Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458583 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #240 Gepost op: 30 oktober 2015, 00:56:51 »
Er zijn scheids-en grensrechters die of onbekwaam zijn of/en geen kloten aan hun lijf hebben if om het meer gesofisticeerd te zeggen, geen persoonlijkheid.
Dit gezegd zijnde, er zullen wel janetten en fils de papas in de tribune zitten maar voel me zeker niet aangesproken,geen janet dat zal ieder kunnen beamen, en rijke familie al zeker niet, alles wat ik bezit daar heb ik zelf hard voir gewerkt en ook tijdens mijn studies.
Daarovrr gepraat, als kotstudent destijds zag ik Anderlecht met een middenveld van Lozano, Coeck, Haan daarvoor nog en Vercauteren ploegen zoals Real Madrid, Juventus en Barcelona met mooi voetbal verslaan. De meesten onder jullie waren nog niet geboren of met Lego aan het spelen, spreek over jaren 80. Maar wel zullen de meesten het duo Kolker en Radzinsky nog weten, de dxerg en de reus, krijg een deja vu met ons huidige aanvalslinie en we ploegen zoals Chelsea, Lazio Rome en Manchester.U versloegen.
en indien men onze prestatie vorig seizoen tegen Dortmund, Galatasaray en voorzl Arsenal gaat vergeten moet ik hier moedwilligheid en onwil achter zoeken.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #241 Gepost op: 30 oktober 2015, 23:15:57 »
Smurfen - Sporting Leekens: 0-2 ;D :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #242 Gepost op: 31 oktober 2015, 08:42:02 »
Vanavond:

OHL - Gent en Charleroi - Oostende. Zullen beide leiders hun 1ste plaats succesvol kunnen verdedigen op verplaatsing?

Verder:
Mechelen - Beveren
Westerlo - Club Brugge
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #243 Gepost op: 31 oktober 2015, 16:30:17 »
Er zijn scheids-en grensrechters die of onbekwaam zijn of/en geen kloten aan hun lijf hebben if om het meer gesofisticeerd te zeggen, geen persoonlijkheid.
Dit gezegd zijnde, er zullen wel janetten en fils de papas in de tribune zitten maar voel me zeker niet aangesproken,geen janet dat zal ieder kunnen beamen, en rijke familie al zeker niet, alles wat ik bezit daar heb ik zelf hard voir gewerkt en ook tijdens mijn studies.
Daarovrr gepraat, als kotstudent destijds zag ik Anderlecht met een middenveld van Lozano, Coeck, Haan daarvoor nog en Vercauteren ploegen zoals Real Madrid, Juventus en Barcelona met mooi voetbal verslaan. De meesten onder jullie waren nog niet geboren of met Lego aan het spelen, spreek over jaren 80. Maar wel zullen de meesten het duo Kolker en Radzinsky nog weten, de dxerg en de reus, krijg een deja vu met ons huidige aanvalslinie en we ploegen zoals Chelsea, Lazio Rome en Manchester.U versloegen.
en indien men onze prestatie vorig seizoen tegen Dortmund, Galatasaray en voorzl Arsenal gaat vergeten moet ik hier moedwilligheid en onwil achter zoeken.


Ik ben akkoord met de wanprestatie van Joerie (Vandevelde), helemaal.
MAAR als je Anderlecht bent, en je hebt de laatste 50 jaar iedere scheids achter je staan, mag je geen moord en brand schreeuwen als er eens een keertje op 5 decennia je het zelfde overkomt dan al je tegenstanders gedurende diezelfde 50 jaar.
Daarbij komt dat een scheids nooit een wedstrijd kan winnen, balletjes in het net leggen, eentje meer dan je tegenstander, en zeker tegen een bescheiden ploeg als Kortrijk.


Dit gezegd zijnde, wij noemen je geen jeanet of fils de papa, Vandenborre noemt de spelers van Anderlecht jeanetten, niet jou


Nostalgie, deket, de jaren 80 was ik ook nog jong en knap, nu alleen nog knap  ;D
We leven momenteel in 2015, en Anderlecht bakt er de laatste jaren niets van.
Geen kwestie van niet willen, maar niet kunnen. Diverse redenen, en die heb ik al aangehaald, maar ook Gent, Brugge, Genk, Standard en alle andere Belgische clubs kampen met dat probleem .... van zodra er een talent zch aanbiedt, wordt die ofwel op voorhand verkocht aan een of andere Engelse/Duitse club, oftewel na een (half) seizoen.
Domweg aanvaarden die feiten.
Maar, zoals ik al schreef, ook Brugge, Genk, Standard, Gent kampen met dat probleem, en dan zouden de verhoudingen binnen het Belse voetbal ongeveer dezelfde moeten blijven, namelijk Anderlecht op één en dan de rest ....
Dat is echter al jaren niet meer zo, Anderlecht wordt in sneltreinvaart voorbijgeraasd door AA GENT .... die mijns inziens de best voetballende ploeg is.
En waar ik ook in de CL van geniet.


Wat niet wegneemt dat ik altijd blij ben met eender welke Belse overwinning in welke Chips League dan ook. Ik ben een namelijk een supporter van mooi voetbal, en geen fanatieke supporter van een ploeg, want fanatiek zijn maakt gewoon blind.


Er is dus zeker geen moedwilligheid of onwil als ik lach met Anderlecht, in feite zou ik moeten bleiten, maar daar is voetbal een te onbelangrijk spelletje voor ....
Het is leuk, het is mooi (soms) om te zien, en als ik voetbal kijk is het vooral om de flitsen van Messi en co te bewonderen, dat is voetbal zoals het spelletje bedoeld is .... ja ja, ook Cruijff,Neeskens, Muller, Lewandowski, De Bruyne, Rensenbrink, Lozano, Dembele, C. Ronaldo, Neymar, Coeck, Mulder en vele anderen


Voetbal is voor mij dan ook een spelletje waar ploegen van geen belang zijn.
Om dat te verduidelijken, deket: Ik supporter namelijk al jaren voor Messi, dus ook voor Barca. Als Messi morgen verkast naar FC De Kampioenen, dan zal ik in jouw ogen een clubverrader zijn.
Ik snap dan ook niet de supporters van Standard, waar Dufour jaren het beste van zichzelf heeft gegeven, en van zodra hij naar Anderlecht verhuist, mogen ze hem op doek de kop afhakken.... dat zijn geen supporters maar debielen.
Net zoals die "supporters" van Anderlecht, die Jelle een wereldspeler vinden, en van zodra hij naar Standard gaat spelen is hij publieke vijand nummer één.
Ach, fanatieke supporters zijn nu eenmaal niet eerlijk bedeeld toen het "verstand" uitgedeeld werd. En geef hen de opportuniteit van firma A naar firma B te verhuizen aan een verdubbeling van hun wedde, en ze zijn de eerste die weg lopen .....


Dit gezegd zijnde hoop ik op een glansprestatie van alle Belgische ploegen die nog Europees actief zijn, maar eigenlijk vrees ik er een klein beetje voor, door de gekende omstandigheden ... wij leven in een kakland en als je maar evenveel inwoners hebt in je land dan een stad in Engeland, kan je nooit concurreren met die landen, nooit.
De televisierechten alleen al ... al is het wel schandalig dat Anderlecht jaaaaaaaaren het overgrote deel van die rechten in Belgenland hebben opgestreken en steeds bleven achteruit boeren......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #244 Gepost op: 1 november 2015, 09:55:57 »
Straks is het zover! STVV - Standard!!! 8)

Na zeges tegen Charleroi en KV Mechelen ziet de wereld in Luik er plots een pak rooskleuriger uit. Standard is dankzij de zes op zes weg uit de gevarenzone en wil het vizier nu stilaan op play-off I richten. Daarvoor moet er liefst wel gewonnen worden op bezoek bij STVV. Nota bene de ex-club van Yannick Ferrera.

Na het ontslag van Slavoljub Muslin plukten de Rouches hun nieuwe coach weg op Stayen, iets wat nog steeds voor een hele zure nasmaak zorgt in Limburg. Sint-Truiden is dan ook gebrand om een knalprestatie neer te zetten tegen de Luikenaars.

KOMAAN KANARIES!!!! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #245 Gepost op: 1 november 2015, 12:31:10 »
Het supporterslegioen begint te verzamelen. Het bier vloeit al talrijk. Hoogspanning op Stayen. Komaan Kanaries!!!!!!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #246 Gepost op: 1 november 2015, 14:30:13 »
Wat een sfeer al :-\ :-\ :-\. Aan de supporters zal het alvast niet liggen!

We zijn vertrokken. KOMAAN!!!!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #247 Gepost op: 1 november 2015, 14:53:30 »
Edmilson penalty gemist :cry
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #248 Gepost op: 1 november 2015, 15:25:02 »
0-0 bij rust. Match met enorm veel intensiteit en enorm veel sfeer in de tribunes. Kan nog alle kanten uit...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #249 Gepost op: 1 november 2015, 15:47:11 »
1-0. Junior Edmilson! Dan toch. De Hel brandt!!!! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #250 Gepost op: 1 november 2015, 16:25:13 »
JAAAAAAAAAA! Ferrera: neem je rotzooi mee!!!!!

Zuipen!!!!!! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #251 Gepost op: 2 november 2015, 00:17:36 »
JAAAAAAAAAA! Ferrera: neem je rotzooi mee!!!!!

Zuipen!!!!!! ;D
OMG, ik heb met je medewerkers te doen morgen  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #252 Gepost op: 2 november 2015, 00:31:24 »
En toch een goede verliezer, die Ferrera ...
Ik moet die man ook niet, maar de geste die hij deed na de verloren wedstrijd getuigt toch van respect voor zijn "oud-spelers".
Dat hij die maar niet mee neemt, KP  ;D :cheer:
Hier kan je het fragment bekijken ....
http://nieuws.vtm.be/stadion/164888-ferrera-feliciteert-ex-spelers
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #253 Gepost op: 2 november 2015, 18:42:57 »
Hoelang gaat die narcistische gast nog bij Chelsea blijven? Wel een knappe dochter maar hij had die nog mooiere vrouwelijke dokter nooit mogen ontslaan.
en die Leekens, tja daar schieten woorden tekort voor.
geloogd hij zelf zijn peptalk nog bij zijn inmiddels 69ste ploeg, en telkens op een slinkse wijze.
man heeft de perceptie tegen en in deze context terecht.
Is die rijke bandenmagnaat uit Lokeren al vergeten hoe hij de laatste keer die ploeg weer in de steek liet om in het midden-oosten nog meer oliedollars cashen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
en ondertussen in Europa
« Reactie #254 Gepost op: 5 november 2015, 23:52:40 »
Op het kampioenenbal schitterde AA Gent alweer gisteren.
Deze keer werden ze eindelijk beloond voor het schitterende voetbal dat ze nu toch al zeer lang op een zeer hoog niveau spelen.
Ze speelden de eerste helft (ja ja, deket, en niet in de Aldi-league waar Anderlecht droogskes door een Belg werd gepakt vandaag) in de CL op een niveau dat enkel de grote clubs tentoon spreiden ....


Dit Gent met Hein aan het roer is CL-waardig .....
Valencia is een ploeg in de sterkste of de op een na sterkste competitie in Europa (en ook ter wereld), een team waar grootheden als Real en Barca al meermaals de tanden op stuk hebben gebeten ... Gent OVERKLASTE op alle gebied deze topclub ....


De "boerkes" van Bruggen wonnen zonder glans, terwijl Anderlecht door een droge knal van Dembele (volgens mij nog altijd een der grootste talenten die ooit op een Belgische grasmat hebben rondgelopen) in plaats van een warme winter, weleens een zeer koude winter tegemoet kan gaan.


En ik zeg nu niet dat Anderlecht slecht speelde vandaag (not at all, integendeel), maar op het eind tellen de punten.
En het niveau van de tegenstander van Anderlecht vanavond kan je helemaal niet vergelijken met Valencia .....


Al bij al was het een zeer goede wedstrijd van de club met de mooiste truitjes van 't land, maar de resultaten ... die tellen, niet dat je soms mooi in 't roze kan spelen, niet dat er mooie grieten rondlopen, mooi voetbal brengen is niet altijd genoeg .... al siert het Anderlecht wel ....... daarvoor alleen al doe ik mijn pet af ... dus een pluim in de kont van die jeanetten


Al bij al kunnen we terugblikken op enkele mooie voetbaldagen ....
Anderlecht dat in Europa laat zien dat het toch kan voetballen maar ik vrees dat ze niet gaan overwinteren.
Brugge die Europees ook nog eens kunnen winnen
Onze U17 die weliswaar verliezen in de halve finales tegen de beste ploeg op dat WK, Mali, maar dat geeft hoop voor de toekomst
En dan tuurlijk ....... BUFFALO BUFFALO AA GENT   ..... Hein binnen enkele seizoenen naar een Europese subtopper voor het grote geld ... ik zou hem geen ongelijk geven, maar dat zou een verlies zijn voor het Belgisch voetbal ....


Ik ben er haast van overtuigd dat Hein onze Rode Duivels naar een EK- of WK-titel zou kunnen loodsen, maar de Belgische voetbalbond kan die helaas na gisteren nooit meer betalen .... en die gaat nog prijzen pakken internatonaal .... houd Hein maar goed in de gaten
Ik hoop echter dat hij nog enkele seizoenen bij Gent blijft, want aan dat ploegske gaan we nog plezier beleven .... nooit meegemaakt (en ik spreek niet van toen de dieren nog konden praten   ;D   ) dat een Belgische ploeg zich zo manifesteerde op het allerhoogste niveau ....

Ik heb er echt van genoten, de eerste keer dat ik NIET naar Barca kijk tijdens de CLmaar naar het Belgische AA Gent, en dat wil toch al wat zeggen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal