Auteur Topic: Nieuwsberichten Magnum  (gelezen 75853 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #30 Gepost op: 10 december 2012, 09:33:34 »
Stinkse30?  :o  ;D ;D ;D

 O0

" i rest my case".
Dat was wat voorbarig, Extince  ;D :P

Gezien het feit dat Magnum momenteel geen sponsor is zou ik zeggen dat het voorbarig is voor Foots zich als Extince30 op te stellen.
Foots aka Extince30  O0 ;D >:D
Ach, sponsor of niet, het zijn gewoon feiten die genoemd mogen worden.
Sponsoren ze niet met vrijkaartjes? Meen je dat nu?
Stinkse, aan het werk verdorie  ;D >:D O0


sm

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #31 Gepost op: 10 december 2012, 09:36:19 »
Stinkse30?  ???    ;D ;D ;D



Neen, want hij heeft geen veegmachine, en alles blijft hier lekker staan toch  ;D :P
Foots is een leuke, alleen heeft hij geen verstand van vrouwen, gelukkig wel van freten  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #32 Gepost op: 10 december 2012, 15:13:58 »
Afgelopen vrijdag was het weer chaos in het restaurant. Na de Joeri eens goed bij de ballen gegrepen te hebben werd alles snel geregeld voor mij en de dame die bij mij aan tafel zat. Mijns inziens lijkt mij dat toch niet zo moeilijk om een systeem te bedenken hoe e.e.a. in goede banen te leiden. Daar vaart de club wel bij.

Transparantie is het belangrijkste voor een saunaclub. Dat is ook de reden waarom dit soort clubs een succes zijn. Zo is er een prijsbeleid voor de dames, maar ook voor de club zelve, d.w.z. entreeprijs en de freet. Nu klinkt het een beetje als Russische roulette. Als het restaurant loopt zonder problemen allee.
Ik heb er geen probleem mee als ik een voor-, hoofd- en nagerecht kan uitzoeken voor mijn avondeten. Zolang ik maar voldoende keuze heb om binnen het 'tegoed' op de chipkaart te vallen.
Mij was het goed bevallen in Magnum afgelopen vrijdag, maar verhogen van de entreeprijs naar 75 Euro is een no-go wat mij betreft. Daarmee prijzen ze zichzelf uit de markt! Zeker met de concurrentie qua clubs in deze regio.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #33 Gepost op: 10 december 2012, 16:42:40 »
Tja ik zei "i rest my case" maar ik wil toch even op stinskes wijze erin wrijven dat ook Nikxxx de ober nog moest leren hoe het werkt.


Ik sluit me volledig aan bij Nikxxx, duidelijk heldere taal, helemaal goed.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #34 Gepost op: 10 december 2012, 17:20:17 »
Stinkse30?  ???    ;D ;D ;D



Neen, want hij heeft geen veegmachine, en alles blijft hier lekker staan toch  ;D :P
Foots is een leuke, alleen heeft hij geen verstand van vrouwen, gelukkig wel van freten  >:D


Bijnamen van Pica neem ik met een korreltje zout:


Foots30; haha zo meningsloos en al lachend alle negatieve commentaar wegvegen, nee dank je. Een forum zonder meningen is als eten zonder zout.


Stinske30; Extinse kan alleen maar van mij dromen en daar zal het bij blijven


Stinkse30; Let op 1 letter verschillend, Pica herinnert zich nog dat Foots wel eens een poepie laat ruiken, scherp bedacht van onze NederSpanjaard.


Slinkse30; die heeft hij nog niet bedacht, maar op zich kan ik me best op slinkse manier maar leuke wijze de discussie in de juiste richting krijgen, zonder ruzie want daar schiet mijns inziens niemand wat mee op.

Het punt van Sexmachine is correct, van vrouwen heb ik geen verstand en ik heb ook besloten dat niet meer te willen krijgen ook, ik wil er alleen nog maar van genieten wanneer ik de sex consumeer. Van eten heb ik zeer veel verstand of het smaakt, maar ook weer geen idee hoe je het bereid. Eigenlijk heb ik nergens geen verstand van en consumeer ik maar het hele leven. Ik heb het leven ook maar gratis gekregen en ik heb ook geen idee wanneer het eindigd. Als het maar goed was, dat is de insteek.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #35 Gepost op: 10 december 2012, 19:49:21 »
Dit is echt erg spijtig nieuws.
Het grootste pluspunt van Magnum was namelijk de freet, waar ik toch altijd 2x een 3 gangenmaaltijd nuttigde.
En inderdaad het toetje kwam in de helft van de gevallen nooit aan, maar als het na een kwartier er nog niet was, gewoon ff Joeri gekmaken en dan kwam het wel in orde.
Nu is het allereerst een hoerenloperroulette of je 50 of 75 euro inkom mag gaan lappen.
Vervolgens moet je afwachten of en zo ja hoeveel 'freet credits' je kado gaat krijgen en als laatste dus maar afwachten of de bestelde freet aan gaat komen.
1 voordeel heb je wellicht nog: Veel dames die bestellen haken na ff wachten af als ze een klant scoren en dan werd meestal na 10 minuten de boel weggeflikkerd, dat was echt verspilling waar ik niet tegen kan.
Nu kun je zo als je brutaal bent weer een gratis portie bietsen :)
Maar goed, als grote smeerlap en zeker zo'n grote vreetzak als Foots, wil ik zekerheid hebben en niets aan het toeval over laten.
Hopelijk komt Magnum dus snel met duidelijke regels en prijzen op hun website.
Overigens meende ik dat de a la carte keuken enkel tussen 14:00 en 00:00 open was, dus een verruiming van de openingstijden zou de tent niet failliet laten gaan door extra freet orders.
Ook is bier niet gratis, dus lopen ze geen risico op de harde zuipers die zich zaterdagnacht te buiten willen gaan.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #36 Gepost op: 10 december 2012, 19:54:06 »
Nee, in Magnum kan je gokken of je nog een kamer kan doen na de bestelling van je eten.

Echter, afgelopen zaterdag hadden zeppos en ik het eten perfect geregeld gekregen.  We bestelden tezamen, het werd op 1 bestelbon genoteerd en we kregen snel ons voorgerecht, snel onze hoofdschotel en snel ons dessert.  Altijd netjes tezamen gebracht.  Zoals het hoort dus.  Ik werd zelfs vooraf attent gemaakt op de € 2 die ik zou moeten bijbetalen bij het verlaten van de zaak. 

De zaterdag daarvoor moest ik twee uur en tien minuten opgesloten in het restaurant toezoen hoe al die mooie vrouwen in de bar paradeerden en aan de danspaal hingen.  Na die twee uur en tien minuten had ik mijn dessert nog niet gehad en ben ik gefrustreerd weggelopen uit het restaurant en de club ook meteen buitengelopen en mijn beklag gedaan.  Geen commentaar daarop.

Is alles nu veranderd door mijn toedoen of was het toeval of omdat de prijs verhoogd is.  De toekomst zal het uitwijzen.  Ik had me trouwens voorgenomen om Magnum niet meer te bezoeken omdat ik om te ficken kom en niet om opgesloten in een restaurant te zitten gedurende de hele avond.  Samen met zeppos maakte ik een uitzondering.  Opgelucht kon ik vaststellen dat het helemaal anders was.  Ik zat er wel wat mee want de verhouding mooie dames ligt daar erg hoog en nu ik Daniella ook nog ontdekt heb, ben ik hélemaal weg van Magnum (lees: Daniella).  Hoewel, Daniella zorgt er tegelijkertijd voor dat ik Magnum dan weer net wat minder ga bezoeken want zij heeft alles in zich om mij arm te maken  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #37 Gepost op: 10 december 2012, 21:40:09 »
Nu is het allereerst een hoerenloperroulette of je 50 of 75 euro inkom mag gaan lappen.

Gewoon checken wanneer er Messe is in Dusseldorf en dan standaard op messedagen weg blijven. Kunnen ze over een half jaar beoordelen of het wel of niet een goede zet van ze was.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #38 Gepost op: 11 december 2012, 22:53:23 »
Omdat ik van deze discussie honger begon te krijgen, toch maar ff 400km gereden voor de volgende info:
-Messe is hele dag E75 ipv E50 vanaf nu, niet enkel in de avonden.
-A la carte eten is betalend, maar momenteel krijg je de eerste E20 kado van Magnum. Zie volledige prijslijst hieronder.


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #39 Gepost op: 11 december 2012, 23:29:20 »
Bedankt "the Joker" voor de zeer handige prijslijst.


Zo kunnen we thuis al studeren wat we voor de 20 euro kunnen gaan eten.
Ik zie dat ik de Kurbissuppe van 5 euro met steak of vis kan combineren met een dessert van keuze zo kom ik net op 20 euro.


Tja dan zal het voor mij wat prijziger worden want ik eet graag 2 keer. De rundercarpaccio is lekker, maar past in mijn holle tand dus dan sla ik die maar over om wat te bezuinigen.


Maar het kost mij 1 hoofdmenu van 12 euro en 1 of 2 dessert van 3 euro meer. Dus voor mij wordt een bezoek met messe toeslag 40 euro duurder. Da's de duurste van allemaal, zelfs Golden Time Wenen en Artemis in Berlijn zijn goedkoper, hmmm ik vind het TE veel en zal mijn heil elders zoeken, ondanks dat ik het een hele relaxxxte club vind of ik moet de messe mijden dan ben ik zeg 65 euro kwijt. Dat vind ik zelf wel acceptabel vergeleken met de 4 clubs die 60 entree vragen.


Nog even een onduidelijkheid, wordt het bij het bestellen afgeboekt van je kaart of wanneer Joeri het brengt. Ik zie dat dit een groot probleem gaat worden, want of hij vliegt eruit, of hij gaat werkelijk zijn werk doen. Mits hij zo doorgaat krijgt hij in ieder geval oorlog zeker wanneer het afgeboekt wordt bij bestellen en dat ligt wel voor de hand.


Groet, Foots  O0




P.S. Wat ik vooral bijzonder jammer vind is dat ik PSR en Magnum vaak zo leuk vond om eens een menu te proberen wat je nog niet kende bv de Jacobsmussel.
En die was heel lekker maar ook verdraaid klein en ik haat haute cuisine, ik houd van de dergelijke Duitse keuken met porties voor volwassenen.
Echter deze hobby daarvoor zal ik naar PSR moeten blijven gaan. Wat ik trouwens helemaal niet erg vind, voor mij is een dagje PSR relaxxxen in optima forma.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #40 Gepost op: 12 december 2012, 00:21:40 »
Te duur, veel te kleine porties om die prijs te rechtvaardigen.
In "duur" Antwerpen eet je een mixt grill die je bijna niet op kan voor de prijs van een "holle-tand" steak a la Magnum, veel te duur dus in Erkrathrestaurant  ;)
Een filterdun lapje rund 7 euro? Als ze eens begonnen met 3 van die lapjes, jaaaaaaa, en je moet het ook nog bediend krijgen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #41 Gepost op: 12 december 2012, 01:06:03 »
Bij het bestellen wordt het gelijk afgerekend en moet je je kaart afgeven.
Voordeel is wel, dat het nu ineens wel snel geleverd wordt.
Mijn dessert kwam binnen 5 min nasat het hoofdgerecht was geleverd, met als gevolg dat ik snel door moest vreten om mijn ijs niet te laten smelten...
Maar idd voor grotere eters en varkens als ondergetekende is het geen feest.
Normaal pakte ik de carpaccio, de vis en wafel met ijs. Dat 2x per dag en tussendoor dan nog wat frituur snacks uit de warmhoud bakken om niet flauw te vallen van de honger.
De kwaliteit van de a la carte is nog steeds uitstekend, maar de porties zijn voor mij ook te klein.
Zou me nu E44 gaan kosten bovenop de entree van E50 of E75 als je pech hebt, - E20 zolang je dat tegoed krijgt.
Voor mij is de entree dan dus van E50 naar E74 of E99 gegaan, niet echt meer preiswert te noemen.
Mochten ze in de toekomst de E20 nog verlagen of helemaal afschaffen omdat de mensen aan het nieuwe sytseem gewend zijn geraakt is het helemaal passé.
En dat vind ik erg zonde aangezien het een mooie tent is.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #42 Gepost op: 12 december 2012, 01:12:31 »
Helder, zeer zeer helder, en ik kan daar niks tegen inbrengen,alleen afrekenen bij het bestellen met Joerie? Dat komt misschien heel even goed, maar ik zal het niet weten, want ik sla deze club voorlopig even over tot ze rundscarpaccio verkopen die zijn geld waard is en steak waarmee je ook je maag kan vullen, niet enkel je holle tand... .
De Jacobsmussel is lekker trouwens, maar eigenlijk is dat 9 euro voor een "entree", dat kan je bezwaarlijk een hoofdschotel noemen... .

Ik kan er verder weinig of niks aan toevoegen....

O jawel, je verdient een vrijkaartje mijns inziens, maar ik ben geen jury...  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #43 Gepost op: 12 december 2012, 01:28:33 »
NIEUW OP HET MENU BIJ MAGNUM........ CHICKEN WINGS... 50 EURO...  ;D ;)


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #44 Gepost op: 12 december 2012, 15:52:20 »
Bij het bestellen wordt het gelijk afgerekend en moet je je kaart afgeven.
Voordeel is wel, dat het nu ineens wel snel geleverd wordt.

Ik ga pas afrekenen bij de Joeri als ie het ook afgeleverd heeft. Want als ik een half uur op mijn desert moet wachten, dan zeg ik... soit! Direct afboeken op je kaart bij bestellen is geen garantie dat je het product ook binnen afzienbare tijd krijgt en ook werkelijk krijgt.

Heeft Magnum oogkleppen op met het prijsbeleid wat de andere NRW clubs voeren? Kunnen we beter pizza laten bezorgen als we in Magnum zitten  >:D