 50 goals in de Spaanse competitie alleen al terwijl hij niet eens spits is, dat zegt alles al over de kwaliteit van dit ventje.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #25 Gepost op: 10 december 2012, 01:37:58 »
Zodra ze de menu's betalend maken zal de wachttijd daarop mij totaal niet meer uitmaken  ^-^ .
Tja, misschien moet je de vraag aan hun richten op hun website want ik zou niet weten hoe ze hun keuken organiseren. Maar goed ik ga slapen en uitbuiken want kom net van een echte restaurant waar ik ook minimaal 20 minuten op het eten heb moeten wachten ;D


Maar jij hebt het wel gekregen ? misschien met de ober gesjanst ? haha ik zie het al voor me ik bestel de visschotel van 12 euro en mijn kaart wordt afgeboekt met 12 euro. Vervolgens na een half uur vraag je nog eens waar het blijft en na 3 kwartier nog eens en naar anderhalf uur komt de ober afzakken met 2 visschotels en waar zit nu klant pica ?


Ik weet het al op kamer om zijn frustratie van het wachten weg te neuken. Daarna komt hem terug en is de visschotel koud. Maar goed je hebt het gehad en bij de uitgang kom je erachter dat de homo niet 1 maal meer 2 maal de koude visschotel op je kaartje heeft gezet. Wat doet Pica ? Zie ik al stoom uit je oren komen of ga je nogmaals met je homo sjanzen ? Ik kan niet anders dan zeggen dat de bediening van Joerie maar ook van de dame daar beneden alle peil is, egal of het druk is of niet.


Waar een wil is is een weg, maar waar geen wil is is ook geen weg. Het zal vanzelf wel goed komen, kwestie van wachten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #26 Gepost op: 10 december 2012, 01:41:35 »
" i rest my case".
Dat was wat voorbarig, Extince  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #27 Gepost op: 10 december 2012, 01:44:34 »
" i rest my case".
Dat was wat voorbarig, Extince  ;D :P


I rest my case wat betreft de gratis voedselverstrekking, maar over de betalende verstrekking wilde ik nog een praktijkvoorbeeldtje toevoegen.


Maar ik wil geen gelijk halen, ik heb liever ongelijk, want ik krijg graag goed te eten ook in Magnum.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #28 Gepost op: 10 december 2012, 09:12:09 »
" i rest my case".
Dat was wat voorbarig, Extince  ;D :P

Gezien het feit dat Magnum momenteel geen sponsor is zou ik zeggen dat het voorbarig is voor Foots zich als Extince30 op te stellen.
Foots aka Extince30  O0 ;D >:D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #29 Gepost op: 10 december 2012, 09:15:02 »
" i rest my case".
Dat was wat voorbarig, Extince  ;D :P

Gezien het feit dat Magnum momenteel geen sponsor is zou ik zeggen dat het voorbarig is voor Foots zich als Extince30 op te stellen.
Foots aka Extince30  O0 ;D >:D
Ach, sponsor of niet, het zijn gewoon feiten die genoemd mogen worden.
Sponsoren ze niet met vrijkaartjes? Meen je dat nu?
Stinkse, aan het werk verdorie  ;D >:D O0


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal