Auteur Topic: Utrecht algemeen  (gelezen 181830 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #75 Gepost op: 3 juni 2015, 23:53:15 »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #76 Gepost op: 30 december 2015, 02:39:42 »
Ik ben benieuwd of er werkelijk nog iets van de grond komt daar...laten we het hopen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/4213387/2015/12/24/Nieuw-Zandpad-lijkt-op-straat-nieuwbouwwijk.dhtml

Groet, Rolly  8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #77 Gepost op: 30 december 2015, 11:40:35 »
Ik ben benieuwd of er werkelijk nog iets van de grond komt daar...laten we het hopen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/4213387/2015/12/24/Nieuw-Zandpad-lijkt-op-straat-nieuwbouwwijk.dhtml

Groet, Rolly  8)

Ik ben vooral benieuwd of men een wijze les heeft getrokken uit het verleden en geen monopolie meer gaat creëren daar. Ook vind ik het er op de tekening niet heel gezellig uit zien eerlijk gezegd.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #78 Gepost op: 30 december 2015, 12:12:21 »
Ik ben benieuwd of er werkelijk nog iets van de grond komt daar...laten we het hopen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/4213387/2015/12/24/Nieuw-Zandpad-lijkt-op-straat-nieuwbouwwijk.dhtml

Groet, Rolly  8)

Ik ben vooral benieuwd of men een wijze les heeft getrokken uit het verleden en geen monopolie meer gaat creëren daar. Ook vind ik het er op de tekening niet heel gezellig uit zien eerlijk gezegd.
In Nederland trekt men geen wijze lessen uit het verleden (als het op prostitutie aankomt).
Ze drijven de prostitutie met andere woorden verder in de illegaliteit, terwijl ze net het omgekeerde willen bewerkstelligen ....
Dom dommer domst ....


Ze beseffen helemaal niet dat prostitutie nu eenmaal een hele hoop zwart geld doet rollen, dat dan weer de economie doet draaien .... nope ... ze willen alles legaal, zodat er geen enkel hoertje (en haar pooier) nog kan aan verdienen .... gevolg .... lekker illegaal en in 't zwart werken en de staat proberen te bedotten .... en gelijk hebben ze


Ik val hier in herhaling, maar in Antwerpen staan de meiden netjes geregistreerd, en ze mogen de inkomsten houden, en hoeven daar geen taksen op te betalen ....
Eigenlijk is het een systeem zoals met de topsporters in Belgenland, die een "schandalige"  ;D [size=78%]    17 percent op hun inkomsten betalen[/size]
[/size][size=78%]Dat haalt de staat hier uit de taksen op de ramen en de belastingen op de verhuur van ramen.[/size]
[/size][size=78%]En dan gewoon even rekening houden dat de staat tevreden is met een raambezetting van 60 percent.[/size]
Daar (in Antwerpen dus) hebben ze het wel slim bekeken, en gaan ze geen rechtstreekse taksen heffen opd e inkomsten vand e meiden - anders was er geen enkele die een eurocent verdiende per dag- of nachtshift (zo slim zijn de dames ook wel), maar een jaarlijkse raamtaks en belastingen op de raamverhuur - en dat betalen de dames dan weer (on)rechtstreeks (respectievelijk (on)= vadertje staat en rechtstreeks=raamhuur)
Erg slim bekeken, geen enkele dame die klaagt over hun 80 tot 100 euro raamhuur per dagdeel, en anders kon de staat en de gemeente (ook de staat dus) achter hun inkomsten fluiten ......


In Nederland daarentegen, als een hoertje daar 100 euro per uur vraagt, houdt het kind misschien 35 euro over ..... ja ja, ik weet het, iedere werkende mens moet belastingen betalen en wij verdienen geen 100 euro bruto per uur, ik weet het, ik weet het ....
MAAR dat systeem sucks ..... dames zijn nu eenmaal gewend van verdiensten waar ze hun lijf voor moeten verhuren graag te houden, anders beschowuen ze vadertje staat als pooiers, en zeg nu zelf, het overgrote deel heeft al een pooier of een vriendje die mee willen snoepen ..... laat de dames nog eens belastingen betalen nadat ze het geld in handen krijgen, en dat botst, en ze gaan allen illegaal aan de arbeid ....


Misschien moeten die slimme mensen van de belastingen en andere staatsinstanties eens nadenken .....  laat de hoertjes de raamhuur betalen, zet de taksen op raamverhuur hoog genoeg, zodat je via de raamverhuurders centen in handen krijgt, en de dames, die voelen dat niet aan wat ze binnenrijven .... het maakt voor hen echt wel uit dat ze nadien moeten hun centen delen met pooier staat ... ze geven het veel liever uit aan de raamverhuurders, geloof me, dan voelen ze het aan als een huur en niet als belastingen .....




Wat doen ze in Nederland ..... ramen sluiten waar het kan .... en ik ben dus benieuwd of dit project er gaat komen ....


Goed, de raad aan vadertje staat in Nederland .... op voorhand belastingen heffen .... meiden gaan gewoon betalen ... en een deel van de centen die nu compleet wegvloeien komen terug naar de staat ....


En je moet echt geen universitaire studies voltooid of begonnen hebben om dit te snappen ......  zelfs een mongool begrijpt dit ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #79 Gepost op: 6 juli 2016, 17:22:38 »
In 2017 weer prostitutie bij Zandpad


De gemeente wil dat alle prostitutie in de binnenstad geconcentreerd wordt op Het Nieuwe Zandpad, dat haaks komt te staan op het huidige Zandpad.

Exploitant Caja van Tolie van stichting Freya wil echter dat er ook aan de Hardebollenstraat in de binnenstad weer prostitutie wordt bedreven. Volgende maand moet er duidelijkheid komen.

Donderdag heeft het college van B&W laten weten dat het er vooralsnog vanuit gaat dat het Nieuwe Zandpad in het voorjaar van 2017 weer open gaat. Met het vaststellen van het bijbehorende bestemmingsplan hiervoor heeft de gemeente aangegeven alle raamprostitutie te willen concentreren op het Nieuwe Zandpad.

Dit betekent niet automatisch dat de Hardebollenstraat vrij van prostitutie blijft, aangezien het bestemmingsplan dit nog altijd toelaat. Freya heeft een vergunning aangevraagd om gebruik te kunnen maken van de peeskamers aan de Hardebollenstraat.

De bewonersgroep ‘Leefbare Breedstraatbuurt’ heeft hierop hun zienswijze over de aanvraag ingediend. Zij merken dat de buurt is opgeleefd nadat de prostituees de straat hebben verlaten en willen dit graag zo houden.

Donderdag hebben diverse raadsleden op verzoek van stichting Freya de Hardebollenstraat bezocht. Eén van hen was Marleen Haage van de Partij van de Arbeid. Zij laat weten dat de procedure zoals deze de laatste jaren is geweest al veel te lang duurt.

Bezoek

“Er zijn fouten in het planproces gemaakt en dat is jammer. Uiteindelijk willen ook wij dat alle prostitutie in de stad naar het Nieuwe Zandpad verhuist. Maar het is goed om met elkaar in gesprek te blijven, zowel met de stichting Freya als met de buurt. Het ligt natuurlijk niet aan de dames dat prostitutie overlast van bepaalde mensen met zich meebrengt, maar het is wel een terechte zorg van de buurt.”

College

Ook Queeny Rajkowski, raadslid namens de VVD, was gisteren in de Hardebollenstraat. Zij wil nog niet op de zaken vooruit lopen. “Het was een interessant werkbezoek. Ik was daar nog nooit binnen geweest. Maar ik kan kort zijn over de vergunningsaanvraag: de zaak ligt bij het college en het besluit moet binnenkort genomen worden. Het ligt nu ook bij de rechter en tot die tijd krijg je geen politieke reactie van mij.”

hier de link http://www.nu.nl/utrecht/4217384/in-2017-weer-prostitutie-bij-zandpad.html

gelukig ma dat het zandpad open gaat volgend jaar ik kijk er na uit  :lol


Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #80 Gepost op: 6 juli 2016, 21:16:28 »
Ik zou de eerste weken maar overslaan. Het zal er dan wel barsten van de cameraploegen en journalisten  :-\

Heeft iemand een idee wat we moeten verstaan onder het Nieuwe Zandpad dat dwars op het oude Zandpad ligt. Loopt het dan parallel aan de brug?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #81 Gepost op: 6 juli 2016, 21:19:44 »
[attachimg=1]

Raamprostitutie in 2017 terug in Utrecht

UTRECHT - De raamprostitutie keert in 2017 terug in Utrecht. Dat heeft burgemeester Jan van Zanen woensdag gezegd. Een investeerder uit Hoogeveen levert volgend jaar de eerste van in totaal 162 nieuwe werkruimtes voor sekswerkers op, aldus de burgemeester.

In Utrecht zaten sinds 2013 geen prostituees meer achter het raam. In dat jaar sloot de gemeente alle werkruimtes wegens mensenhandel en andere misstanden. De nieuwe investeerder gaat aan Het Nieuwe Zandpad werkruimtes verhuren aan exploitanten of aan vrouwen die als zzp'er willen werken.

Utrecht wil dat de raamprostitutie in de stad in het vervolg schoon, veilig en transparant is. Daarom zijn aan de nieuwe locatie strenge eisen verbonden. Sekswerkers moeten volgens de gemeente zelfredzaam zijn en daarom minstens 21 jaar zijn. Vrouwen die als zzp'er willen werken kunnen op Het Nieuwe Zandpad een cursus ondernemerschap volgen. Zij kunnen misstanden anoniem melden en er zal regelmatig overleg zijn met een belangengroep van de sekswerkers.

Exploitanten mogen maximaal 32 werkruimtes hebben. Daarmee wordt voorkomen dat alle prostituees afhankelijk zijn van één exploitant, zoals in het verleden het geval was. De exploitant raakt zijn vergunning onmiddellijk kwijt als hij vrouwen laat werken die niet geregistreerd zijn of die jonger dan 21 jaar zijn. Ook als vermoedens van dwang niet bij politie en gemeente worden gemeld of als er mensen met criminele antecedenten bij het seksbedrijf werken, trekt de gemeente zonder waarschuwing vooraf de vergunning in.

De gemeente wil in augustus beginnen met het bouwrijp maken van de grond. De eerste werkruimtes zouden dan in het voorjaar van 2017 klaar kunnen zijn.

Bron: De Telegraaf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #82 Gepost op: 6 juli 2016, 21:24:11 »
Vulkaan spesjalist was je al voor: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1072.msg80188.html#msg80188. Misschien even samenvoegen?


Note Rolly samengevoegd
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2016, 18:47:59 door Rolly »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #83 Gepost op: 6 juli 2016, 22:55:31 »
Eindelijk weer eens goed nieuws voor de ramenfans!

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #84 Gepost op: 7 juli 2016, 05:50:49 »
Ik hoop het van harte maar eerst nog zien. En of het nog ooit weer word zoals het was? Ik heb daar menig prettig half uur verbracht in het verleden.  Er zaten soms echt prachtige meiden met een prima service zoals Bulgaarse Dida, Bulgaarse Veronica, Nederlandse Melissa etc etc.
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Re: Utrecht algemeen
« Reactie #85 Gepost op: 7 juli 2016, 19:45:00 »
Utrechtse prostituees krijgen luxe werkplekken

Geen vervallen woonboten of groezelige kamertjes in donkere stegen. De 162 nieuwe peeskamers in Utrecht zullen huizen achter een chique gevel met lantaarntjes aan de muur. Wie volgend jaar naar de hoeren gaat in Utrecht, doet dit op stand. In plaats van de oude vervallen peeskamers in de binnenstad of de tientallen woonboten aan het Zandpad, kunnen behoeftigen terecht in één van de 162 nieuwe sekswerkplekken die de gemeente laat bouwen door vastgoedontwikkelaar Beja Accommodaties uit Hoogeveen.

[attachimg=3]

Jaap Slomp van Beja stuitte bij toeval op het project. "Twee jaar geleden las ik ergens dat de gemeente Utrecht geen bouwer kon vinden voor het Nieuwe Zandpad en dacht: dat is toch wat." Slomp nam contact op met de gemeente en al gauw zaten beide partijen aan tafel.

Humoristische gebruikersgroep

Peeskamers bouwen klinkt als een ongewone opdracht, maar voor Beja is het 'iets wat wij altijd doen, namelijk gebiedsontwikkeling'. Alleen zijn vrouw vroeg zich af wat hij nou weer ging doen. Slomp: "De gebruikersgroep van het gebied is misschien wat humoristisch en anders."

Voor Sikko Vellinga van Vellinga Architecten was de opdracht ook 'business as usual'. "Iedere opdrachtgever heeft eisen. Zo ook de gemeente Utrecht." Zo moest de uitstraling 'kwalitatief hoogwaardig' zijn. "En het geheel moest een gezellige uitstraling hebben", aldus Vellinga.

Groen met zonnepanelen

Hij wilde geen containers op elkaar plaatsen, maar 'echt een mooi straatbeeld creëren'. Op de daken komen zonnepanelen. Bomen en hagen nemen het zicht op de zone deels weg. De 'strip' doet aan als een vakantieresort.

Het gevelbeeld wordt 'afwisselend'. De achterkant vormt een groene wand. Architect Vellinga liet zich daarvoor inspireren door de negentiende eeuwse wijken van de stad.

Rood licht

Er komen peeskamers van 18 vierkante meter, met sanitair, wifi, een kitchenette, stoelen en natuurlijk bed. Achter de ramen rode verlichting. "De dames zijn wat dat betreft traditioneel", aldus Slomp.

Hoeveel het project Beja zal opleveren kan en wil de vastgoedontwikkelaar niet zeggen. "Wij zullen de werkruimten verhuren aan tenminste vijf exploitanten. Daar kleeft voor ons een risico aan." Sekswerkers die zzp’er zijn mogen zelf een vergunning aanvragen.

Veilig en schoon

Door de peeskamers op één plek te concentreren wil de gemeente in de woorden van burgemeester Jan van Zanen (VVD) een 'veilige, schone en transparante plek voor prostitutie in de stad.'

[attachimg=2]

In het voorjaar van 2017 moeten de eerste 64 ramen aan het Nieuwe Zandpad in de wijk Overvecht open gaan. Eind 2017 volgt de rest. De woonboten aan het oude Zandpad staan inmiddels te koop.

Bron: rtl nieuws

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #86 Gepost op: 3 augustus 2016, 19:24:37 »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #87 Gepost op: 3 augustus 2016, 19:39:19 »
Op aangeven van VS:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/nieuwe-prostitutiezone-in-utrecht-wordt-te-duur~a4347357/
Die 650 euro betalen ze in sommige panden in 't skw nu ook al per week (en 12u shift), dus hoe te duur? Neuken is duur ja   :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #88 Gepost op: 3 augustus 2016, 19:46:31 »
Op aangeven van VS:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/nieuwe-prostitutiezone-in-utrecht-wordt-te-duur~a4347357/
Die 650 euro betalen ze in sommige panden in 't skw nu ook al per week (en 12u shift), dus hoe te duur? Neuken is duur ja   :lol_hitting:
hoe kom je er bij dat neuken duur is SM trouwen is nog veel duurde en dan heb ik het nog geen eens over als je gaat schijden  ;D

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #89 Gepost op: 3 augustus 2016, 19:47:07 »
In Brussel waren er dames die betaalden €250 per halve dag.....dan valt dat allezins nog mee die 540 per week.
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.