Auteur Topic: Nieuwsberichten Magnum  (gelezen 75988 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #45 Gepost op: 12 december 2012, 16:12:34 »
Golden Time was duidelijk: inkomprijs met 10 euro omhoog.
Voordeel: geen rekenwerk, geen gezeik, je betaalt aan de inkom (of je betaalt het niet en blijft weg) en klaar is kees.
Magnum is veel onduidelijker: Messe-dagen (precies of iedere hoerenloper weet wanneer er Messedagen zijn of hoeft dat te weten, lijkt wel of we eerst moeten surfen om de toegangsprijs te bepalen, is gewoon achterlijk en niet van de 21e eeuw) gaat de inkom 25 euro omhoog, en tegelijk gaan ze het eten (gedeeltelijk) betalend maken, met dan nog onduidelijkheid ook of je het dan wel of niet op je bord gaat krijgen.
Dus, zoals onze vriend The Joker al voorrekende, een dagje kan je doodgewoon 50 euro kosten, maar evengoed 100 euro. En je weet dat geeneens op voorhand. Schandalig gedrag van een club, tout court.
Wij willen gewoon duidelijke prijzen.
Indien ze op hun website zetten dat de toegangsprijs vanaf nu 75 euro is, dan kies je en ga je of blijf je weg. Als je daarnaast ook nog eens moet gokken op eten (dat je misschien niet krijgt) waar je je holle tand mee kan vullen en waarvoor je  misschien moet bijbetalen....
Dan ga ik wel naar een club die wel duidelijk alles onder controle heeft.


Maar ach, het lost zich allemaal vanzelf op, dat merken de eigenaars vanzelf. Ofwel loopt het goed en maken ze een standaard inkom die hoger ligt, ofwel loopt het zo slecht met deze regeling dat ze zichzelf in de voet schieten.
Maar opgelost raakt het vast en zeker, alleen die hele onduidelijke prijssetting over inkom en freet laat ik aan me voorbijgaan en ik ga wel terug een kijkje nemen tegen dat het allemaal wat duidelijker is.
Ik ga wel bij Ali, goede freet en 50 euro. En knappe grieten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #46 Gepost op: 14 december 2012, 00:45:20 »
Van clubhoppende dames tussen GT en Magnum vernomen dat ze per direct een dagelijkse entreeprijs moeten betalen van 70 euro  (was 45). En ook voor de dames geldt voor het eten een budgetlimiet van 20 euro.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #47 Gepost op: 14 december 2012, 06:09:33 »
Van clubhoppende dames tussen GT en Magnum vernomen dat ze per direct een dagelijkse entreeprijs moeten betalen van 70 euro  (was 45). En ook voor de dames geldt voor het eten een budgetlimiet van 20 euro.
Zoals foots al vertelde, dit lost zich vanzelf wel op, met een lege club als gevolg...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #48 Gepost op: 14 december 2012, 13:57:12 »
Zoals foots al vertelde, dit lost zich vanzelf wel op, met een lege club als gevolg...

Op de middellange termijn denk ik dat ook. Op de korte termijn gaan hun bezoekersaantallen flink toenemen. Zoveel gratis reclame hebben ze nog niet eerder gehad....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #49 Gepost op: 14 december 2012, 14:22:30 »
Zoals foots al vertelde, dit lost zich vanzelf wel op, met een lege club als gevolg...

Op de middellange termijn denk ik dat ook. Op de korte termijn gaan hun bezoekersaantallen flink toenemen. Zoveel gratis reclame hebben ze nog niet eerder gehad....
Kortetermijnvisies zijn meestal niet de beste.
Je hebt gelijk, ze krijgen pakken gratis reclame.
Hun grote fout, mijns inziens, is dat ze de meiden die verhoging aanrekenen. Dat zal in het begin nog wel gaan, maar van zodra het wat klamer wordt, gaan die fladderen naar clubs waar ze maar 45 euro moeten betalen. En dan...geen wijven...terugloop mannen...nog minder wijven...
Ze mogen dus even teren op gratis reclame, maar wat nadien?


Ach, ik ben geen manager van Magnum, maar die club heeft zulke potentie, en als 't hen om de freet te doen is, doe het dan anders, en geef enkele maaltijden, zodat die extra kost wegvalt, en werk met een doorzichtig beleid, maar goed....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #50 Gepost op: 14 december 2012, 14:56:58 »
Komt nog bij dat je ook nog eens moet kunnen vertrouwen op welk bedrag op de chipkaart wordt berekend en of ze daarin geen fouten maken (als ze met de bestellingen fouten maken dan zal dat ook vast wel gebeuren met het afrekenen); aan dat stuk plastic wat ze even meenemen kun je niet zien wat is afgeschreven. Ik heb dat ding maar 1 keer gebruikt voor een sterke drank en bij het weggaan moest ik enkele euros meer betalen dan wat die drank kostte (ook bij Villa Vertigo ging dat mis de enkele keren dat ik iets sterks bestelde). Discussie erover had geen zin want dat stond op de kaart en dat was dus de enige 'waarheid'.
De keer daarop bij het binnen komen vroeg ik om een sleutel zonder kaartje en meldde erbij dat ik die toch nooit meer zou gebruiken. Maar dat kon niet, ik moest en zou een kaart mee krijgen die ik standaard voortaan in mijn locker pleur. Nou moet je gedwongen weer met die troepkaart rond lopen.
« Laatst bewerkt op: 14 december 2012, 15:08:26 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #51 Gepost op: 14 december 2012, 15:09:14 »
Die chipkaart is duidelijk, wat er op staat is ook juist Pica, want dat is ingegeven en dus wordt dat enkel afgelezen bij vertrek. Simpel input en output  ;D
Alleen weet je nooit welk bedrag ze erop pleuren, daar zit de fout, bij de persoon die jou een cocktail of freet verkoopt dus.
Ik vind het hele gedoe met verschillende prijzen, bijbetalen voor ditjes en datjes en meer van die onzin allemaal niks.


Geef mij een éénduidige prijs wat een club me gaat kosten, dat betaal ik graag bij de inkom, zodat ik me daar al verder geen zorgen meer over hoef te maken.


Zo was ik op de Halloweenparty in Living Room, en daar heb ik wat van die lekkere cocktails geschonken aan enkele grieten, dat systeem was veel en veel beter, ik betaalde cash (of kocht bonnetjes voor een cocktail met cash geld) en klaar was kees.
Dan heb je nadien ook geen misverstanden.
Niks zo vervelend als misverstanden bij het afrekenen, dat is bij mij zowat een breekpunt. Ik betaal graag netjes wat ik geconsumeerd heb, ook op kamer, maar prijsdiscussies, daar word ik niet vrolijk van.


En van ONDUIDELIJKHEID over prijzen al zeker niet.


Ze kunnen uiteraard een andere oplossing zoeken:
- overal in da house kastjes hangen waar je je chipkaart even kan inpleuren, end an kan je cheken wat er op staat. En ineens dan ook de inkom 25 euro omhoog voor de investering van die kastjes, 100 euro is een mooi rond bedrag toch  >:D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #52 Gepost op: 14 december 2012, 15:14:57 »
Oke Minime  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #53 Gepost op: 14 december 2012, 15:25:06 »
Ok Picasso  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #54 Gepost op: 14 december 2012, 16:13:10 »
Die chipkaart is duidelijk, wat er op staat is ook juist Pica, want dat is ingegeven en dus wordt dat enkel afgelezen bij vertrek. Simpel input en output  ;D
Alleen weet je nooit welk bedrag ze erop pleuren, daar zit de fout, bij de persoon die jou een cocktail of freet verkoopt dus.


De chipkaart is wellicht wel duidelijk echter bij een vorig bezoekje aan Magnum een kaart mee gekregen waar al saldo op stond. Eerlijk is eerlijk, de dame achter de bar merkte dit zelf op en haalde een nieuwe kaar. Wat denk je.... Weer één waar al kosten op stond.

Laten we hopen dat ze hier wijs mee omgaan en het een kans geven, maar het moet wel kloppen toch?

gr Rob

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #55 Gepost op: 14 december 2012, 16:40:53 »
De chipkaart is wellicht wel duidelijk echter bij een vorig bezoekje aan Magnum een kaart mee gekregen waar al saldo op stond. Eerlijk is eerlijk, de dame achter de bar merkte dit zelf op en haalde een nieuwe kaar. Wat denk je.... Weer één waar al kosten op stond.
Laten we hopen dat ze hier wijs mee omgaan en het een kans geven, maar het moet wel kloppen toch?
Dangerous, en dat belooft voor de toekomst.
Kaarten bij het verlaten van de zaak niet afchippen, aiaiai.
We komen hier nog veel te weten, van een onduidelijke prijsverhoging, over slechte bediening van de bestelde freet, over het afrekenen, tot en met een niet leeggemaakte chipkaart.


Op korte termijn gratis reclame? Ja, maar dan wel heel slechte reclame voor Magnum.......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #56 Gepost op: 15 december 2012, 01:44:44 »
Van clubhoppende dames tussen GT en Magnum vernomen dat ze per direct een dagelijkse entreeprijs moeten betalen van 70 euro  (was 45). En ook voor de dames geldt voor het eten een budgetlimiet van 20 euro.
Zoals foots al vertelde, dit lost zich vanzelf wel op, met een lege club als gevolg...


Ik heb idd gezegd dat het zich vanzelf oplost. Alleen concludeer jij dat er een lege club zou komen, echter ik doelde dat problemen bij de bediening zeker bij betaling zich op zouden lossen.


Ik denk eerlijk gezegd dat wij hier van ver weg en genoeg alternatieven ons "druk" maken over het eten en de entree.


Echter ik schat in dat een "gemiddelde" messe bezoeker het weinig interesseert en liefst naar de grootste club gaat, ook al is het een paar tientjes meer. De messe kost de gemiddelde bezoeker immers honderden of duizenden euro's.


Blijkbaar komen ze daar met busladingen van aan. Ook als er veel eenmalige bezoekers komen kun je de service wel raden zeker.


Het management zal vast wel gekeken hebben naar het publiek en een voor hunzelf goede commercieel prijsbeleid hebben gemaakt.
Het is dan ook zeer interessant om de komende maanden te zien hoe dit evolueert.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #57 Gepost op: 15 december 2012, 02:07:47 »
Komt nog bij dat je ook nog eens moet kunnen vertrouwen op welk bedrag op de chipkaart wordt berekend en of ze daarin geen fouten maken (als ze met de bestellingen fouten maken dan zal dat ook vast wel gebeuren met het afrekenen); aan dat stuk plastic wat ze even meenemen kun je niet zien wat is afgeschreven. Ik heb dat ding maar 1 keer gebruikt voor een sterke drank en bij het weggaan moest ik enkele euros meer betalen dan wat die drank kostte (ook bij Villa Vertigo ging dat mis de enkele keren dat ik iets sterks bestelde). Discussie erover had geen zin want dat stond op de kaart en dat was dus de enige 'waarheid'.
De keer daarop bij het binnen komen vroeg ik om een sleutel zonder kaartje en meldde erbij dat ik die toch nooit meer zou gebruiken. Maar dat kon niet, ik moest en zou een kaart mee krijgen die ik standaard voortaan in mijn locker pleur. Nou moet je gedwongen weer met die troepkaart rond lopen.


Ik merk hier duidelijk een zware tegenzin als Pica zich gedwongen voelt, enigzins logisch dat wel. Misschien is Pica ook een libertarier, zonder dat hij zich dat beseft.


Maar ben gerust Pica, jij hebt elk weekend weer de keuze waar je gaat en die vrijheid, mag je je nooit laten afnemen, nooit !


Ik kijk de ontwikkelingen bij Magnum even aan, ik houd mijn hart vast, hoop op het goede, maar vrees dat al deze veranderingen niet bedoeld zijn om het voor de bezoekers beter te maken, maar dat dit een redelijk eenzijdig schraap actie is om de winst te verdubbelen.


 Dit klopt ook als het merendeel eenmalige bezoekers van de Messe zijn. De boekhouder zal de eerste zijn die het antwoord weet, echter ik voorzie dat het voor ons soort bezoek op diverse punten of veel meer kost of we zullen het uit moeten kienen wanneer er geen messe is.


Mijn inschatting is dat ze de kant van Palace in Frankfurt op willen en met veel overtuiging deze acties inzetten. Waarschijnlijk hebben ze de gewenste bezoekersaantallen bereikt en willen ze die nu gaan cashen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #58 Gepost op: 15 december 2012, 02:54:29 »
NIEUW OP HET MENU BIJ MAGNUM........ CHICKEN WINGS... 50 EURO...  ;D ;)





Het zijn kippepootjes SM.
Ook lekker en zeker in deze FKK stijl erg mooie gedecoreerd.
Doe het recept erbij SM, iets voor het kerstdiner bij mijn ouders  ;)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #59 Gepost op: 19 juni 2013, 16:40:00 »
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat VANAVOND 19/06 TUSSEN 20.00 en 00.00 de entree in Magnum gratis is.
Je moet dan wel het Password CARROLL gebruiken voor de zekerheid.
Deze actie zou zijn ivm. de verjaardag van een van de managers of eigenaren van deze club.
Een keiharde garantie heb ik niet maar mocht je in de buurt zijn of het is niet zo ver rijden voor je zou ik toch wel een gokje wagen.