Auteur Topic: Veronica  (gelezen 51735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Veronica
« Gepost op: 25 april 2013, 22:02:33 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Ook viel me een aantrekkelijke dame op met kort bruin haar. Na wat blikken uitgewisseld te hebben vroeg ze of ze naast me op de bank plaats mocht nemen. Na klar! Deze jongedame bleek enigzins Engels te spreken, 19 jaar oud te zijn, uit Polen te komen en ze noemde zich Veronica (niet de blonde eveneens Poolse Veronika die momenteel op de website staat vermeld). De communicatie verliep wat lastig door de niet al te uitgebreide kennis van de Engelse taal (en mijn Pools was nog slechter), maar ze was wel heel erg vriendelijk en lachte erg lief. Ze vertelde dat het haar eerste dag in deze club was en dat klopte volgens mij ook wel. Na een tijdje toch maar gevraagd of we een kamer zouden gaan bezoeken en dit wilde ze wel.

Eenmaal op de kamer begon ze langzaam kleine Koosje mondeling te verkennen. Na dit enige tijd zeer goed en teder gedaan te hebben (totaal anders als iets eerder op de dag met Zhuzha) vroeg ze of ze een condoom aan moest brengen. Ja doe maar. Vervolgens nam ze bovenop plaats en wist ze het wederom op een tedere manier om het tot een goed resultaat te brengen. Vervolgens was er nog tijd vrij om elkaar rustig te strelen en elkaar op de mond te zoenen. Na afloop bedankte ze me voor de prettige sessie en uiteraard was dit geheel wederzijds. Veronica is nog een jonge en lieve dame, die het ook verdient om goed behandeld te worden.

Veronica:
Herkomst: Polen
Leeftijd: 19
Postuur: Slank, ca 165 cm
Borsten, B-naturel
Haren: Bruin, kort
Tatoo: Ja
Piercing: Ja, een knopje boven de bovenlip
Geboden service: Strelen, aftrekken (zc), PZC, NMC, kussen
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend