Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458561 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #225 Gepost op: 28 oktober 2015, 01:27:37 »
voetbalorde is hersteld sinds zondag.
live mogen genieten van uitstekend voetbal donderdag tegen de miljardairs van Londen en dan kon Anderlecht uit rusten door gemakkelijk Club Brugge weg te blazen. deze laatste wel geen referentie,op dit moment zou zelfs FC.de Kampioenen van Brugge winnen

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #226 Gepost op: 28 oktober 2015, 01:54:39 »
Ha ha, deket, onze voetbalkenner is er terug ... voetbalkenner en criticaster op andere ploegen als zijn wereldteam eens wint tegen een ander ploegske dan FC. Molshoop ....  :lol_hitting:


Anderlecht, de ploeg met het meeste kapitaal van België, maar dat ziet men er niet aan, ze spelen al gans het seizoen voetbal op een zeer zeer laag niveau, zelfs geen eerste klasse waardig, en ooit moesten ze eens een goede week meemaken, je kan namelijk geen gans jaar slecht spelen .... en dan is onze voetbalkenner bij uitstek er weer om genadeloos toe te slaan en uit te halen naar een ploeg die verleden jaar alle Belgen (behalve eentje) fier hebben gemaakt in Europa......


Vandenborre indachtig .... het zijn inderdaad een bende jeanetten bij Anderlecht ..... en een schande (als je beweert de beste ploeg van 't land te zijn keer op keer) om een provincieploeg als Gent te moeten laten voorgaan in de strijd om de landstitel .... ook die ploeg die tegen FC De Kampioenen zou verliezen konden ze vorig seizoen niet eens de baas ...... ;D


Supporteren voor een ploeg is mooi, zolang je nog maar een klein beetje realiteitszin houdt en niet hard komt roepen dat je de beste bent, als je eens twee competitiewedstrijden op rij kan winnen en er eens een penalty kan intrappen na er vier op een rij gemist te hebben ... niet slecht voor mannen die stuk per stuk over 't miljoen per jaar verdienen   :035: :-\


Je mag trouwens die Engelse competitie niet overschatten, ik schat de prestatie van AA Gent in de CL (ja, 1 op 9, maar voetbal om van te smullen) tegen een Russische en een Spaanse topper veel hoger in dan wat Anderlecht liet zien de afgelopen 20 jaar in de CL.


Op het moment is Gent de best voetballende ploeg van 't land .... Buffalo Buffalo AA Gent, en dat is toch wel een schande voor Anderlecht, die dit seizoen weer naast de titel zullen grijpen .... het is weer voor Gent, Hein wil namelijk niet de Leie in ...


Het spreekt toch boekdelen dat er in de kern van de nationale ploeg geen enkele speler van Anderlecht zit, maar wel 3 spelers van Gent en zelfs eentje van Brugge ..... dat is de harde realiteit, en dat doet uiteraard pijn voor Van Holsbeeck en zijn jeanetten  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #227 Gepost op: 28 oktober 2015, 19:10:31 »
Vanavond:

Zulte Waregem - STVV                   
                                       
Standard - KV Mechelen                 
                                       
Club Brugge - OH Leuven               
                                       
Waasland-Beveren - Charleroi           
             
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #228 Gepost op: 28 oktober 2015, 19:16:16 »
Bekerwedstrijd FEYENOORD - AJAX heute abend.
Deket zal dat zeker vergelijken met FC de Kampioenen. Maar goed, aan de noordzijde van Vlaanderen vinden wij het wel wat  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #229 Gepost op: 28 oktober 2015, 19:28:25 »
Ik hoop dat Feyenoord vanavond dezelfde score neerzet als PSV gisteren! ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #230 Gepost op: 28 oktober 2015, 23:29:07 »
probeer ik kanariepiet te bereiken met de vraag wat zijn club aan de gaverbeek behaald heeft maar geen feedback.
had geen tijd om voetbal te kijken,moest huiswerk grondig maken en goede punten behalen,dan mocht ik naar" de slimste mens" kijken en mis ik het voetbal.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #231 Gepost op: 29 oktober 2015, 07:26:50 »
Totale offday. Verrast mij niet. We hebben een heel jonge ploeg die vooral thuis sterk voor de dag kan komen, maar die uit regelmatig een pak voor de broek kan/zal krijgen.

Ik blijf er bij dat ons seizoen al geslaagd is als we dit jaar rond de 10de plaats kunnen eindigen. Ik heb nooit meegedaan met die zogenaamde kenners (volgens mij was jij btw 1 van hen Deket :-P :lol_hitting:) die al na 5 speeldagen riepen dat STVV vol voor Play Off 1 moest/kon gaan.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #232 Gepost op: 29 oktober 2015, 08:24:20 »
Zulte Waregem - STVV: 4-0               
                                       
Standard - KV Mechelen: 2-1               
                                       
Club Brugge - OH Leuven: 2-0             
                                       
Waasland-Beveren - Charleroi: 0-1         
             
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #233 Gepost op: 29 oktober 2015, 08:26:22 »
Bekerwedstrijd FEYENOORD - AJAX heute abend.
Deket zal dat zeker vergelijken met FC de Kampioenen. Maar goed, aan de noordzijde van Vlaanderen vinden wij het wel wat  :lol_hitting:

Geen PSV-score, maar Feyenoord heeft woensdag wel de Klassieker tegen Ajax in de slotseconden gewonnen. Door een eigen doelpunt van Joël Veltman waren de Rotterdammers in het KNVB-bekerduel met 1-0 te sterk voor de koploper in de eredivisie.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #234 Gepost op: 29 oktober 2015, 18:23:25 »
Zeg SM in je relaas mis ik dat Anderlecht vorig seizoen knalprestaties leverde tegen Arsenal, Dortmund en Galatasaray in de CL terwijl Brugge in die Europese Aldicup bezig was.
in Brussel spelen ze momenteel het beste voetbal en beschikken ze, zeker nu over de mooiste supporters.  Vrouw volgt de man zegt die van mij en dat is the spirit.
en betreffende kapitaal : , die voorzitter van Brugge is rijk dat de zee diep is en smijt met de miljoenen alsof het niets is.
kortom, de presentatie van ons tegen de miljardairs van Londen was van uitstekend niveau

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #235 Gepost op: 29 oktober 2015, 19:01:39 »
Zeg SM in je relaas mis ik dat Anderlecht vorig seizoen knalprestaties leverde tegen Arsenal, Dortmund en Galatasaray in de CL terwijl Brugge in die Europese Aldicup bezig was.
in Brussel spelen ze momenteel het beste voetbal en beschikken ze, zeker nu over de mooiste supporters.  Vrouw volgt de man zegt die van mij en dat is the spirit.
en betreffende kapitaal : , die voorzitter van Brugge is rijk dat de zee diep is en smijt met de miljoenen alsof het niets is.
kortom, de presentatie van ons tegen de miljardairs van Londen was van uitstekend niveau
Waar ik het vooral van krijg, deket, is van je denegrerend taalgebruik als het om andere clubs gaat, zo nu weer de Aldicup.
Waar speelt dan Anderlecht in dit jaar? In diezelfde Aldicup, en daar hebben ze met veel geluk eens een wedstrijd gewonnen.


Ik vind niet dat Anderlecht knalprestaties leverde, ik vind dat Anderlecht gewoon een klasse of drie te klein is voor de CL (alle Belgische clubs trouwens, en ja, dat heeft met geld, televiesierechten en nog een tig faktoren te maken)
Wij moeten als Belg niet te hard van stapel lopen, en ik ben ook als Belg fier op eender welk Belgisch team dat een goede prestatie levert Europees, al is het in de "Aldicup" ..... tot waar zijn die "boeren" uit Brugge verleden jaar geraakt, en tot waar de "beste club van 't land"?
In Brussel spelen ze helaas niet het beste voetbal, dat spelen ze in Gent, en dat heeft niks met "anti-Anderlecht" te maken of pro-Gent, dat is gewoon de pure realiteit.
Iedere voetbalkenner die niet fanatiek zijn club de hemel inprijst, kan dat zien, ieder voetbalanalyst vertelt het ook, Hein geeft een andere dimensie aan AA Gent, zo simpel is dat.


Kortom, ik kan gerust de discussie aangaan maar tegen fanatiekelingen over hun favoriete club praten is net als tegen een verliefde rakker praten dat hij onnozel is om zijn hoer-lief in huis te nemen .... beide gesprekken leiden tot niets dan onzin, en bij beiden praat je tegen een doofstomme ....  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #236 Gepost op: 29 oktober 2015, 19:48:12 »
Hihi, inderdaad intriest dat men de an sich olijke bekercompetitie dusdanig denigrerend Aldicup durft te noemen. Overbodig bovendien want Crokycup zoals ie heet voortaan is al ruimschoots belachelijk genoeg dunkt me  ;D. Voorts een fijne competitie die er voor zorgt dat de huur voor het te bouwen stadion in de toekomst alvast 1 dag wordt opgehoest door de Belgische voetbalbond misschien. Altijd leuk en verantwoordelijk voor volksverhuizingen vanuit Lokeren/Lier/Kortrijk/Westerlo en sla me dood welke wereldsteden allemaal met halfdronken supporters for 1 day die zich laveloos zuipen en supporteren voor een team waarvan ze met wat geluk 4 spelers van kennen. ss vindt dat wel wat hebben en Crokycup is toch een prima naam. Een verfaamd mekr als Aldi zou wel gek zijn dat ze zich verbinden met Belgisch voetbal  ::)

Met het intrinsieke spelerspotentieel van Anderlecht bakken ze er al enkele jaren weinig van, met de hakken over de sloot Zulte van de titel gehouden via een afgeweken bal, in de voorbije 4 CL-campagnes doorgaans het zwakke broertje van de groep en als er dan ns wordt gewonnen van een Engelse middenmotor die wel belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben dan de Euroleague is het weer Hosanna en formitastisch. ss vindt dat leuk en supportert voor alle Belgische ploegen Europees, en een halve finale was al een eeuwigheid geleden, misschien dat dat wat steekt bij blinde verenigingafficionado´s. Anderlecht scoort matig qua spelpeil doorgaans, het gros van de jonge spelers denken dat ze al gelouterde toppers zijn en peinzen dat ze hun truitje tegen matigere tegenstanders op papier niet zo nat hoeven te maken...Ziedaar dé verklaring dat ze zoveel punten morsen en telkenmale zichzelf in de problemen brengen. Bovendien een coach die niet uitblinkt qua teammanagement en niet verheven lijkt te staan boven de spelersgroep, een beetje een middelmatig trainertje die kind aan huis is enzo, somtijds erg onrespectvol is zoals bijvoorbeeld richting doelman Gillet die 3 penalty´s stopt van z´n team dan denigrerend als kabouter neerzetten. De dag erna effe bellen siert hem wel om zich te excuseren doch bottom line is hetgeen ie voor de lenzen vertelde signicatief hoe er werkelijk over dacht. Binnen Anderlecht is het al jaren aan de gang dat er weinig respect is onderling, het continue gehannes van wie de penalty´s nam, elkaar de bal uit de handen nemen, idem voor vrijeschoppen etc...En Hasi heeft simpelweg de autoriteit van een fiks uit de kluiten gewassen sperzieboon, niet meer dan dat, charismaloos en schoolmeestertjeachtig, daar kijken die miljoenen binnenrijvende jongens met allemaal een dikke wagen onder hun gat niet tegen op hoor. En daar ligt de basis voor die gemakzucht enzo.

 Oogstrelend voetbal? somtijds doch jongens toch, niet overdrijven hé. ss zal niet beweren dat andere Belgische ploegen beter zijn, en dit om de eenvoudige reden dat het al een eeuwigheid geleden is dat ´k zonder in slaap te vallen een volledige match heb uitgekeken omdat het doorgaans een uitermate bedroevende vorm van voetbal is, doch een schijntje van topvoetbal. Als ´k het me correct herinner was dat de vorige bekerfinale waar Club Brugge won van een ploeg die doorgaans roze uitshirts draagt...Leuk potje voetbal met fijne vluchtschoten meen ´k me vaag te herinneren. Dat van die roze shirts brengt me naadloos bij de uitblinker van de kleuterkleedkamerklas Vandenborre die ondanks -tig fratsen en z´n fortuin erdoor te jagen met foute vriendjes en vriendinnetjes toch een zoveelste kans kreeg bij Anderlecht, die voor een korte tijdspanne ook greep doch eens z´n initiele jaarcontract was opengebroken tot een méérjaarscontract met veelvouden qua sommen het wel welletjes vond, -tig trainingen niet bijwoonde en met talloze dekkingsfouten vorige play-offs in z´n uppie een eventuele titerlviering in de kiem smoorde. Dit seizoen vond ie het nodig om de ganse ploegmatenarmada als jeanetten te bestempelen en nou hebben ze het door..ontoelaatbaar en ze gaan hem proberen te slijten in januari...Goh...ss gokt op een huurcontractdeal waarbij Anderlecht nog steeds het gros van z´n exhuberante wedde zal overschrijven en Anthony, die vindt het allemaal best en lacht zich te pletter...Er is geen leiderschap in die groep, de coach is een pushover en voorts zitten de fils à papa´s en salonjeanetjes toch écht in Anderlecht in niet in de door sommige ervan verdachte clubs alla Gent en Brugge.

Met het budget van Anderlecht en de spelersgroep die ze hebben is het eigenlijk een evidentie dat ze telkenmale prijzen pakken, onder hun capaciteiten staan ze nog steeds (licht) aan kop en het zou me niks verbazen als ze kampioen spelen doch om nou te gaan beweren dat enig Hosannagejuich aan de orde zou mogen zijn getuigt simpelweg van realiteitsontkenning en een chronische clubblindheid, en ja, ook dat is vervaarlijk dicht gelinkt met één of andere blondine na een voorgaand fiasco met één of andere andere blondine nou al een tijd te zitten rond te bazuinen dat het zo hoort dat de vrouw de man volgt richting voetbal, goh, het moet toch allemaal niet gekker worden...Bottom line is ze binnenkort op vakantie waarschijnlijk richting mir egal wo om wat centen te gaan overbrengen en naar het voetbal te gaan met háár vrienden wie weet en diens meer en gaat deket gebruik maken van de gelegenheid om nog ns in clubs te gaan rondneuken of rondhangen, for old time´s sake dan, als dat géén indicaties van echte liefde zijn ken ´k er niks meer van...Het weze beiden gegund en Anderlecht gun ´k een vruchtbare januaritransfer en een prijs eind dit seizoen...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #237 Gepost op: 29 oktober 2015, 20:56:54 »
Na 11 minuten staat "de best voetballende ploeg" van België al in 't krijt bij een (met alle respect voor Kortrijk) provincieploegske
Als je de pretentie hebt om kampioen te spelen, moet je daar met de vingers in je neus gaan winnen.... ach, het is natuurlijk niet tegen een miljonairsploeg uit London, dan kan je het wat rustiger aan doen


Anderlecht had al wel een penalty moeten krijgen, maar de scheids wil hen duidelijk niet met een strafschoppensyndroom-deel-38 opzadelen.
Voor Anderlecht is een strafschop een even grote kans als een ingooi op eigen helft .....  ;D


Ik ben echt benieuwd, ik supporter voor Kortrijk, maar dat heeft meer met de sympathie voor oudebelg te maken dan met enige afkeer voor Anderlecht (want die heb ik niet, er zijn trouwens jeanetten die al drie maal de Gouden Bal gewonnen hebben)  ;)


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #238 Gepost op: 29 oktober 2015, 22:27:37 »
Kotrijk-Anderlecht 1-1


Man van de match: Joeri Vandevelde, die 3 duidelijke inworpen=strafschoppen voor Anderlecht niet wilde fluiten ... kwestie van Anderlecht niet te moeten laten kiezen wie de strafschoppen ging missen   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #239 Gepost op: 29 oktober 2015, 22:56:34 »
 ;D

en bovendien preventie richting Hasi die de doelman van Kortrijk niet kan schofferen gezien de méér dan waarschijnlijke 3 parades...Erg opvoedend van de ref...