Auteur Topic: AMALIA  (gelezen 71307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Gepost op: 9 oktober 2012, 10:58:59 »
AMALIA is een Roemeense dame van 20 lentes ofzo, 1m65, roodgeverfde haren momenteel, 1m65, normaal figuur, B/C-cup borsten naturel, ronde kont, voorheen actief in oa clubNeby in Dortmund. Sinds een weekje in Babylon, heeft aangegeven aan haar stammklant die er toen ook was uiteraard dat ze zinnens is om in Babylon te blijven, dus met vertraging op aanvraag nu pas paspoortje. Spreekt matigjes Engels, matig Duits, dus communicatief geen hoogvlieger vooralsnog. Dorpsschoonheidje, geen excessieve stunner, maar toch geen dame om uit de bedsponde te rammen lijkt me. Koddige presales met al snel driftige tongzoenen en clownesk geknuffel. Na kwartiertje dollen naar de kamer getogen en aldaar een GFE-getinte service die zich ontspon. Tongzoenen zijn goed te noemen, PZC en NMC ook goed, daar moet verder niet al te veel over worden gemopperd. De noodzakelijke funk om van een excellente sessie te gewagen sprong niet over, maar allesbeschouwd een goede sessie waarover weinig te mopperen valt. Goede extra aanwinst voor Babylon die zich na wat aanpassingstijd wel een plekje zal veroveren binnen de steady crew in Babylon.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2012, 20:56:15 »
Liep deze dame ook tegen het lijf. Maar na even kennisgemaakt te hebben , was er toch geen klik. Vond haar wat te opdringerig. Smaken verschillen.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2012, 08:28:29 »
Vond haar wat te opdringerig. Smaken verschillen.

In het begin had Amalia geen zin om te babbelen. Ze zoent liever in de sofa  C:-)
En ze zoent goed, dus richting de kamer voor een heerlijke uur : TZ, beffen, 20 minuten PZC, NMC.

Herhalingsgevaar : 99%


Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2012, 21:01:15 »
Herhalingsgevaar : 99%

Vorige zaterdag ben ik opnieuw met haar naar de kamer geweest. Uitstekend.
Jammer genoeg is ze (binnenkort) weg voor een paar maanden...

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2013, 15:28:08 »
Twee sessies met Amalia deze zaterdag 9 februari op de Relaxxxboard party.
Kussen doet ze uitstekend en zeer graag. In kamer is ze perfekt: diep PZC zonder de handen, seks ok... :cheer:
Enige nadelen: moeilijke communicatie als je geen Roemeens spreekt. En een halfuurtje is liever 20 minuten (maar ja, voor de tweede keer heb ik haar om 00h45 geboekt...).
Herhalingsgevaar: 100%
Bedankt Laurent74 voor de tip!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2013, 15:50:27 »
Twee sessies met Amalia deze zaterdag 9 februari op de Relaxxxboard party.
 
Alleen een keer gekamerd met Amalia gisteren, wat mij betreft.
Het was heel goed : TZ en PZC zijn haar forte.
Ik ben binnekort terug  :steeringwheel:

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2013, 22:19:30 »
Tja, dit meisje was al de hele dag aanwezig... waarbij ik braaf terug lachte, zonder meer te doen... de reden daarvoor mag duidelijk zijn: Ik ben een verrekte mongol. Uiteindelijk laat op de avond, met leffe in hand en mikkie... toch eens op al dat vrolijke geplaag ingegaan en naast haar gaan liggen om te zeggen dat ze op zijn minst wat geduld moest hebben (net terug van een dubbelpopper).

Nou ja, daar kwam dus weinig van omdat ze meteen haar tongetje in haar muil propte... terughoudendheid kun je haar niet van betichten. Tongzoenen lijkt ze leuk te vinden, want op de spaarzame momentjes dat ik adem mocht halen bleek ik naast een stralend smoeltje te liggen. Ik kan dan ook weinig toevoegen over haar talenkennis; zoveel hebben we namelijk niet geluld. Een ieder die in de club aanwezig was zal kunnen beamen dat er weinig haast was en een collega vroeg me later nog waar je nog meer tegenkomt dat je zo lang met een meisje bezig bent voordat ze je eens naar een kamer meesleept; ik heb in ieder  geval geen antwoord.

Op de kamer ook veel vrolijkheid, nog steeds vol overgave tongen... vingeren, pijpen was ook ok, neuken maar niet geprobeerd omdat dat toch niets zou worden met mijn lege zak. Het volle half uur liggen prutsen en zowaar met de hand nog een orgasme(tje). Achteraf inde spiegel nog een beetje staan 'openlucht tongen' en de altijd stralende glimlach is toch een hoogtepuntje.

De rest van de avond nog veel flauwe blikken en af en toe een tongzoentje, pff.. schatje hoor.

guest36915

  • Gast
Amalia, Roemeense
« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2013, 18:43:51 »
I tested the expériment with Amalia on february 22th.
She was in the circular white sofa in the middle of the living room. Both legs discarded to show her pussy to everyone.
She joined me  at the bar and gave me very very deep french kiss. She can putting her tongue in your throat. At the same time she used very good her hands under the towel.
After we went in a room. She like so much DATY, very reactive. Good blowjob, maybe too for me at this moment , I had to stop her after 5min.
And finally, sex in cowgirl. This is THE reason to go with Amalia. It's her specialty, she is so good for move her pelvis. I think the better solution is you see that thing yourself. Indeed it's hard to describe but you can't be disapointed.

Very good girl, very beautiful, nice ass. One of the girls that I will see with your free ticket this Saterday. Thanks per advance Relaxxxboard.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #8 Gepost op: 17 maart 2013, 20:04:02 »
==> opnieuw werkzaam in clubNeby te Dortmund...

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #9 Gepost op: 17 maart 2013, 20:07:05 »
Sinds wanneer dan ? Vandaag ?
Gisteren was ze nog in Babylon.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #10 Gepost op: 17 maart 2013, 20:10:50 »
yup, vandaag... aangekondigd door clubNeby zelve en bevestigd door enkele stammi's...

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #11 Gepost op: 17 maart 2013, 20:13:22 »
yup, vandaag... aangekondigd door clubNeby zelve en bevestigd door enkele stammi's...
Gisteren was het zeer rustig in Babylon,nooit eerder gezien.  Volgens ik hoorde van enkele dames was het afgelopen week rustig en weinig verdiensten voor de dames. Daarom dat er de laatste dagen ook zo weinig dames aanwezig waren.

guest36915

  • Gast
Amalia, Roemeense
« Reactie #12 Gepost op: 17 maart 2013, 23:37:16 »
J'ai été en chambre hier avec Amalia, mais elle était beaucoup plus distante que d'habitude et le service était mauvais.
Un allemand m'a dis que c'est parce qu'elle avait ses règles (women problems) mais je comprend maintenant pourquoi.
Le bab était triste hier pas beaucoup de clients, les filles vont commencer à partir.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2013, 00:39:37 »
Voor het geval het nog niet bekend was, weer terug in Neby... en naar eigen zeggen niet van plan terug naar baby te gaan (zaken lopen best goed, had ik het idee).

Ze herinnerde zich het bezopen op een bank liggen tongzoenen op de Relaxxxparty niet meer... maar dat zal nu wel meevallen. Twee keer een uurtje en daarna nog een paar uur 'romantisch' met gedeelde oordopjes naar manele zitten luisteren... ik ben over twee weken ontboden voor een nieuwe audientie :17:.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2013, 17:58:43 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal