Auteur Topic: Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense  (gelezen 175047 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #60 Gepost op: 26 augustus 2020, 14:07:57 »
En na mijn bezoekje is het gestegen tot 200+.🤣😂🤣😂

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #61 Gepost op: 26 augustus 2020, 17:11:18 »
En na mijn bezoekje is het gestegen tot 200+.🤣😂🤣😂
En beide ook nog aan de pisbak hangen, dat IQ meten jullie in jullie drinkwater?  :bud :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #62 Gepost op: 26 augustus 2020, 19:14:43 »
En beide ook nog aan de pisbak hangen, dat IQ meten jullie in jullie drinkwater?  :bud :lol_hitting:
Ik drink dat niet hoor, ik spaar daarmee gewoon een douche uit. Als dat niet intelligent is!

  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #63 Gepost op: 26 augustus 2020, 19:52:36 »
toen, werkte ze wel degelijk in de nacht

Dezelfde als deze ?

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,2007.msg49628.html#msg49628

Volgens mij niet. Er wordt regelmatig over avond en nacht gesproken, en bij mijn weten werkt Kathy alleen overdag. Al is dat momenteel met de ingekorte shift misschien wel anders.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #64 Gepost op: 27 augustus 2020, 11:30:12 »
Ik ben nog steeds niet overtuigd. De ene zou roemeens zijn, de ander bulgaars.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #65 Gepost op: 27 augustus 2020, 12:34:38 »
Dat is helemaal niet erg, ik zou een nietsnut zijn  :lol :lol :lol
Breek er je hoofd niet over, Elwood, en laat het denken over aan nonnen en paarden, die hebben een dikke kop en tijd  ;D ;)

Misschien is haar mama Roemeen en haar papa Bulgaar, of de mama Italiaans en de papa Spaans   :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

note sm: dat er Bulgaarse in haar paspoortje staat, heeft enkel te maken dat Roberto (onze jongste destijds van de hoop, waar is hij toch gebleven) dacht dat ze Bulgaarse was, en Bema heeft dat toen in dat paspoortje gezet.
Wees maar zeker, Elwood, als ADNOH er "goesting" van krijgt, en meerdere wandelbuurten onveilig maakt in zijn zoektocht, is het een en dezelfde dame en heeft ze wel erg brede bovenbenen
  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #66 Gepost op: 27 augustus 2020, 16:07:52 »
Ik ben nog steeds niet overtuigd. De ene zou roemeens zijn, de ander bulgaars.


na al uw posts hier, heb je ze dus nog nooit bezocht blijkbaar?  ::)

simpele korte maar duidelijke omschrijving: strak slank lichaam, mooi egaal gerbruind, blond haar en een engelengezicht.
Of in een andere beschrijving: Victoria's Secret model-type. Zeker 1m75 zonder hakken. Als dat al kan helpen als indicatie.
Lacht altijd mooi en ze straalt gewoon liefheid en vriendelijkheid uit.

Maar in bed kreunt en neukt ze gelijk een slet.

En ben je niet zeker, spreek haar dan gewoon aan, ze is zeer toegankelijk en je zal horen dat haar stem ook zacht, bijna timide is.


Dat is helemaal niet erg, ik zou een nietsnut zijn  :lol :lol :lol
Breek er je hoofd niet over, Elwood, en laat het denken over aan nonnen en paarden, die hebben een dikke kop en tijd  ;D ;)

Misschien is haar mama Roemeen en haar papa Bulgaar, of de mama Italiaans en de papa Spaans   :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

note sm: dat er Bulgaarse in haar paspoortje staat, heeft enkel te maken dat Roberto (onze jongste destijds van de hoop, waar is hij toch gebleven) dacht dat ze Bulgaarse was, en Bema heeft dat toen in dat paspoortje gezet.
Wees maar zeker, Elwood, als ADNOH er "goesting" van krijgt, en meerdere wandelbuurten onveilig maakt in zijn zoektocht, is het een en dezelfde dame en heeft ze wel erg brede bovenbenen
  ;D ;)

Kathy is nu eens niet wat Tatiana was, eentje met 'brede bovenbenen' :)

kwestie van niet nog meer verwarring te stichten he ;)

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #67 Gepost op: 27 augustus 2020, 18:10:42 »
Ik ken Kathy heel goed, maar wel alleen van ziens. Ze staat al jaren op mijn to do lijst. Maar daar staan er nog zeker 20 of 30 op, en er komen er meer bij dan dat ik eraf kan strepen. En met een normaal salaris zal daar weinig verandering in komen, of ik moet de loterij een keer winnen. :lol

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #68 Gepost op: 27 augustus 2020, 19:33:34 »
Snap niet hoe iemand met zo een natuurlijke schoonheid nog 20 tot 30 dames voor zich kan laten :)

Schoonheid is subjectief zegt men, maar in alle eerlijkheid, ik zie geen 20 tot 30 dames die mooier zijn dan haar.
De total package is nogal duidelijk: benen, buik, silhouette, gezicht, haar, huid.

Voorkeur voor lichaamsbouw, gewicht, lengte huidskleur, kleur haar is uiteraard subjectief.

Maar als je houdt van slanke dames met knappe fitte looks, dan is zij sowieso referentiemateriaal.

Kzegget, de vergelijking met de gemiddelde Victoria's Secret modellen is niet vergezocht.


Als ik iets van kritiek moet geven op haar uiterlijk, is het dat toen ze afgelopen jaar in Gent opdook, vooral in mei vorig jaar, had ik de indruk dat ze rond haar buik, iets minder strak stond...
Maar zelfs in die toestand, kan menig ander raamdame niet eens tippen aan haar frisse fitte uitstraling.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #69 Gepost op: 27 augustus 2020, 22:41:57 »
Ik zeg ook niet dat ze 20 tot 30 andere dames voor moet laten. Ze staat tussen die 20 tot 30 dames. En het gaat daarbij niet alleen om het uiterlijk. En uiteraard speelt in haar geval ook mee dat ze een paar jaar uit beeld was omdat ze in Gent werkte. Bovendien bezoek ik hoofdzakelijk favorieten, en maar af en toe een nieuwe.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #70 Gepost op: 28 augustus 2020, 18:13:03 »
Ik zeg ook niet dat ze 20 tot 30 andere dames voor moet laten. Ze staat tussen die 20 tot 30 dames. En het gaat daarbij niet alleen om het uiterlijk. En uiteraard speelt in haar geval ook mee dat ze een paar jaar uit beeld was omdat ze in Gent werkte. Bovendien bezoek ik hoofdzakelijk favorieten, en maar af en toe een nieuwe.

looks zijn uiteraard ook niet alles, wat ben je met een Ferrari als je blok om de vijf voeten uitvalt wegens betrouwbaarheidsproblemen :)


de topic en de inhoud ervan spreekt boekdelen, over haar service hoef je je geen zorgen te maken
dit is uiteraard ook iets subjectiefs, maar slecht kan je het allesbehalve noemen

en nu is het aan u ;)

ps: heb vernomen van een andere klant dat ze in SKW werkt omdat ze daar ook school volgt, Nederlandse taalcursus :)
en dat was handiger te combineren met haar dick riding job