Auteur Topic: SONJA  (gelezen 54132 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SONJA
« Gepost op: 30 december 2012, 14:46:45 »
[box title=SONJA]






[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2013, 08:31:14 »
Zeer mooie 21 jarige Roemeense meisje, maar toch een teleurstellende sessie: feeling was er absoluut niet tussen ons. Ze belooft te kussen, maar DFKs geeft ze echt niet. Pijpen met condom  :017: (en de techniek is niet goed). Beffen zonder effect. Seks middelmatig. Voor mij is ze voor herhaling niet vatbaar.
Bedankt relaxxxboard voor de vrije ingang!

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + SONJA
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2013, 14:34:13 »
Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1177.msg31382#msg31382

……maar wilde als eerste vandaag toch een lekkere “Optickfuck”. Thea adviseerde me daarop een collegaatje van haar en zou haar wel even erbij halen.

En dat werd dus:
 Naam : Sonja
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Lang zwart sluik haar tot onder aan rug
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : heel slank, 47 Kg maat 32/ A-cups met hele lichte tepels die door haar visnetpakje priemen
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC
 Voordelen: Geweldig grijs/blauwe ogen
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

[smg id=5880]

In dezelfde categorie als de Spaanse, valt deze Sonja. Haar grijs/blauwe ogen gaven haar een ietwat ijzige uitstraling, maar dat vond ik weer kinky om door deze koele houding heen te breken. Sonja droeg ook een mooi zwart visnetpakje, waar haar jonge a-cup tienerborstjes met hele lichte tepeltjes doorheen priemden. We spraken nog even met Thea erbij, die blijkbaar in het Roemeens ook nog enkele instructies (?) aan Sonja gaf en toen bleven we alleen op de bank achter om elkaar beter te leren kennen. Sonja vertelde dat ze van Thea al wist dat ik NL’er was en wat ik zocht en wat ik verwachtte van een meid. Dus daar kunnen geen misverstanden over bestaan? “Nee hoor, trust me”. Tsja, trust me en Roemeense nationaliteit: een contradictio in terminis.

We gaan dan maar weer eens voor de gok en geven haar het voordeel van de twijfel. En dat was maar goed ook. We belandden in een mooie kamer met een spiegelwand aan het voeteneind en nog eens een grote losstaande spiegel naast het bed. En Sonja begreep het helemaal. Bij het pijpen ging ze mooi met gespreide beentjes met haar kleine strakke kontje omhoog zitten. Haar lipjes stonden een beetje open en bij het vingeren begon ze vanzelf vochtig te worden. Een genot om te zien. Ook de strakke ijzige ogen in het gezicht met die lange zwarte haren werden in het spel meebetrokken. Bij het 69-en begon ze Wijze Stijve zowat op te vreten, zodat ik haar moest temperen. Zoals gebruikelijk met een heerlijk spuitorgasme afgesloten. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2013, 17:07:01 »
Ook al een paar keer mee gekamerd, leuke en vriendelijke meid, maar meer dan een zesje is het qua service niet hoor. Nu snap ik waarom het gemiddelde van de 'wijze grijze sexaproval' boven de 9.0 ligt ;).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2013, 09:21:24 »
Ook al een paar keer mee gekamerd, leuke en vriendelijke meid, maar meer dan een zesje is het qua service niet hoor. Nu snap ik waarom het gemiddelde van de 'wijze grijze sexaproval' boven de 9.0 ligt ;) .
+1, daarmee kan WG boven de 10 scoren  :017: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2013, 11:24:54 »
Ook al een paar keer mee gekamerd, leuke en vriendelijke meid, maar meer dan een zesje is het qua service niet hoor. Nu snap ik waarom het gemiddelde van de 'wijze grijze sexaproval' boven de 9.0 ligt ;).

Service ligt voor iedereen anders, door individuele wensen en beleving, maar ook spelen vele andere zaken mee zoals dagkoers dame, en ook bijvoorbeeld chemie.

Chemie wat ook weer veel atomen kent...tschusss..
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit