Auteur Topic: Mara  (gelezen 1046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Mara
« Gepost op: 10 februari 2012, 10:42:06 »
Plaats van tewerkstelling: PSR
Naam: Mara
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, Beffen, PZC, NMC en Tongzoenen
Shift: /
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Ik kwam Mara tegen in de lounge. Ze gaf me een lieve glimlach. Ik vroeg of ze met mij op kamer wilde gaan wat ze affirmatief beantwoordde, uiteraard...

We gingen naar beneden waar de pret kon beginnen.

Op kamer aangekomen deed ik Mara's bikinietje uit. Ze draaide zich om en gaf me een diepe tongzoen. We belandden op bed en daar werden de festiviteiten heerlijk verdergezet.

Ze gaf me een body to body, masseerde met haar tieten mijn lul en kroop zo nu en dan stevig omhoog om me te tongen. Vooraleer ze aan de PZC begon ze me te droogneuken.

Hierna volgde de PZC waarbij ik haar vingerde en ze me constant geil aankeek. Haar orale vaardigheden waren goed te noemen al was het niet van de makelij van de echte pijpkoninginnen. Dat dit gepijp zonder condoom was, kon daar niks aan veranderen... Toch was ik best tevreden.

Het neuken met haar was geil. Ze begon op mij en bood gewillig haar tieten aan, zocht gewillig mijn mond met haar tong...
Dan doggy-style en die verliep ook prima met leuke tegenstootjes van haar kant en geil spiegelcontact. In schildpadje kwam ik klaar.

Het was een zeer prima sessie waarop ik niks van verbetering ofzo kan aanmerken...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...