Auteur Topic: THEA (ROM)  (gelezen 51239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
THEA (ROM)
« Gepost op: 30 maart 2013, 14:31:49 »
Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1177.msg31382#msg31382

Met m’n bordje ging ik naar het eetgedeelte waar niemand zat behalve Roemeense Thea. “Mag ik erbij komen zitten?” “Graag, ga zitten”.

Kijk en dat was nu eens een meid helemaal naar mijn hart. Niet optisch, maar wel qua niveau en intelligentie. Het werd een geweldig open intermenselijk gesprek dat naderhand op de bank vervolgd werd en uiteindelijk 1 ½ uur zou duren. Thea spreekt 7 talen en snapt het hele P6-wereldje waarin we ons begeven helemaal. De psyche van zowel mannen als vrouwen is voor haar al snel een open boek en ze wist precies mijn zwakheden te benoemen. Andersom kon ik dat echter ook bij haar. Touché en retouché. Ze vertelde me ook dat sommige mannen haar hierdoor intimiderend vinden overkomen, omdat ze vrij snel superieur overkomt. Dat werkt soms tegen haar. Anderzijds is het ontzettend intrigerend om hier mee te spelen. Optisch viel ze dus niet in mijn Wijze Grijze Girlscategorie, maar geestelijk absoluut. Uit het hele gesprek bleek gewoon ons intermenselijke respect. Ik had me voorgenomen later op de avond met haar te kameren, maar wilde als eerste vandaag toch een lekkere “Optickfuck”. Thea adviseerde me daarop een collegaatje van haar en zou haar wel even erbij halen.
...............
Na afrekenen en douchen kwam ik terug in de bar en Thea vroeg of Sonja me niet had teleurgesteld. Nou, wis en waarachtig niet, en met een high five bedankte ik me bij haar voor de bemiddeling.