Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458670 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #330 Gepost op: 13 maart 2016, 19:59:48 »
STVV en Westerlo, de twee mindere ploegen van OHL, blijven in eerste klasse .....
STVV speelde gelijk tegen Lokeren, en Westerlo won van het al geredde Waasland-Beveren ....


OHL kon niet scoren tegen Brugge, Jelle Vossen deed het wel en zo zakt OHL.


Aan de top ..... Zulte Waregem pakt Moeskroen in met 3-0 en Standard is afgegaan met  4-0 op KV Mechelen....
Play Off 1:
Club Brugge
AA Gent
Anderlecht
Oostende
Genk
Zulte Waregem
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #331 Gepost op: 13 maart 2016, 21:50:50 »
Stayen... De Hel... Ze brandt nu al :-\.

Supporters on top. Bestuur van mijn kloten.......
Ik heb het mee op de voet gevolgd. Ik ben echt blij dat jullie in eerste blijven. Die kutfusieclub van een OHL gun ik de degradatie van harte. Genoeg stress gehad vandaag denk in hé KP...dat verdient een goeie neukbeurt na de voetbal  ;D 8)

Bedankt maat!! Genoeg gestresst ja. Nu op weg om te neuken 8)

Kanaries for ever!!!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #332 Gepost op: 13 maart 2016, 22:39:33 »
Bwoah. Decompressie... Ff nagenieten. Een dubbele cheeseburger eten. En sebiet hopen dat kleine Piet nog weet hoe ie moet presteren ;).

Maar... Vanavond telt eigenlijk sowieso maar 1 ding: Kanaries for ever!!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #333 Gepost op: 15 maart 2016, 11:46:14 »
Stayen... De Hel... Ze brandt nu al :-\.

Supporters on top. Bestuur van mijn kloten.......
Ik heb het mee op de voet gevolgd. Ik ben echt blij dat jullie in eerste blijven. Die kutfusieclub van een OHL gun ik de degradatie van harte. Genoeg stress gehad vandaag denk in hé KP...dat verdient een goeie neukbeurt na de voetbal  ;D 8)
"Kutfusieclub van een OHL ?" Ik vind het heel jammer dat een club als deze moet degraderen :cry: dit was voor mij één van de best voetballende ploegen uit de eerste klasse, en geloof me, ik weet waarover ik spreek: ik heb het "grote" Beerschot met o.a. Rik Coppens en Juan Lozano nog live meegemaakt... :pica En dat was ook voetbal hoor !!!  :-\ Maar vermits ik Limburgse ( meer bepaald Truiense) roots heb, is STVV mij uiteraard ook heel genegen ! :happy Maar dat wist je al hé, KanariePiet !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #334 Gepost op: 15 maart 2016, 15:05:59 »
Stayen... De Hel... Ze brandt nu al :-\.

Supporters on top. Bestuur van mijn kloten.......

Het was héél nipt, Pietje... :040:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #335 Gepost op: 15 maart 2016, 16:48:14 »
Stayen... De Hel... Ze brandt nu al :-\.

Supporters on top. Bestuur van mijn kloten.......

Het was héél nipt, Pietje... :040:

I know 8). Maar tis uiteindelijk alleen het eindresultaat dat telt he! Op naar een tweede thuisoverwinning tegen de smurfen! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #336 Gepost op: 15 maart 2016, 20:49:12 »
Stayen... De Hel... Ze brandt nu al :-\ .

Supporters on top. Bestuur van mijn kloten.......
Ik heb het mee op de voet gevolgd. Ik ben echt blij dat jullie in eerste blijven. Die kutfusieclub van een OHL gun ik de degradatie van harte. Genoeg stress gehad vandaag denk in hé KP...dat verdient een goeie neukbeurt na de voetbal  ;D 8)
"Kutfusieclub van een OHL ?" Ik vind het heel jammer dat een club als deze moet degraderen :cry : dit was voor mij één van de best voetballende ploegen uit de eerste klasse, en geloof me, ik weet waarover ik spreek: ik heb het "grote" Beerschot met o.a. Rik Coppens en Juan Lozano nog live meegemaakt... :pica En dat was ook voetbal hoor !!!  :-\ Maar vermits ik Limburgse ( meer bepaald Truiense) roots heb, is STVV mij uiteraard ook heel genegen ! :happy Maar dat wist je al hé, KanariePiet !


Klopt, bed(t)weter, ik heb genoten van Trossard dit seizoen, en van heel de aanvallend spelende ploeg die OHL was ...
Daartegen vergeleken waren Moeskroen, Beveren, STVV en Westerlo, zelfs Lokeren niets ....
Indien er één ploeg niet zou mogen zakken ... OHL .... spijtig voor de trainer, spijtig voor de fans, spijtig voor de club en vooral spijtig voor het attractieve voetbal dat we gaan missen ....


Ik blijf een voorstander van een Antwerpse fusieclub, en dan liefst met de kleuren van den Beerschot, HET Beerschot van Rik Coppens en Juan Lozano, en daarmee noem ik dan maar onmiddellijk de beste speler ooit die op de Belgische voetbalvelden heeft rondgelopen (voor het tijdperk De Bryune), met name Juan Lozano .... niet voor niets bij Real madrid gespeeld, en helaas vroegtijdig doodgeschopt (tweevoudige open beenbreuk). Uiteraard mogen we Coppens niks tekort doen, maar dat was van voor mijn tijd, jij zal hem nog wel herinneren als speler ......
Juan Lozano kwam pas echt tot zijn recht toen Rik Coppens Beerschot trainde .... nostalgie .... oftewel sm, je wordt een oude zak  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #337 Gepost op: 15 maart 2016, 21:38:20 »
Trossard mag je volgend seizoen in het oog houden.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #338 Gepost op: 15 maart 2016, 21:45:26 »
Trossard mag je volgend seizoen in het oog houden.  ;D
Hij zal vast en zeker een meerwaarde betekenen voor Genk volgend jaar .....
Ik denk ook dat ze volgend jaar zeker mee zullen doen voor de prijzen (dus een serieuze kandidaat op de titel)
Peter Maes heeft een seizoen nodig gehad, maar ik heb de laatste maanden toch genoten van Genk .... ze staan wat ver achter om de titel nog te pakken, maar ze zullen zeker mee bepalen wie er kampioen wordt .....
Genk heeft volgens mij de sleutel in handen ..... daar zouden de top 3 zich wel eens deftig de tanden op stuk kunnen bijten ...


Voor volgens seizoen ... een paar versterkingen ... Trossard erbij en de top 3 in, zonder pardon ... smurfen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #339 Gepost op: 16 maart 2016, 11:05:36 »
PO 1, eerste speeldag (1, 2 en 3/04):

Gent-Zulte
Oostende-Club Brugge
Anderlecht-Smurfen
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #340 Gepost op: 16 maart 2016, 11:08:22 »
Verdeling groepen PO2:

STVV, Mechelen, Lokeren en Charleroi

Westerlo, Moeskroen, Standaard Luik en Waasland Beveren



Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #341 Gepost op: 16 maart 2016, 12:57:09 »
Stayen... De Hel... Ze brandt nu al :-\.

Supporters on top. Bestuur van mijn kloten.......
Ik heb het mee op de voet gevolgd. Ik ben echt blij dat jullie in eerste blijven. Die kutfusieclub van een OHL gun ik de degradatie van harte. Genoeg stress gehad vandaag denk in hé KP...dat verdient een goeie neukbeurt na de voetbal  ;D 8)
"Kutfusieclub van een OHL ?" Ik vind het heel jammer dat een club als deze moet degraderen :cry: dit was voor mij één van de best voetballende ploegen uit de eerste klasse, en geloof me, ik weet waarover ik spreek: ik heb het "grote" Beerschot met o.a. Rik Coppens en Juan Lozano nog live meegemaakt... :pica En dat was ook voetbal hoor !!!  :-\ Maar vermits ik Limburgse ( meer bepaald Truiense) roots heb, is STVV mij uiteraard ook heel genegen ! :happy Maar dat wist je al hé, KanariePiet !
Op voetballend gebied ben ik 100 procent akkoord. OHL had een heel leuk middenveld én aanval. Ze speelden ook mooi voetbal. Bostock heeft een half seizoen bij Antwerp gespeeld en dat is een parel van een speler.

Mijn zin van "Kutfusieclub" ging hem dan over het woord "fusie". In ben resoluut tegen fusies. Voor mij is voetbal emotie, traditie en voeling met een club. Je band met het stamnummer, de geschiedenis, het stadion, de naam en de kleuren. Dat is voor mij heilig. Moest Antwerp morgen failliet gaan en ik moest kiezen tussen een fusie of terug starten in vierde provenciale met het behoud van het stamnummer, kies ik voor het tweede.

Maar das mijn mening. Andere mensen, zoals sexmachine, die gewoon van voetbal houden hebben daar een andere mening over. En die begrijp ik ook, uit voetballend standpunt.

« Laatst bewerkt op: 16 maart 2016, 13:02:25 door Tommy80 »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #342 Gepost op: 16 maart 2016, 13:08:35 »
In Antwerpen is 55 procent van de mensen voor een fusie.

Tenminste, als de kleuren rood-wit zijn , de club stamnummer 1 krijgt en ze op de Bosuil gaat spelen.  8)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #343 Gepost op: 16 maart 2016, 13:41:41 »
Dan behoor ik tot die andere 45 % !!! :bud
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #344 Gepost op: 16 maart 2016, 19:29:06 »
Verdeling groepen PO2:

STVV, Mechelen, Lokeren en Charleroi

Westerlo, Moeskroen, Standaard Luik en Waasland Beveren

Mag Kortrijk niet meespelen KP? Allee, das vreemd. ::)  ;D
you only live once