Auteur Topic: GERI  (gelezen 52584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GERI
« Gepost op: 30 december 2012, 17:08:18 »
[box title=GERI]






[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GERI
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2013, 22:13:21 »
God... da's weeral een eeuwigheid geleden dat ik nog in haar kutje zat  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
GERI
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2013, 10:42:02 »
Geri heeft nu zwart haar. Ik had een trio met haar en haar zus Stefanie. Geri is een knap meisje met een goede inzet. Voor herhaling vatbaar.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Wijze grijze

  • Gast
GERI
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2013, 14:27:07 »
Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1177.msg31382#msg31382

Dus na een tijdje maar eens naar binnen verkast en ja hoor, na korte tijd werd ik op de bank vergezeld door Bulgaarse Geri. Zij ging actief presalen incl. tongzoenen en gefriemel over de badjas in de onderste regionen. Na korte tijd werd een Bulgaars minicollegaatje erbij gehaald en het spel werd verdubbeld. Hier bleek me echter al gauw dat het up-sellen en cross-sellen van diensten hier in Dolce Vita min of meer de standaard is. Wilde ik geen drankje voor de dames bestellen? (à EUR 25,=/stuk), wat vond ik van de VIP-room (EUR 100,=/uur en met fles champagne erbij slechts EUR 160,=) Een triootje met hun beiden? Laat de flappentap maar rollen. Hier had ik dus geen zin in, met twee beledigde dames tot gevolg. Als ik later alsnog met een van hun zou willen kameren dan zouden zij mij weigeren. Oehoe, en nu ben ik bang? Pleurt effe lekker op, zeg.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2013, 14:51:36 door Wijze grijze »