Forum > MASSAGESALONS / PRIVEHUIZEN

ADVERTORIAL PRIVEHUIS EINDHOVEN PRIVE ----> comments

(1/2) > >>

seksenfun:
Hier heb ik vroeger nog leuke tijden beleefd.  Vooral met één dame die later zelf een privéhuis opende.  Ik kan nu niet op haar naam komen.  Ze leerde mij wel wat een goeie dominante dame is  ;) .

foots:

--- Citaat van: seksenfun op 27 juni 2012, 22:28:06 ---Hier heb ik vroeger nog leuke tijden beleefd.  Vooral met één dame die later zelf een privéhuis opende.  Ik kan nu niet op haar naam komen.  Ze leerde mij wel wat een goeie dominante dame is  ;) .

--- Einde van citaat ---


Het zal de toen blonde Demi zijn geweest. Die stond er om bekend als dominant sexbeest. Omdat ik toen zeker niet voor blond ging ben ik er nooit mee geweest. Later een eigen website gehad www.demidemi.nl deze is nu uit de lucht, maar het was al lang geleden dat de dame al 37 was. Zeker 10 jaar, maar het kan evengoed 15 jaar geleden zijn.


Toen waren wij nog jong en knap Seksenfun maar dat was wel al lang geleden hahahahah.


Groet, Foots  O0

seksenfun:
Klopt als een bus, nu weet ik het weer, nu je het zegt.  Bedankt om je heldere brein hier op het forum los te laten  ;).

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 28 juni 2012, 21:33:05 ---Klopt als een bus, nu weet ik het weer, nu je het zegt.  Bedankt om je heldere brein hier op het forum los te laten  ;) .

--- Einde van citaat ---
Foots heeft geen helder brein, hij heeft AlzieLight, behalve als het over geld en steengoede sexxx gaat  ;D :P

foots:
Nee Alzheimer heavy tegenwoordig en met Demi heb ik nooit sex gehad, zelfs kan ik me niet herinneren dat ik ze ooit gezien heb.


Maar iedere kenner van een huis kent de toppers, echter toendertijd was ik allergisch voor blond, maar hoe ouder ik word hoe meer ik blond ben gaan waarderen.


Zelfs op mijn playboymodel Chantal of Loredana in Duisburg ben ik al geen zolang niet meer geweest dat ze vergeten zal zijn hoe echt slechte sex is. Maar goed de vergoeding en de tip zal haar wel doen lachen zodra ze me ziet.


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie