Auteur Topic: SOMS DENK IK ... NEEN  (gelezen 24439 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #15 Gepost op: 28 augustus 2020, 15:53:57 »
Zo is die VDB toch op zijn lieve best. Hij houdt niet van het woordje stootkussen, je moet meisje zeggen. Een kontgat pomp je ook niet vol, je neemt haar hoogstens anaal. En liegen is dus acteren....

Zolang we maar weten wat inhoudelijk bedoelt wordt. Niet elke meid is een sletje, maar 'acteren' doen ze allemaal :-) Dat is een waarheid als een Marijke, zie je, we zeggen iets anders, maar iedereen weet dat we "koe" bedoelen....



maar als dan een paar jaar later blijkt dat je heel den tijd zit te liegen,en  waarom .....?

Dat is wat hoeren doen. Liegen , liegen en nog eens liegen (en neuken ook af en toe  ;D).

Ik ben wat subtieler Mocata, ik noem dat liegen 'acteren'   :lol_hitting: :lol_hitting: maar voor de rest beschrijf je precies hoe de vork aan de steel zit.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #16 Gepost op: 29 augustus 2020, 01:21:31 »
Dat is een waarheid als een Marijke, zie je, we zeggen iets anders, maar iedereen weet dat we "koe" bedoelen....
Ik hoor niks meer van Marijke sinds haar poging niet lukte om nog wat langer 4800 eurootjes per maand binnen te rijven als steunpremie. Ze zal toch niet failliet zijn zeker?

 :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #17 Gepost op: 29 augustus 2020, 12:56:46 »
jhon_kannon heeft een bericht gerapporteerd
En ik wil niet onthouden wat die MONGOOL als reactie heeft
Ik zou zeggen .... bye bye jhon_kannon, en ik zal je een handje helpen .... ga aan je pietje trekken in 't bos, je bent geband

ik citeer:
Oppassen met wat je zegt he,mij niet beschuldigen van met meerdere profielen te werken want dan ben je verkeerd bezig,en jij vind jezelf hier de man die alles kan en mag,maar iemand vals beschuldigen mag niet en dat is zelf strafbaar
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #18 Gepost op: 29 augustus 2020, 15:37:10 »
Oppassen met wat je zegt he,mij niet beschuldigen van met meerdere profielen te werken want dan ben je verkeerd bezig,en jij vind jezelf hier de man die alles kan en mag,maar iemand vals beschuldigen mag niet en dat is zelf strafbaar
sm, ik zal komen getuigen in jouw voordeel voor het hof van assisen.

 :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #19 Gepost op: 29 augustus 2020, 16:18:03 »
Oppassen met wat je zegt he,mij niet beschuldigen van met meerdere profielen te werken want dan ben je verkeerd bezig,en jij vind jezelf hier de man die alles kan en mag,maar iemand vals beschuldigen mag niet en dat is zelf strafbaar
sm, ik zal komen getuigen in jouw voordeel voor het hof van assisen.

 :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik was al onderweg naar mijn advocaat toen ik zijn bericht las ....  :-\ :-\ :-\
Gelukkig wil jij me gratis verdedigen, dat is een hele opluchting  :lol :lol :lol
Dus maar snel teruggekeerd en nu kan ik met een gerust hart hier blijven  ;D

Let op, want hij leest mee, gaat zich kwaad maken, drie keer zichzelf registreren en dan weer "toeslaan"  ;D ;D ;D
Als ie klaar is met aan zijn pietje te trekken in 't bos uiteraard .... en ik vrees dat ie die 2 cm niet eens terugvindt, want één ding is zeker .... hij heft geen ballen aan zijn lijf en heeft het verstand van een geslachte kip  :dance2


Oooooo, nu heb ik hem woest gemaakt, te hopen dat ie zijn woede op zijn toetsenbord uitwerkt  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #20 Gepost op: 29 augustus 2020, 16:46:03 »
Zo is die VDB toch op zijn lieve best. Hij houdt niet van het woordje stootkussen, je moet meisje zeggen. Een kontgat pomp je ook niet vol, je neemt haar hoogstens anaal. En liegen is dus acteren....

Zolang we maar weten wat inhoudelijk bedoelt wordt. Niet elke meid is een sletje, maar 'acteren' doen ze allemaal :-) Dat is een waarheid als een Marijke, zie je, we zeggen iets anders, maar iedereen weet dat we "koe" bedoelen....



maar als dan een paar jaar later blijkt dat je heel den tijd zit te liegen,en  waarom .....?

Dat is wat hoeren doen. Liegen , liegen en nog eens liegen (en neuken ook af en toe  ;D).

Ik ben wat subtieler Mocata, ik noem dat liegen 'acteren'   :lol_hitting: :lol_hitting: maar voor de rest beschrijf je precies hoe de vork aan de steel zit.
Ik mis in dit nette vakjargon nog de term 'Plafond Witten' oftewel het bekkie volblaffen.
Verder zou ik voor 'anaal nemen' het werkwoord Anaalyseren willen introduceren.
Of zijn dit termen die alleen in saunaclubs voor komen.  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #21 Gepost op: 29 augustus 2020, 18:00:43 »
Ik mis in dit nette vakjargon nog de term 'Plafond Witten' oftewel het bekkie volblaffen.
Verder zou ik voor 'anaal nemen' het werkwoord Anaalyseren willen introduceren.
Of zijn dit termen die alleen in saunaclubs voor komen.  ;)
En wat dacht je van:
- tegen de huig schieten
- bekkie vullen
- zwijgen en zuigen, slet

 ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #22 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:38:16 »
Ik mis in dit nette vakjargon nog de term 'Plafond Witten'
Ik hou het bij 'de gang witten'. Om nog tot tegen het plafond te geraken, denk ik dat mijn tijd een beetje voorbij is.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #23 Gepost op: 29 augustus 2020, 21:09:08 »
Ik mis in dit nette vakjargon nog de term 'Plafond Witten'
Ik hou het bij 'de gang witten'. Om nog tot tegen het plafond te geraken, denk ik dat mijn tijd een beetje voorbij is.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Oefening baart kunst....... ;D
Het lukte mij ook niet de eerste keer, maar tegenwoordig kan ik zelfs vrij goed de hoekjes bijwerken :lol
Alles strak in de lak.  :xrated
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #24 Gepost op: 29 augustus 2020, 22:28:24 »
Ik mis in dit nette vakjargon nog de term 'Plafond Witten'
Ik hou het bij 'de gang witten'. Om nog tot tegen het plafond te geraken, denk ik dat mijn tijd een beetje voorbij is.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Oefening baart kunst....... ;D
Het lukte mij ook niet de eerste keer, maar tegenwoordig kan ik zelfs vrij goed de hoekjes bijwerken :lol
Alles strak in de lak.  :xrated

Ik ben wel eens door het plafond heen geschoten. Het kwam er door het zolderraam weer uit. Werd niet echt gewaardeerd overigens.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SOMS DENK IK ... NEEN
« Reactie #25 Gepost op: 30 augustus 2020, 15:42:41 »
Oefening baart kunst....... ;D
Voorzichtig blijven bij het oefenen he, want anders baart de oefening kindjes

 :pompe :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :pompe