Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458563 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #105 Gepost op: 18 mei 2014, 17:29:51 »
Anderlecht is voor de derde keer op een rij en de 33e keer in zijn bestaan kampioen van België. Paars-wit had genoeg aan een punt tegen Lokeren, maar pakte er drie in een incidentrijke wedstrijd. Anderlecht won met 3-1.

Standard is twee punten tekort gekomen in de strijd om de titel. Na een vroeg doelpunt van Carcela deed Standard wat het moest doen: winnen van Racing Genk. Maar Standard kreeg geen goed nieuws uit Brussel. Genk beëindigt Play-off I als zesde.

Club Brugge heeft zijn seizoen afgesloten met een overwinning. In een matte West-Vlaamse derby tegen Zulte Waregem trok Club met 2-0 aan het langste eind. Club eindigt in de competitie derde, Zulte Waregem is vierde.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hoogspanning op Den Dreef en op Stayen
« Reactie #106 Gepost op: 22 mei 2014, 06:54:44 »
Vanavond laatste speeldag in de eindronde voor promotie naar eerste klasse.

Eupen heeft de beste papieren. Als zij vanavond in Leuven winnen, verzekeren ze zich voor volgend seizoen van een plaatsje in eerste klasse.

Bij puntenverlies van Eupen, is het de winnaar van het duel STVV-Moeskroen die zich opnieuw eersteklasser zal mogen noemen.

Op Stayen zijn de supporters er in ieder geval klaar voor. Er wordt een 10000 man sterk geel-blauw legioen verwacht, dat de spelers naar de overwinning moet schreeuwen.

Hoe het vanavond ook afloopt, in Sint-Truiden zal er vannacht duchtig gezopen worden, om te vieren of om het verdriet te verzuipen, met jullie aller KP uiteraard op kop! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #107 Gepost op: 22 mei 2014, 18:41:07 »
Eerste pintjes zijn al verzet 8) Komaan Sintruin!! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #108 Gepost op: 22 mei 2014, 20:42:45 »
Begin al maar te zuipen van ellende KP, Eupen staat al 0-1 voor op het veld van OH L  :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #109 Gepost op: 22 mei 2014, 21:32:46 »
En nu van geluk, momenteel ziet het er goed uit, de Kanaries staan voor en OH L heeft gelijk gemaakt.... spannend ... of ben je al te zat, KP?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #110 Gepost op: 22 mei 2014, 22:16:59 »
Kanaries veroordeeld tot tweede klasse
En OHL heeft nochtans hun werk gedaan, gewonnen tegen Eupen
Zelf echter onderuit met ....
1-3  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #111 Gepost op: 22 mei 2014, 23:07:18 »
Jammer voor Kanariepiet, echt waar.

Niet STVV, ook Eupen niet maar godbetert Moeskroen-Peruwelz speelt volgend jaar in 1e klasse.

STVV kwam op voorsprong maar verloor uiteindelijk met 2-4. Ohl beëindigde het avontuur in 1e in schoonheid en won van favoriet Eupen. Wellicht wilden de vele Leuvense spelers die einde contract waren zich in de kijker spelen...

Voor STVV zit er maar 1 ding op : enkele bekwame spelers aantrekken en dan volgend seizoen met glans de titel pakken.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #112 Gepost op: 22 mei 2014, 23:56:28 »
Moeskroen godbetert... :o :017: Ach. Vandaag waren ze gewoon beter. De stress heeft ons vandaag genekt.

En zo gaat de underdog, de ploeg met de kleinste aanhang, naar eerste, en blijft de 'slapende reus' van Haspengouw droevig achter in tweede.

Frappant: de supporters van STVV juichten hun voetballers na de match ondanks de nederlaag toch toe. De sfeer was gemoedelijk tot... de keeper van Moeskroen plots de hekkens van de supporters van Moeskroen open zette, zodat dezen hun promotie op het veld van Stayen konden vieren :o. Gevolg: rellen, waarbij vooral de STVV supporters onbegrijpelijk door de politie werden geviseerd. KP heeft net niet gevochten ;).

Enfin. Moeskroen: veel succes in eerste.  Ik ga nog een paar pinten pakken en Nadia zal morgen mijn frustraties mogen voelen ;) :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #113 Gepost op: 23 mei 2014, 00:34:34 »
kanariepiet,dit is fucked.
een mentale upercut en dat net nu Leuven hun sportieve plicht wel deed.
er zo dicht bij zijn,en dat door een ploeg met een zwakke keeper,en in een grensgebied vlak bij west-vlaanderen waar er al vijf clubs van in eerste klasse spelen,door die geografische ongelijke spreiding kan er ook een probleem met potentiele sponsors komen, maar Oostende heeft geluk dat ze dit seizoen hun gulle Sinterklaas gevonden heeft.
een troost ; ploegen die in nakompetitie spelen hebben achterstand met het maken van hun huiswerk,ivm transfers,laat staan ; denken op lange termijn.
kampioen spelen in tweede is gemakkelijker omdat je dan meer tijd zal hebben.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #114 Gepost op: 23 mei 2014, 02:12:02 »
Mja. Moeskroen heeft een samenwerkingsakkoord met Rijssel; zij gaan wellicht een pak spelers 'krijgen'.

In het westen van het land (en daar hoort Moeskroen dus ook bij) is er inderdaad een teveel aan clubs; wees maar zeker dat er enkelen het moeilijk gaan krijgen. Kortrijk bijvoorbeeld, en ook Cercle Brugge...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #115 Gepost op: 23 mei 2014, 07:53:42 »
@ Deket: STVV zal volgend seizoen geen kampioen spelen. We moeten verder besparen en ik vrees dat een handvol sterkhouders zullen vertrekken. Zoals een kameraad van mij gisteren zei: het laatste half uur van de match gisteren was heel belangrijk voor de club, met name het verschil tussen mogelijk opnieuw enkele mooie jaren in eerste of vermoedelijk (net als Antwerp) een heel lange periode in tweede. Het is dus dat tweede geworden... Ah. Maakt voor mij niet eens zoveel uit. Ik zal toch weer 1 van de eersten zijn om volgend seizoen mijn abo te gaan halen.

En die overdaad in het westen van het land. Tja. Dat zijn tijdelijke fenomenen he. Destijds had je een dergelijke weelde in het oosten met oa STVV, Lommel, FC Luik, Seraing en Standard op een zakdoek allen samen in eerste. Je ziet wat er (op Standard na natuurlijk) ondertussen terecht is gekomen van al die ploegen...

Enfin. Ik ga eens een goed ontbijtje nemen om mijne kater te bestrijden, een frisse douche pakken en vanaf de middag ga ik mijn ontgoocheling wegneuken in HP! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #116 Gepost op: 23 mei 2014, 08:05:07 »
wel ik heb die doelpunten gisteren nog gezien en veronderstel dat die keeper van STVV slecht zal slapen met die gelijkmaker want dat was het scharniermoment in die wedstrijd lijkt me.
Aan de rust zag het er nog zo mooi uit voor de Kanaries.
Meteafoor van het leven ; geluk en pech ligt vaak dicht bij elkaar

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #117 Gepost op: 23 mei 2014, 09:51:39 »
Onze keeper. Schollen... Ex-Anderlecht he! :o :017: ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #118 Gepost op: 23 mei 2014, 11:18:28 »
Onze keeper. Schollen... Ex-Anderlecht he! :o :017: ;)

En ex-Genk!  :bud

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #119 Gepost op: 23 mei 2014, 18:19:38 »
hij was pas derde keeper bij Anderlecht hé.
veronderstel wel dat hij over talent zal beschikken,maar gisteren deed hij een cruciale flater