Auteur Topic: RELAXXXEN IN ACAPULCO  (gelezen 441198 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #45 Gepost op: 29 maart 2013, 14:46:07 »
Mijn sidekick heeft al iets in zijn bijna moedertaal geschreven, willen jullie de andere kant van het verhaal lezen, in het Nederlands natuurlijk. Zie hieronder:

Na een paar keer de beroemde Wijze Grijze te hebben getroffen in beroemde clubs, werd het tijd dat we samen eens een club gingen verkennen. Beide hadden we een vrijkaart van een collega forum (Rotlicht Treff), en besloten om samen naar Acapulco te gaan. Wijze Grijze zou rijden, dus ik reed van Carnavals City naar de Trots van het Zuiden. Zet mijn auto op de carpool plaats en wacht tot de grijze aankomt. Toeval wil dat Wijze Grijze ook in een zilveren pijl rijdt. Half uit het raam hangend vraagt hij of ik wilde rijden, maar ik had de auto van de zaak bij me en kon niet veel extra kilometers liegen.
 Ik stap in en moet erachter komen dat ik geen belangrijke VIP ben, ik mocht niet achterin zitten en de auto was niet gestofzuigd. Wijze Grijze is een wijs man, vertrouwd op mijn geografische kennis en niet op zijn groot scherm navigatie systeem. De hele rit gebruikt hij zijn cruise control om het brandstof gebruik zo laag mogelijk te houden, i.c.m. een lage snelheid. Geen probleem, het was vroeg en we hebben de tijd. Deze tijd doden we door elkaar sterke, soms te sterke en af en toe ongelofelijke verhalen te vertellen. Hot item was natuurlijk de super DVP van H7 die niet bij naam genoemd mag worden, ik heb al mijn verhoor methoden gebruikt zonder resultaat. Maar ook dit valt onder mooie verhalen, want die zijn er ook zat.
 Zelf met deze snelheden is WG alert op flitsers, waar we onderweg 2 van zien. Op de parkeerplaats van ACA is het druk, boven aan de berg worden we direct naar rechts geleidt, geen goed teken als je niet veel rakkers om je heen wenst.

 We leveren ons kaartje in en krijgen ieder een badjas mee. Na de transformatie naar witte rakkers, leid ik WG rond. We eindigen bij de Grill die lekker vers en warm was. WG somt even de nadelen van de club op, in zijn ogen, waarop ik alleen maar bevestigend kan antwoorden. We zitten op een gelijk niveau, ook qua dames smaak. Maar we rijden elkaar niet in de wielen, terug naar onder gaat WG zich gelijk douchen, ik bewaar het natte gedeelte voor ik naar de kamer ga. Ik wacht netjes op mijn chauffeur op een bank in de grote bar, genietend van al het vrouwelijk schoon. Maar na 1 uur nog geen WG gezien. Ik loop een rondje en nog steeds niets gezien. Nu is mijn andere partner in crime bij een bezoek van een club altijd naast mijn zijde, dus de uit het oog verloren van mijn nieuwe buddy maakte me wel ongerust. Amber Alert kennen ze niet in Duitsland, dus ik zal geduld moeten hebben.

 Ik was al omringt door vrouwelijk schoon, allen van Roemeense afkomst. Met uiteindelijk als uitkomst een kamergang met de mooie petite Carla, zie hier haar paspoort en recensie.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10761.0

 Na deze sessie kom ik toch weer mijn buddy WG tegen. Hij had al een kamergang gehad en was zeer tevreden. Hij had ook al diverse dames in de Kino getroffen, en zijn talenknobbel kwam daar goed van pas.
 Ik bemachtig een bank waar we op de eerste rij zitten met als voorstelling een zes tot zevental meiden die dansen swingen en dartelen op de muziek. De roodharige die er eerst zat was al een dame die WG bij de Kino trof, dikke tieten, maar geen aantrekkelijke meid.
 WG gaat douchen en ik blijk achter met de roodharige Roemeense en een blonde geile Hongaarse. Ze doen alles om me te paaien, zelfs voor een trio. Ze doen alsof ze elkaar kussen, en zeggen een echte lesbi show te geven op de kamer. Ik moest innerlijk hardop lachen, Roemeense en een Hongaarse lesbi show. Ze vinden vingeren al een ramp. Dus ik zeg dat kleine kusjes, geen lesbi show is. Geen seconde later waren beide dames elkaar openbaar aan het tongzoenen. Ik zat er met mijn gezicht 20 cm vandaan. Ik weet dat TZ in ACA echt not done is, en zag de omringende meiden ook vies kijken naar de twee. Ik was wel blij, achteraf bleef ook WG het gezien te hebben, toen die samen met een hele mooie jonge blonde tiener naar een bankje liep.

 Na de sessie van WG met een beginnertje, kwam hij naast me zitten om me te redden van die twee geile biseksuele dellen. Ik stond even op voor de benen te strekken en de Hongaarse begon WG te bewerken. Het laatste wat ik zag is dat ze hem in het openbaar aan het trekken was. Dat werd me teveel, zelfs op 1.20 meter afstand.

 Onze wegen scheiden zich weer en troffen elkaar weer in het openlucht restaurant, WG was in gezelschap van 2 lieftallige dames , en ik nam plaats op de vrije plek. Geen minuut later, vertrok eentje en dat deed wel een beetje pijn. Ik zie niet uit als the Beast, de vriend van Beauty, maar dat was wel het gevoel. Maar na het eten kwamen er 2 echte Duitse dames bij ons zitten, een daarvan kon ik van Six Sence en Magnum, petit blonde meid van 32 met dikke tieten, de ander was een grote grove dame, zonnebank bruin met zwarte haren en mooie blauwe ogen met een voor mij onverstaanbaar Duits accent. Daar kwam de talenknobbel van WG weer goed van pas. De blonde vroeg al of we een kwartet gingen doen, maar dat was niet de stijl van WG, ik ben al wat gewent met B..... dus geen groot probleem. Maar beide dames vielen niet echt in de smaak, maar we hadden beiden de voorkeur voor de petit blonde.
 Door de kou werden we verdreven uit het restaurant en de grote Duitse had haar zinnen op me gezet, maar als je toch hoge nood hebt en je moet kiezen tussen een slanke meid van 20 en een doorgewinterde 42 jarige Duitse...... I rest my case.

 WG weer douchen dus die was ik weer kwijt, ACA is niet immens groot maar kon hem niet vinden. Dus uit armoe en verveling, geilheid was ook niet uitgesloten, voor een geile blonde del gekozen. Haar naam was Rita en van Marokkaanse afkomst. Haar paspoort kunnen jullie hier vinden. Opvallend aan haar waren haar silicone borsten, die ...... Lees zelf maar: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10762.new#new[url=http://Na een van mijn kortste sessies ooit, kwam ik ook de reeds gewassen chauffeur van de dag tegen. We besluiten om richting huis te gaan, WG keek uit op een tevreden eerste bezoek aan ACA en we kleden ons om. Buiten niet de verwachte kou door harde wind. In de zilveren pijl rijden we weer met Gert-Jan als TomTom, want Gert-Jan/Gert-Jan klinkt niet echt commercieel.
 Met onze verhalen vullen we de tijd tot aan de Trots van het Zuiden. Onderweg wel enige doodsangsten moeten uitstaan, in de tunnels van Düsseldorf vond WG het wijs om zich aan de snelheid te houden. Nadeel was dat de vrachtwagens ons met flinke snelheid voorbij raasden, de verplaatste lucht ons opzij wierp en mede dankzij de reactie snelheid van WG bleven we op de baan.
 Vol schaamte dat zelfs vrachtwagens ons inhaalden, dook ik diep naar onder om onherkenbaar te blijven voor eventuele DVP die door hun pimps, vrienden, broers en kennissen naar huis werden gereden.

 Al met al een zeer geslaagde dag, veel ervaringen gedeeld. Herhalingsgevaar 100%, alleen al om WG de volgende keer dronken te zien als ik BOB ben. Wijze Grijze bedankt voor de gezelligheid en de veilige rit!] 

 Na een van mijn kortste sessies ooit, kwam ik ook de reeds gewassen chauffeur van de dag tegen. We besluiten om richting huis te gaan, WG keek uit op een tevreden eerste bezoek aan ACA en we kleden ons om. Buiten niet de verwachte kou door harde wind. In de zilveren pijl rijden we weer met Gert-Jan als TomTom, want Gert-Jan/Gert-Jan klinkt niet echt commercieel.
 Met onze verhalen vullen we de tijd tot aan de Trots van het Zuiden. Onderweg wel enige doodsangsten moeten uitstaan, in de tunnels van Düsseldorf vond WG het wijs om zich aan de snelheid te houden. Nadeel was dat de vrachtwagens ons met flinke snelheid voorbij raasden, de verplaatste lucht ons opzij wierp en mede dankzij de reactie snelheid van WG bleven we op de baan.
 Vol schaamte dat zelfs vrachtwagens ons inhaalden, dook ik diep naar onder om onherkenbaar te blijven voor eventuele DVP die door hun pimps, vrienden, broers en kennissen naar huis werden gereden.

 Al met al een zeer geslaagde dag, veel ervaringen gedeeld. Herhalingsgevaar 100%, alleen al om WG de volgende keer dronken te zien als ik BOB ben. Wijze Grijze bedankt voor de gezelligheid en de veilige rit!
[/url]

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #46 Gepost op: 1 april 2013, 14:15:43 »
Gisteren weer eens met een neukmaat naar Acapulco geweest.
De parkeerplaats boven stond om 20.00 uur VOL, dwz 70-100 man ? Dames schat ik een stuk of 50 tot 70 ?

Het eten was goed, het was grilltime dat doen ze wel goed daar, vooral de doner was van zeer goede kwaliteit rundvlees en erg lekker.

Natuurlijk kwam ik de blonde bebrilde Caroline de kilometer vreter tegen, en natuurlijk kwam ze me kusen zoals ze altijd doet en vaka ga ik geeneens met haar, oom stoot ze haar vriendinnetjes aan..he theres this guy from Holland..onze klik was altijd zeer goed..sinds ik haar 2 x op een avodn boekte op een drukke nieuwjaasrparty en ze vaak prive bij mij kwam drinken en feesten die avond. Deze vrouw heeft de lekkerste kont van Acapulco al 1,5 jaar lang en ik vind haar zeer erotisch. Onze klik was dus altijd zeer goed en ik heb veel tijd bij haar  doorgebracht maar ja nu kom ik er maar zelden. Waarom omdat ik veel leukere clubs ontdekt heb en tegenwoordig ook graag wissel.

Wat is Aca een ingespeelde neukfabriek met vaste ingesleten patronen, het kan GT de hand geven in veel zaken. Hte mist avontuur en uitdaging, en leuk ongedwongen contact met de dvptjes. Wat me erg tegenstaat steeds meer is het animeerverbod en de tendens de laatste jaren in Acapulco is: zeer zakelijk kontakt tussen dvp en klant, weinig pre sales, en arrogante meiden die je negeren, wegdraaien, ik heb het weer allemaal iets tevele gezien en meegemaakt.

Echt gezelig presalen zoals in de toptenten Panthera en FKK Alina of het kopersparadijs Heaven 7 is er hier niet bij.
Ik heb wel wat kontakt gehad met een paar lekkertjes maar ik kom in Acapulco al tijden erg moeilijk in de juiste neukstemming.
Vanwege bovenstaande.

Zo ook vanavond. Ik heb wel vele naar Carolina gekeken voor mij gewoon de lekkerste daar gisteren avond. Alles aan haar is goed en heb ik al een beetje geproefd, leuke persoonlijkheid, lief, super erotisch lichaam, doet doorgaans heel vele moeite op de kamer en is technisch zeer bedreven, ze weet dat het ene spel met illusies is en beheerst alle facetten, de techniek en het mindfucken, met de mooiste billen van Aca, 25 jaar zal ze zijn, roemeens, bebrild en daardoor niet te missen, nu kan iedereen gaan zien welke goede smaak TK heeft. ;D

Hier staan wat slechte foto's:


Mijn betere/beste aca dates had ik met haar .
Maar vanavond had ik te lang gewacht vlak voor ze naar huis ging toegeslagen en ze was moe en de opbouw was amateuristisch, direkt de kamer op, ze wind me heel erg op, omdat veel voor haar voor mij klopt, oa dat top lichaampje, pzc kan ze bizar goed, echt de top, tz kan ze ook erg goed , knuffelen, ze wordt bizar intiem en close, maar het tempo zat erin ze wilde ervan af, ik schikte me in mijn lot en verblies na een quickie de lading in doggie zoals altijd kletsend tegen die magistrale billen.
Omdat het haar betrof was het wel oke/goed zo maar super was het verre van en met haar heb ik memorabele sessies gehad. Maar herhaling zeker ende vast, ik vind haar te lekker en ze kan VEEEEEEEEEL beter, we waren allebei moe.

Dus in het onpersoonlijke grote aca toch weer teruggevallen op iets vertrouwds.Maar soms zijn vrouwen in tevele opzichten naar je ideaal beeld en dat is hier denk ik het geval.

Magnum is een nog grotere zaak maar daar is wel die animatie en aardige dames en goede vibe en pre sale sfeer, hier in Aca ontbreekt  dat eigenlijk volledig.
Op persoonlijke basis un je het wel een beetje krijgenmaar de meerderheid krijgt dat hier niet en zoekt dat hier niet.
Daarom zal Aca nooit meer de toptent zijn voor mij waar ik het vroeger voor hield.

Line up wel oke maar teveel van die 13 in een dozijn roemeense sletjes. Echte stunners maar een paar gezien, mischein 1 a 2..Fijnschieter had er wel een te pakken, daarvoor is het den Fijnschieter, leuk jou en je maar weer te zien.
Er waren wel wat accenten maar maar 1 duitse vrouw ( zegt dat ze italiaans is volslank roodharige) en een 3tal latinas. Al met al not impressed, maar ook niet slecht, Magnum is vele beter, GT ook, meer variatie vind ik...ik begin steeds minder en fan te worden van die Bucaresti sector 0 roemeense sletjes, want hun service is vaak ook nul en hun matige onvriendelijke gedrag zou zelfs opvallen in menige achterbuurt in Europa.

Al met ale een leuk avondje gehad, sexwise was het niet veel (vergelijk i met Alina waar ik3 volle uren van 2 vrouwen genoten heb voor 65 euro en lekker ao dan is het helemaal niks maar ja verandering van spijs..(maar wel gezellig gebabbeld met een paar dames, met FS en zenne maat die weer aan het trainen was voor de avond vierdaagse, mooi om hem getergd en geconcentreerd door die toko te zien struinen op zoek naar ene vrouw die groter is dan hemzelf en die hij dus nooit zal vinden.

Paar nl mannen getroffen en daar gezellig een babbeltje mee getroffen.

Voorlopig hoef ik er weer even niet meer heen, maar met de tijd zal de nieuwsgierigheid het wel weer winnen en Acapulco is met haar beperkingen beslist geen slechte zaak.
Als je ene goede line up waardeert, en rust is het zelfs een topzaak. En zoals bekend is er een tijd en plaats voor alles.
I'll be back. :mistress

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #47 Gepost op: 2 april 2013, 21:09:21 »
Ik kan me vinden in de recensie van Kroes.

Ook mij trekt Acapulco steeds minder.

De drempel om een kamer te doen is er voor mij pak groter dan bv in een tent als Panthera, Heaven7, Babylon,...
Voor mijn clubcollega trouwens ook. Natuurlijk was hij niet op zoek naar een dame die groter is dan hem, maar wel naar een dame die er uitziet alsof ze er zin in heeft. Daar is hij zoals meestal in Acapulco inderdaad uren naar op zoek.
Als je in Acapulco een bepaalde dame op het oog hebt is contact zoeken niet altijd voor de hand liggend, de sfeer is er niet echt uitnodigend voor, en deze tent heeft hij al meermaals ongepoppt verlaten, hoewel er dames genoeg waren die hij zeer mooi vond. Als ze maar eens een beetje moeite deden, dan hadden ze zo zijn eurotjes uit zijn zak getrokken.

Ook ik heb last van de afstand. Ik voel me in Acapulco soms net in een antwerpse discotheek alwaar ik een vrouw moet gaan versieren.  :sex Als dat is wat ik wil, moet ik niet speciaal naar Duitsland rijden natuurlijk. Nee, als ik naar Duitsland rij, wil ik de illusie van een lekkere halfnaakte stoot die moeite doet om mij te versieren en me aankijkt alsof ze me wil opvreten.  :sexxx

Maar bon, in Acapulco kan ik dat niet wensen en ben ik zondag na diep inademen op die ene 19jarige roemeense stunner afgestapt van wie ik de naam alweer kwijt ben, en dat viel allemaal goed mee, vriendelijk en al, en de kamer was voor een stunner zijnde zeker op niveau qua service.
Toch bleef er voor mij een afstand voelbaar, en hangt er een zekere spanning in de lucht die maakt dat ik niet 100% relax ben.
Daarom moet ik de kamer beoordelen als goed, en niet als fantastisch.

In andere clubs ben ik vaak relaxer doordat de dames een betere vibe uitstralen en zelf contact zoeken.
Daar maak ik meer kans op  :o  :bud :lostit -sessies.

Wel zijn er uitzonderingen in Acapulco zoals Jipa en Lovely. Zeer aangename karakters bij wie ik me zeer op mijn gemak voel, en kamersessies optekende die off the chart pieken.
Spijtig genoeg waren deze wulpse oervrouwen er zondag niet.
Misschien is dat warme karakter weer typisch aan de donkerkleurige vrouwen. Hoewel ... nu waren er ook 2 donkerkleurige vrouwen, staande aan de deur van de eethoek. Maar de ene (kort zwart krulhaar) had een air tot en met, en bekeek rakkers die haar aanspraken als een stuk stront. Heb haar dan ook geen kamers zien scoren. De andere (lange zwarte haren) was wel vriendelijk maar leek niet enthousiast betreft tongzoenen, wat ook weer een afstand creëert en de illusie kapot maakt. Ook tikte ze eerder op de dag een zeer korte kamer af. Dus heb ze maar laten staan. Ben ik niet gewoon van de zwartjes, misschien dat de Acapulco-cultuur ook hen uit balans heeft gehaald.

Acapulco zal ik later nog wel eens een bezoekje brengen, maar hoort helaas niet meer tot mijn stamclubs.
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #48 Gepost op: 16 april 2013, 16:28:39 »
Neue Preise!

Eintritt: 40€
Happy Hour morgens: 10-13 Uhr 30€ (komplette Woche)
Happy Hour abends: 21-03 Uhr 30€ (Mo-Do)

Wie bisher zahlen die, die morgens kommen und länger als bis 18 Uhr bleiben die Differenz.

Auf Partys gelten Sonderregelungen.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #49 Gepost op: 16 april 2013, 16:32:14 »
Neue Preise!

Eintritt: 40€
Happy Hour morgens: 10-13 Uhr 30€ (komplette Woche)
Happy Hour abends: 21-03 Uhr 30€ (Mo-Do)

Wie bisher zahlen die, die morgens kommen und länger als bis 18 Uhr bleiben die Differenz.

Auf Partys gelten Sonderregelungen.


Eindelijk een wat logischer en eerlijker entree prijs, nu nog fatsoenlijke cola in plaats van die aanmaakcola.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #50 Gepost op: 16 april 2013, 17:34:05 »
Neue Preise!

Eintritt: 40€
Happy Hour morgens: 10-13 Uhr 30€ (komplette Woche)
Happy Hour abends: 21-03 Uhr 30€ (Mo-Do)

Wie bisher zahlen die, die morgens kommen und länger als bis 18 Uhr bleiben die Differenz.

Auf Partys gelten Sonderregelungen.


Eindelijk een wat logischer en eerlijker entree prijs, nu nog fatsoenlijke cola in plaats van die aanmaakcola.


Groet, Foots  O0
Logisch? Werken met halve dagen lijkt me niet zo logisch, een saunaclub is voor mij all-in, en ingewikkelde constructies als je langer blijft, vroeger komt, dat is niet aan mij besteed.
Geef mij maar een eenduidge inkomprijs, zoals in LR, GT, ... zodat ik gewoon niet meer hoef na te denken, dan kan het verstand zakken tot het niveau waar het verstand moet zitten in een hoerentoko.


Die cola is gewoon de pasta waar cola zelf ook de flessen mee vult, alleen zijn die verdeelautomaten zeer slecht afgesteld, niet genoeg broebels en vuile leidingen. Dat ze dat bedrag uitsparen, deftige cola geven en normale inkomprijzen vragen.


Enkel mijn mening uiteraard
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #51 Gepost op: 23 april 2013, 21:52:06 »
 :douchen

[attachimg=1]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #52 Gepost op: 4 juni 2013, 13:27:59 »
Gisteren eerst naar Acapulco geweest.
Lekker in de sauna gezeten, de gang der dingen aanschouwd en ff wat grill goed naar binnen gewerkt. Zeer overgewaardeerd en matig te vreten maar goed, de honger gestild.

Waren 25 mischen heel mischien 30 vrouwen, bijna allemaal roemeens en evenveel kerels, boven was niks loos. Geen bankje bezet,de kino leeg. Kortom het was leeg voor Aca begrippen. Omdat Bani het enige is dat telt voor deze 13 in het dozijn roemeense neukpoppen was de stemming zeer matig. Op lachen stond een straf en praten met gasten is een hoofdzonde.

Optisch viel het ook tegen, de dames roken buiten en het buitenlicht is onverbiddelijk en fileert ongenadig.
Er zat weinig dat boven het maaiveld van leuke girl next door uitkwam.

De vrouwen waren afstandellijk en arrogant als altijd.
Toenaderingspogingen van beren landen binnen enkele minuten in het zimmer vangnet of ze worden schouderophalend en arrogant als opmerkingen van een klein kind ter zijde geschoven en mevrouw ging weer door met haar filosofische overpeinzingen in haar hoofd..is gucci een beter merk dan armani...ze kwam er niet echt uit. Leeghoofdige neukpoppen in een onpersoonlijke neukfabriek, die hun kontjes plat zitten op doorgezeten oude leren bankjes, kleur en merk maakt niet uit, de uniforme standaard uitsraling doet gestandaardiseerde einheidsworst verwachten, zoals elke trabant het toppunt was van de oostduitse automobielindustrie.
Mischien gedragen zich wel zo als uitlaatklep voor hun weinig zonnige en troosteloze bestaan. Mischien is het haat tegen de mannen die deze kut saunaclubs maar blijven bezoeken en zo de bussines in stand houden.

Nee ik kwam niet in de stemming..wat een kut tent dat waren mijn eigen leeghoofdige gedachten.
En wat een zelfkastijding is deze tent toch, zit je daar en niemand geeft je aandacht en niemand kijkt naar je, en je kijkt maar weer eens in de spiegel, zo erg is het nog niet maarja je kunt wel hun vader zijn ondertussen, ouwe viezerik. Ze hebben gelijk je mag blij zijn dat ze ueberhaupt met je de kamer opgaan, en als je ze mag aanraken dan is dat een kadootje, vieze pedofiel.

Het hoogtepunt in acapulco is als er een meiske gaat paaldansen, dan gebeurd er wat, go figure...

Zelfs de blonde Carolina, de vrouw met de te klonen beste ass van aca keek me aan met een blik van wat moet jij hier, en ze zag nog wel zo schattig uit in haar school meisjes petticoat. Godverdomme ik heb hier betere tijden gekend maar het wordt niks meer tussen mij deze tent, er is geen klik meer, hahaha, het is godvergeten saai en die arrogante afstandelijke jonge roemeense sletjes die al hun geld afdragen aan anderen en op hun dertigste nog net zo arm zijn als op hun 19de die trek ik even niet meer, en maar doen alsof ze miss slums Bucaresti zijn of miss Braila.."fake it, till you make it", hoef je geeneen roemeentje te leren.

Na een uurtje of anderhalf was ik weer klaar met Acapulco en het gaat nu lang duren voor een herhaal bezoek, wat een fucking waste of time voor mij die tent.

Snel naar Alina maar en of het lot ermee speelde, kwam ik in de meest illusieloze tent van ze alemaal terecht.. Penelope en daar zit een fucking goede line up en heb ik 2 zeer goede dates gehad, daar is niks op te houden, daar is geen voorspel dat is het kaal neuken maar de meiden zijn veel aardiger en niet zo arrogant en Penelope pretendeert ook niks zoals Aca wel wat pretendeert te zijn, wat het niet is, een luxer bordeel, aca is een laagwaardige neukfabriek met een saaie shit sfeer, gevuld met illusiedodende saaie arrogante roemeense wijven ( ja het zijn de roemeentjes daar ik weet het zeker)

Bottomline: ook voor de roemeense sletten die meelezen: het was echt pulla en pizda in Acapulco.

AUB geen ellenlange diskussies over mijn bijdrage....gewoon mijn mening laten staan en zelf berichten is beter. :039:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #53 Gepost op: 10 juni 2013, 20:34:34 »
Op verzoek van Tom Kroes, zal ik niet reageren op zijn buitengewoon negatieve rapport over ACA.

Na mijn bezoek op vrijdag 7 juni aan PSR, was het zowel zaterdag 8 als zondag 9 juni tijd voor het vertrouwde ACA.

ACA heeft een (bij mijn weten) unieke inkom-regel op vrijdag, zaterdag en zondag:
kom je voor 13:00 uur dan betaal je geen 40 maar 30 euro; je kunt voor dat geld echter tot 18:00 uur blijven; blijf je langer, prima uiteraard, maar dan betaal je 10 euro extra bij vertrek. Van ma tot en met do mag je wel voor het happy-hour tarief zo lang blijven als je wilt.

Sinds een paar weken is ook volgende regel geïntroduceerd, op inititief van enkele DVP's zelf: DVP's mogen niet meer gaan zitten op de barkrukken aan de theke. Dames die daar gaan zitten, zouden business (kunnen) wegnemen bij de dames, die vanaf een bankje met een man aan de bar oogkontakt hebben. Dat zou oneerlijke konkurrentie zijn.

Deze regel heeft ertoe geleid dat er nu in de grote ruimte echt 0 animatie door vrouwen plaats kan vinden (dit was/is al een basisregel in ACA). In de pornokino (boven) wordt er nog altijd wel gejaagd door bepaalde dames.

De frisdrankautomaten zijn groter en sneller dan de vorige generatie; je moet ervan houden, maar mij smaakt het goed.

Op de dagen dat er niet wordt gegrilld, is het eten mi beter geworden. Al lange tijd heeft ACA een eigen keuken en de kok maakt lekker huis-tuin-en-keuken-voedsel.
De BBQ vind ik zelf ook minder lekker dan het vers bereide voedsel op niet-grill-dagen.

In het weekeinde loopt ACA als een dolle, echter het tijdstip waarop het drukker wordt is door de jaren heen 'naar achteren gelegd'. Op zaterdagen komen vanaf een uur of 11 's avonds grote groepen niet-allochtone Duitsers de club binnen. De kamertijden nemen dan af.

De zondagen beginnen rustig; echter vanaf een uur of 4, 5 's middags neemt het aantal (mooie) vrouwen en mannen toe. De zondagen kennen nog wel het typische zondagspubliek van vroeger, maar er is nu meer inmenging. Ik vind dat jammer want de zondagse rust is nu verdwenen in de namiddag.

De vrouwen. In ACA is van de gemiddeld 80 vrouwen het overgrote deel Roemeens; de minderheid bestaat uit Hongaarse, Poolse, Duitse en Turkse dames.
Daartussen bevinden zich niet meer arrogante, ongeinteresseerde of leeghoofdige dames dan in een willekeurig andere club.

ACA is tegenwoordig een 40 euro / 40 euro club (na de 5 € verhoging zo rond pasen 2013); ik vind die prijs fair en passen bij de geboden kwaliteit. 


 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #54 Gepost op: 10 juni 2013, 22:12:22 »
Heer Junther en heer Tom Kroes,


Jullie hebben allebei gelijk, maar ieder heeft gewoon simpelweg een andere smaak met bijbehorende mening. Zelf inhoudelijk reageren kan ik slechts op ervaringen van minimaal 3 jaar geleden en ik begrijp dat Junther er komt voor zijn rust, zijn voetbal en hij kan rustig ZELF zijn dame uitzoeken en wordt niet geplaagd door "Hast du Lust ?" zinnen. Ik begrijp dat hij daar zelfs ietsies verder voor wil rijden.


Voor mijzelf sprekend (zoals gezegd op 2 ervaringen van min. 3 jaar geleden). Het is gewoon niet mijn tent, ik mis heel erg een leuke sfeer, ik geef geen bal om voetbal, TV, zwembad of sauna. Ik kom voor vrolijk dansende dames te zien en dan voel ik mij "in mijn type hoerentent". Het eten moet goed te doen zijn en genoeg dus daar klaag ik niet over, maar ik ben ook niet dolenthousiast. Verder drink ik vrijwel alleen cola en ja ik proef precies welk merk en of die koud is of lauw. De automatencola van Aca vind ik walgelijk. Dat maakt voor mij de goedkopere entree niet goed, ik zou zelf blikjes mee moeten nemen, want ik krijg de troep simpelweg niet weggespoeld.


Tot dusver mijn negatieve commentaar die het voor mij persoonlijk maken dat ik er vrijwel niet kom. Maar ik ga niet alleen maar negatief zijn, want er zijn evengoed ook hele goede punten, ten eerste de entree en de kamerprijs. dus voor 120 euro ben ik met entree en 2 kamers klaar dat kost elders tegenwoordig 160 euro. Gewoon eerlijk, scheelt 40 euro. (en da's bijna honderd gulden van vroeger). Daarnaast vind ik dat ze genoeg kamers hebben en ook hele mooie en zelfs wat variatie, gewoon prima.


De 2 keer dat ik er was waren er genoeg vrouwen en ook genoeg die ik zou willen kameren, maar dat heb ik in in vrijwel elke club, bovendien wisselt dat zo snel dat ik daar nu na 3 jaar geen zinnig woord meer over kan uitslaan als net dat ik dat ik denk dat het er qwa dames wel ok zit. Nee ik ben geen pre of postsales service eisende figuur, ik ben van de simpele soort kort opwarmen met wat kussen en vingeren en verder zuigen kreng. De rest interesseert me geen mallemoer, dus op een GB merk ik niet of er 1 meneer of 200 staan te kijken. Ieder zijn ding.


Verder is het vrij ruim, keurig netjes, je kan gewoon wat rondlopen zonder "aangevallen" te worden. Voor mij is het vooral een kwestie van weten wat je zelf leuk vind en ik voel niet in het minste de behoefte om Junther te gaan afvallen op wat hij leuk vind. Tevens ga ik nu niet meehuilen met Tom Kroes over Aca, omdat ik weet dat ook hij weer iets anders leuk vind als ik zelf. De variatie tussen wat we allemaal graag willen is groot en ik vind het leuk om te weten wat iemand belangrijk vind.


Zo kan ik Junther's voorkeur voor de rust in PSR doorgaans voor mijzelf veel meer waarderen om een dagje lekker in de zon te gaan liggen, lekker eten, echte cola drinken, beetje in de whirlpool en een playboymodel te zoeken tussen de voor mij doorgaans wat " stevigere" modellen line up. Maar met 1 dame heb ik een fantastische Luilekkerland dag PSR, uiteraard zonder disco dat wel. Vandaar af en toe.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik vergeet dat zowel PSR alswel Aca in een mooi heuvelachtig landschap liggen, voor mij ideaal om me helemaal zen te voelen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #55 Gepost op: 10 juni 2013, 22:34:25 »

P.S. Ik vergeet dat zowel PSR alswel Aca in een mooi heuvelachtig landschap liggen, voor mij ideaal om me helemaal zen te voelen.

De reis naar beiden geeft mij ook al het vakantie gevoel..
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #56 Gepost op: 11 juni 2013, 15:17:44 »

Jullie hebben allebei gelijk, maar ieder heeft gewoon simpelweg een andere smaak met bijbehorende mening.


Ieder zijn club, ieder zijn cola, ieder zijn hoer.

Vrijheid en respekt op het zwarte-schapen- O0-forum RB

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #57 Gepost op: 14 juni 2013, 21:43:27 »
 :douchen


!!!! SUMMER PARTY !!!!

[attachimg=1]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze in ACAPULCO
« Reactie #58 Gepost op: 21 juni 2013, 14:49:12 »
Acapulco revisited
 
Om niet uit de oefening te geraken, navolgend nog maar eens een Duitstalige recensie

Ursprünglich hatte ich für den heutigen Tag einen Erstbesuch an die Freude 39 geplant. Da die Wettervorhersage jedoch für heute eine Temperatur von 35⁰ angesagt hatte, sollte es ein Club mit Schwimmbad und Gartenanlage werden. Da ich auch noch eine Freikarte besaß, wurde es somit mein Zweitbesuch im Acapulco.
 
 Auf der linken Seite waren gegen 12:30 noch mehrere Parkplätze frei. Mein Auto passte direkt vor die Tür. Sofort nach dem Duschen hatte ich mich auf ein Frühstück gefreut. Das war jedoch Fehlanzeige. Es waren nur noch 3 Scheiben schlabbrige Wurst übrig und 2 Scheiben Gurke. Na dann mal halt durchhungern bis um 15:00 Uhr ein Buffet hergerichtet wird. Ich war eigentlich von Grillfleisch ausgegangen, wurde aber des besseren belehrt, dass Grillen nur an Freitag, Samstag und Montag angesagt ist.
 
 Übrigens schön fest zu stellen, dass man sich offensichtlich meine Rüge aus meinem vorigen Acapulco-Post zu Herzen genommen hat und die Duschintervalle jetzt länger dauern.
 Eine Runde geschwommen. Die Wassertemperatur ist noch immer recht kühl, aber bei dem heutigen schwülen Wetter, war das gut verträglich. Der Garten ist auch sehr angenehm und schön ruhig. Man kann sich nett mit den Mädels unterhalten und seine Zeitung lesen.
 
 Bekam übrigens von einem Mädel im Garten sofort die Frage warum ich den heute alleine gekommen sei? Wo ist dein Kumpel (Gert-Jan)? Haben diese Frauen etwa ein fotografisches Gedächtnis? Sie erinnerte sich sogar an Details die ich schon längst vergessen hatte. Mein letzter und einziger Besuch an Acapulco war bereits 3 Monate her. Hatte ich etwa so viel Eindruck hinterlassen?
 
 Zwischendurch rührte sich jedoch regelmäßig mein Magen. Hunger! Sch#%#!, erst 14:00 Uhr. Ich dachte schon, dass alle Mädels auf mich schauten wegen meines knurrenden Magens. Hunger! Oh je noch 20 Minuten warten. Dann um 15:00 Uhr war es endlich so weit. Jedoch was für eine Enttäuschung. Ich hatte nun wirklich keine Haute Cuisine erwartet, aber das hier aufgetischte war eine Beleidigung meines Geschmacks. Pampige Kartoffelwedges (hat da noch jemand extra Salz drauf gekippt?) Schwammige formgepresste Industriefrikadellen und dazu wahlweise Pasta oder trockenes Cous cous, jedoch ohne Soße oder Gemüse. Lediglich eine Schale mit grünem Salat stand zur Verfügung.
 Keine Pommesbude oder McDonalds in der Umgebung. Dann macht Hunger raue Bohnen halt süß, aber das steigert nicht unbedingt meine Lust auf Sex.
 
 Tsja, trotz der Hitze und meiner Verärgerung über das Essen, sollte doch noch etwas Matratzenaktion stattfinden. Dazu hatte ich ein Girl ins Auge gefasst, das den ganzen Tag auffällig wenig von der Seite einer rumänischen Kollegin wich. Dies intrigierte mich schon. Sie hatte auch ein sehr offenes unschuldiges Vorkommen mit wunderschönen grau/ grünen Augen. Ich mag solch eine Herausforderung um mehr zu erfahren über das Wesen das da hinter steckt.
 Als ich dann endlich mit den beiden ins Gespräch kam, stellte sich heraus, dass Lisa heute den ersten Tag hier angefangen hatte.
 
 Name : Lisa
 
Nationalität /Sprache : Rumänisch/Spanisch
 Alter : 21
 Haarfarbe /-Länge : Lange schwarze Haare bis Unterkante des Rückens
 Figur/ Körbchengröße: Teenyfigur. 1,65 mtr., 45 Kg, Feste A-Brüste
 Tätowierung /Piercing : Keine
 Service: ZK/ 69/ Blasen ohne
 Vorteile:
 Nachteile:
 Zeitdauer : 40 min.
 Preis : EUR 40,=
 Extras während des Besuchs:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 Nachdem wir kurz einige Worte gewechselt hatten, verabschiedeten sich beide und sagten sie müssten zum Doktor. Hè, was ’n das?? Jetzt wurde mir klar, warum den ganzen Tag so viele Girls im Raum vor dem Kino gesessen hatten. Das war der Warteraum wo die Mädels auf Ihren Termin beim Frauenarzt warteten. Eine gute Sache: Dieser Arzt kreuzt hier alle zwei Wochen vor Ort auf und jedes Mädchen wird untersucht.
 
 Und schon kamen beide Damen zurück zu mir in den Garten. Bei Lisa war noch ein frisches Pflaster auf den Arm geklebt. Dort war halt Blut abgenommen worden. Mit meinen beschränkten Spanisch Kenntnissen und mit Hilfe Ihrer Kollegin konnte ich dann doch einigermaßen ein Gespräch mit Lisa haben und wir wurden uns einig unsere intensivere Bekanntmachung auf ein Zimmer zu verlegen.
 
 Anfangs fürchtete ich, dass dieser Zimmergang ein Fiasko werden würde. Beim Küssen schaffte sie es ihre Zunge soweit zurückzuhalten, dass man meinte es wäre gar keine Zunge anwesend. Beim FO bewegte sie ausschließlich ihre Lippen um Wijze Stijve, auch ganz ohne Zungeneinsatz. Finger an ihre empfindlichste Stelle: Fehlanzeige. 69-er Stellung ja, aber ohne, dass ich sie mit der Zunge berühren durfte. So ging das natürlich gar nicht. Deutlich war, dass Lisa sehr schüchtern war. Es war wohl alles etwas überstürzt losgegangen. Jetzt beruhigte ich Lisa erst mal und wir fingen nochmal ganz neu an. Und siehe da: von der scheuen Lisa verwandelte sie sich in ein junges Mädchen, das mir ganz vertraute und sich mir schlichtweg hingab. Sehr gefühlvolle zärtliche Küsse, Blasen mit Zungeneinsatz und auch mit langsamem Verwöhnen mit Ihrer Zunge von meinem knallharten treuen Begleiter. Auch vertraute sie mir als sie sich in 69 über mich drehte und weiterging mit Blasen. Ein leichtes Zucken ging durch ihren Körper als meine Zunge langsam ihre kleinen rosa Lippen öffneten. Ich wartete kurz ihre weitere Reaktion ab und wie geil war es als ich merkte, dass sie mir ihr Schmuckkästchen vollständig präsentierte. Ich merkte wirklich wie sie es genoss, von einem erfahrenen Mann gefühlvoll geleckt zu werden. Ihr Genuss wurde eins zu eins in herrliche Zungenbewegungen um mein bestes Stück umgesetzt. Als ob meine Zunge einen Joystick ansteuerte.
 
 Ich wollte es nicht überstrapazieren und verzichtete auf Sex mit ihr. Ich genoss die erotische Weise auf die sich dieser Zimmergang entwickelt hatte umso mehr. Lisa hatte bereits signalisiert, dass sie keine Extras mache. Ich konnte Sie jedoch überzeugen mit ihrer Zunge weiter zu spielen, als es letztendlich zum unausweichlichen Finish kam. Das machte sie dann, auch mit einem fragenden Blick in ihren Augen, ob es denn gut gewesen wäre. Das war es; keine Weltreferenzklasse, aber mehr dank des erotischen Aufbaus und der entstandenen besonderen Chemie zwischen Lisa und mir gibt es ein Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 Mein Magen meldete sich wieder. Was gibt’s nun? Hmm sieht nicht schlecht aus: Hühnerfleischspieße und Hühnerschnitzel mit Käse und Ananas überbacken. Aber: das Hühnerfleisch war keineswegs Hühnerfilet, sondern dieses Separator Fleisch. Man konnte es einfach mit der Gabel in Stücke zerdrücken, ohne, dass man ein Messer brauchte. Am besten umschreibe ich es mit einer Art von Hühnerpresswurst. Nicht genießbar.
 
 Zum Glück kam ich dann mit zwei interessanten deutschen Besuchern ins Gespräch die mir den Hunger vergessen ließen. Wir unterhielten uns lange und tauschten gemeinschaftliche Erfahrungen aus, wobei ich wieder viel gelernt habe über einen eventuell demnächst mal anstehenden Urlaub nach Ost-Asien.
 
 Oh ja, noch eine kleine Änderung zum Positiven. Beim vorigen Mal gab’s nur diese blöden schwarzen Plastikbecher. Inzwischen gib’s auch rote (mit Aufdruck vom Club Penelope). Das macht es einfacher wenn du verschiedene Getränke auf einmal an einen Tisch mitbringst. Außerdem siehst du besser wie viel noch im Glas ist. Schade übrigens, dass es keine Eiswürfel gibt. Die Unsitte mit den billigen Zitronensaftspendern gibt’s noch immer.
 
 Der vorhandene Wasserschaden an der Decke auf der oberen Etage wurde inzwischen behoben. Alles ist wieder einigermaßen vorzeigehaft indem man neue Kunststoff Verkleidungen hat angebracht.
 
 Gegen 21:00 Uhr jedoch bekam mein Magen wieder die Oberhand und kommandierte mich dringendst mich um Nahrungsaufnahme zu kümmern. Da heute im 30 Km entfernten Magnum eine Geburtstagsfeier anstand, beschloss ich mich anzuziehen und mich dahin auf den Weg zu begeben. Wie es dort mit Wijze Grijze und seinem Kumpel Wijze Stijve weiterging erfahrt ihr auf http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5217.msg34684#msg34684
 
 Wijze Grijze sexapproval™ heute für Acapulco: 6,5/10

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #59 Gepost op: 24 juni 2013, 21:08:05 »
i think like sex machine.
I 've been many times in acapulco, one of my favorite club in 2011 and 2012.
The previous price was 25 euros (before 13h00, 35 euros afetrwards) with no limitation of time and was completly in agreement with the quality of the club and the kind of girls you could find there.
End of 2012 - begining of 2013, the linup was significantly reduced. All the stars have left the club.
The price was increased, not the confort of the club (poor glasses in plastic, sauna and topilets not clean, garden always under work, food not good enough...)
For 10 euros more i prefer to spend my time in Magnum, that really worth it.
In acapulco, the staff nearly insult you when you order something at the bar or at the reception (very rude old women)
And the atmosphere... lets talk about it.
It sounds like a graveyard. Girls who sits in their armchair and cannot talk together... always the same german clients in weekend...
Even the girls who escape this club indicate that this atmosphere is shit.
I will try some times this club next winter to see if there is any change, but i will prefer the other clubs with a much better quality / price.
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2013, 21:33:00 door cochon128 »
100% pure pork