Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #285 Gepost op: 28 november 2015, 23:07:42 »
STVV - Moeskroen: 0-1
Kortrijk - Beveren: 3-1 (proficiat OB!)
Charleroi - Lokeren: 1-2
Bedankt KP,zo sluipt Kortrijk de top zes binnen.Maak u niet ongerust over STVV,het is
normaal dat een jonge gepromoveerde club eens een terugslag krijgt,komt wel goed. 8)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #286 Gepost op: 29 november 2015, 00:01:47 »
Voorlopig maak ik me inderdaad nog geen zorgen. Het doel is en blijft ons te redden, niet meer niet minder. En wat dat betreft, zitten we nog altijd op schema!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #287 Gepost op: 29 november 2015, 12:51:28 »
Vandaag nog op het programma:

 KV Mechelen - Club Brugge
 Anderlecht - OHL
 Westerlo - KV Oostende             
                                       
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #288 Gepost op: 29 november 2015, 20:27:35 »
Bij de club van den Kanariepiet mochten de vrouwen gratis binnen.
alleen spijtig dat de Kanaries ook speelden zoals vrouwen

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #289 Gepost op: 29 november 2015, 20:45:30 »
Bij de club van den Kanariepiet mochten de vrouwen gratis binnen.
alleen spijtig dat de Kanaries ook speelden zoals vrouwen
Gelukkig hebben we nog één ploeg in Belgenland die wel mooi voetbal speelt en die nog meedoen om naar de volgende ronde in de CL door te stoten ... met name Ander ..... euh ...  AA Gent ....   ;D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #290 Gepost op: 30 november 2015, 16:18:21 »
luister,afgunst is me vreemd,ik gun het AA.Gent oprecht. Indien de buren uit West-Vlaanderen zoveel succes bijeen voetballen zou ik het wel moeilijk hebben,en neen Oude Belg,ik bedoel niet dat saaie voetbal van Kortrijk maar de meest overroepen ploeg met blauw-zwarte kleuren en een hyperkinetische(en hier blijf ik nog beleefd bij)trainer

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #291 Gepost op: 30 november 2015, 16:36:06 »
luister,afgunst is me vreemd,ik gun het AA.Gent oprecht. Indien de buren uit West-Vlaanderen zoveel succes bijeen voetballen zou ik het wel moeilijk hebben,en neen Oude Belg,ik bedoel niet dat saaie voetbal van Kortrijk maar de meest overroepen ploeg met blauw-zwarte kleuren en een hyperkinetische(en hier blijf ik nog beleefd bij)trainer
Deket toch .... indien morgen Preud'homme naar jullie manager stapt en een contract wil tekenen, gooien ze die nietsnut van een Hasi stante pede op de Brusselse straatstenen .... je kijkt klaarblijkelijk niet naar dezelfde competitie als andere belgen .... Brugge was namelijk top, terwijl die paarswitte "bende" zich met heel veel moeite voorbij OH Leuven knokte ..... een ploeg die eigenlijk in derde klasse hoort .....


En al heb je een afkeer in de Belse competitie aan Brugge, als belg moet je blij zijn als een belse ploeg wint in Europa, al was het maar voor de coëfficient ..... als Anderlecht het alleen moest doen, werd er geen enkele Belse club meer afgevaardigd in de CL league, en misten we deze knalprestaties van Gent .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #292 Gepost op: 30 november 2015, 18:32:45 »
KV Mechelen - Club Brugge: 1-4
Anderlecht - OHL: 3-2
Westerlo - KV Oostende: 0-1             
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #293 Gepost op: 30 november 2015, 19:28:41 »
zeg SM,je weet toch dat Geert Hoste royaal wil betalen voor degene die hem inspiratie geven voor zijn jaarlijkse nieuwjaarsshow.
zou me bij deze aanmelden.
die ADHD coach die mag bij ons zelf niet in de hotdogtent staan,daar is hij niet stressbestendig genoeg voor. Onze huidige trainer spreekt vlot 7 talen,dom zal hij dus zeker niet zijn.
tegen Leuven thuis speelden we met een veredeld Belftal,bovendien wilden de OHL spelers zich extra gemotiveerd bewijzen voor hun nieuwe coach

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #294 Gepost op: 30 november 2015, 20:03:57 »
zeg SM,je weet toch dat Geert Hoste royaal wil betalen voor degene die hem inspiratie geven voor zijn jaarlijkse nieuwjaarsshow.
zou me bij deze aanmelden.
die ADHD coach die mag bij ons zelf niet in de hotdogtent staan,daar is hij niet stressbestendig genoeg voor. Onze huidige trainer spreekt vlot 7 talen,dom zal hij dus zeker niet zijn.
tegen Leuven thuis speelden we met een veredeld Belftal,bovendien wilden de OHL spelers zich extra gemotiveerd bewijzen voor hun nieuwe coach
Deket,


Ik kan me niet herinneren dat jullie de laatste 10 jaar een trainer met de klasse van Preud'homme hebben gehad.


Is zijn trainerscarriere begonnen als technisch directeur bij Benfica, en heeft daar Mourinho (toen nog onbekend) aangetrokken
In 2001 Standard, en loodste de Luikenaren na 20 jaren (nadat hij terug technisch direkteur werd end an terug hoofdtrainer)naar een landstitel en werd tevens trainer van het jaar, waarna hij verkaste naar Gent, waar hij vice-landskampioen werd en de Beker won.
Vandaar verkaste hij naar Twente, en misschien kijk jij te veel naar Hoste, als je die passage en het succes daar ontgaan is.
Na een tussenstop voor eht grote geld (waar hij trouwens ook landskampioen werd) verkaste Michel naar Club Brugge.
Wat hij verleden jaar verwezenlijkt heeft weten ze bij Anderlecht nog maar al te goed ..... de bekerfinale al vergeten.


Ik ben echter blij dat jullie hem niet moeten hebben, deket (wist ik veel dat jij inspraak hebt in de staf van Anderlecht)  :lol_hitting: :cheer:


ow, en om trainer te zijn moet je niet vlot 7 talen spreken,s traks ga je nog zeggen dat Wijze Grijze een goede trainer is, omdat hij 7 talen spreekt .... het spelletje dat voetbal heet, daarvoor moet je geen 7 talen machtig zijn, maar iets van voetbal kennen ... en dat mist Hasi ..... hij komt nog niet tot aan de enkels van Preud'homme, Maes, Van hazenbroeck, Ferrera ....


Al spelen jullie tegen Leuven met jullie Z-elftal en zetten jullie Vandenborre in doel, dat nog neemt niet weg dat jullie daartegen een rotslechte prestatie hebben geleverd .... altijd die uitvluchten toch om het falen van je favoriete clubje goed te praten ...... euh, iedere club wil zich bewijzen tegen Anderlecht .... maar ook tegen Gent, tegen Brugge, tegen Standard .... dat is de wet als je nu eenmaal een grotere naam hebt in de voetbalwereld .... heeft niks met een nieuwe trainer te maken bij OHL.


Als Geert Hoste nog goede kolder nodig heeft, ten huize deket valt wat meer te rapen dan voetbal op humorgebied, moet ik hem langssturen? Of is dat meer iets voor Big Brother, the sequal?  :pica :lol_hitting:   ;)


Ach, als je al beweert dat Preud'homme niet goed genoeg is voor Anderlecht .... ik ken geen enkele ploeg in eerste klasse die hem niet als trainer wil momenteel (buiten Gent en heel misschien Gent)
Jij kan er wat van van je haatcampagne tegen Club Brugge kracht bij te zetten .... Vandenborre indachtig zijn jullie geen strandjeanetten maar stadsjeanetten   ;D :happy


En toch blijf ik supporteren voor Anderlecht in Europa, als Belg is dat namelijk mijn schandalige plicht - al vind ik wel dat ze een andere trainer moeten aanwerven, die wat minder talen kent maar wel iets van voetbal


 :king:





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #295 Gepost op: 2 december 2015, 22:44:17 »
luister,afgunst is me vreemd,ik gun het AA.Gent oprecht. Indien de buren uit West-Vlaanderen zoveel succes bijeen voetballen zou ik het wel moeilijk hebben,en neen Oude Belg,ik bedoel niet dat saaie voetbal van Kortrijk maar de meest overroepen ploeg met blauw-zwarte kleuren en een hyperkinetische(en hier blijf ik nog beleefd bij)trainer
@deket,dat saaie clubje uit West-Vlaanderen heeft een wereldploeg verslagen in de beker.
Is Kortrijk nu zo goed of Anderlecht zo zwak? Kortrijk-Anderlecht:4-2,een blamage. ;D  ;)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #296 Gepost op: 2 december 2015, 22:49:29 »
STVV ligt ook uit de beker. 2-0 nederlaag op Standard. Alles op de competitie nu!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #297 Gepost op: 2 december 2015, 23:59:13 »
STVV ligt ook uit de beker. 2-0 nederlaag op Standard. Alles op de competitie nu!
Als STVV het leuk vindt om nog een keer te winnen, kan het nog altijd een potje voetbal tegen MVV spelen.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #298 Gepost op: 3 december 2015, 01:57:12 »
oude Belg,de beker is sinds de invoering van de CL voor al de topclubs geen proiriteit meer,zelfs in Engeland waar de cupfinal van een zekere tradite genoot,spelen de toppers daar met hun B-elftal,
richten onze pijlen op Europa en de titel
laat Kortrijk maar die beker winnen,jullie coach heeft zijn stiel bij ons geleerd en bovendien gaat er dan wat te beleven zijn daar.
btw,bestaat dat cafe in het centrum nog met die toplessbediening,veel jong volk indertijd?
en verderop in Ingelmunster,wat is er met de Carnac,destijds mooie Belgische meiden

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #299 Gepost op: 3 december 2015, 09:00:04 »
oude Belg,de beker is sinds de invoering van de CL voor al de topclubs geen proiriteit meer,zelfs in Engeland waar de cupfinal van een zekere tradite genoot,spelen de toppers daar met hun B-elftal,
richten onze pijlen op Europa en de titel
laat Kortrijk maar die beker winnen,jullie coach heeft zijn stiel bij ons geleerd en bovendien gaat er dan wat te beleven zijn daar.
btw,bestaat dat cafe in het centrum nog met die toplessbediening,veel jong volk indertijd?
en verderop in Ingelmunster,wat is er met de Carnac,destijds mooie Belgische meiden
Deket op dat gelul van de voetbal ga ik niet in,dat cafe bestaat niet meer.Wat de Carnac betreft is er nog
enkel kamerverhuur,geen meiden meer,de uitbaters zijn,wat ik weet gestraft wegens een minderjarige in
dienst.Terecht of onterecht,ze waren al 20 jaar uitbaters. :))
you only live once