Auteur Topic: RELAXXXEN IN ACAPULCO  (gelezen 441188 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #90 Gepost op: 13 november 2013, 17:43:02 »
Collega rakkers.

Op weekdagen geldt in ACA de politiek: maximum 4 pinten per persoon (te betalen aan 5€ per pint). Weet iemand hoe dat werkt op vrijdagen? Kan je dan onbeperkt bier bestellen? Moet je al je bier betalen of zitten x pinten inbegrepen in de inkomprijs?

Alvast bedankt voor eventuele info!

KanariePiet.
Ik drink geen pinten, maar wel meer dan 4 pinten cola, ha ha


Bier betalen is waarschijnlijk in het leven geroepen om wantoestanden (entree betalen en je lazarus drinken) tegen te gaan.
Aantal pinten beperken is waarschijnlijk in het leven geroepen om zatte klanten te vermijden, want daar hebben ze ook geen zak aan.


Ik vermoed dus dat je niet meer dan 4 pinten kan achteroverslaan, weekdagen of weekend zal weinig verschil maken.


Maar dat is enkel een logische redenatie, het kan ook wel eens heel onlogisch zijn, dan zal hier wel iemand me corrigeren....


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #91 Gepost op: 13 november 2013, 19:05:34 »
Volgens mij is er wel degelijk een verschil tussen weekdagen en weekend. Ik ben enkele maanden geleden eens op een vrijdag naar ACA geweest en toen kreeg je in het restaurant buiten 4 (? van het aantal ben ik niet meer 100% zeker) pintjes van de tap, inbegrepen in je inkomprijs en kon je voor flesjes bier apart bijbetalen (hoeveel flesjes je per persoon mocht bijvragen, heb ik toen niet gevraagd).

Alle info blijft dus welkom! :)) 8)


En los van mijn vraag: ik ben de eerste om te zeggen dat zatlapperij niet thuis hoort in een saunaclub. Maar 4 pintjes op een hele vrijdagavond/nacht vind ik toch echt wel aan de lage kant.
« Laatst bewerkt op: 13 november 2013, 19:14:53 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #92 Gepost op: 13 november 2013, 19:24:04 »
Volgens mij is er wel degelijk een verschil tussen weekdagen en weekend. Ik ben enkele maanden geleden eens op een vrijdag naar ACA geweest en toen kreeg je in het restaurant buiten 4 (? van het aantal ben ik niet meer 100% zeker) pintjes van de tap, inbegrepen in je inkomprijs en kon je voor flesjes bier apart bijbetalen (hoeveel flesjes je per persoon mocht bijvragen, heb ik toen niet gevraagd).

Alle info blijft dus welkom! :)) 8)


En los van mijn vraag: ik ben de eerste om te zeggen dat zatlapperij niet thuis hoort in een saunaclub. Maar 4 pintjes op een hele vrijdagavond/nacht vind ik toch echt wel aan de lage kant.


Ik zeg toch niet dat je een dronkaard bent, 14 pinten mag van mij ook  :dance2 ;D
Uw vrijheid, uw blijheid, ze beperken toch ook het aantal kamergangen niet.
Het zou mooi zijn...
Neen meneer, je kan niet meer op kamer, je hebt je totale kamergangen van vier overschreden. Gelieve in plaats daarvan een pint te drinken  :lol_hitting:
Een rode kaart voor Wijze Grijze volgt dan vanzelf  ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #93 Gepost op: 13 november 2013, 19:39:10 »
Ik voelde me ook niet als zatlap aangesproken hoor ;) :111:. Ik wou gewoon even duiden dat ik snap waarom clubs een alcoholbeperking zouden opleggen (aangezien ik me zelf mateloos kan storen aan dronkaards die de meisjes lastig vallen). 4 pinten vind ik echter geen beperking, maar een woestenij (keel... droog... help... ;) :dance2)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #94 Gepost op: 13 november 2013, 20:07:11 »
maar een woestenij (keel... droog... help... ;) :dance2 )
aan de pisbak gaan hangen, oftewel beffen  :-\ ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #95 Gepost op: 13 november 2013, 20:22:59 »
maar een woestenij (keel... droog... help... ;) :dance2 )
aan de pisbak gaan hangen, oftewel beffen  :-\ ;D

 ;D Die pisbak tot daar aan toe, maar dat beffen, daar begin ik (meestal) niet aan! ;) :-\
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #96 Gepost op: 16 november 2013, 10:29:58 »
Collega rakkers.

Op weekdagen geldt in ACA de politiek: maximum 4 pinten per persoon (te betalen aan 5€ per pint). Weet iemand hoe dat werkt op vrijdagen? Kan je dan onbeperkt bier bestellen? Moet je al je bier betalen of zitten x pinten inbegrepen in de inkomprijs?

Alvast bedankt voor eventuele info!

KanariePiet.

Ik zal zelf op mijn vraag antwoorden: ook in het weekend geldt de limiet van 4 alcoholische dranken (bier of sterke drank) per persoon.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #97 Gepost op: 17 november 2013, 13:02:52 »
Eergisteren samen met Vendezz nog eens in ACA beland. Ik ga heel kort zijn over onze ervaringen, want die waren eigenlijk quasi identiek aan onze ervaringen van woensdag 6/11. Uiteindelijk is het ook maar bij een blitzbezoek gebleven, want ons voorafgaandelijke bezoek aan HP (11u-21u) had ons blijkbaar meer vermoeid dan verwacht. We zijn daardoor uiteindelijk amper 3,5u in ACA gebleven (21u30-1u).
 
Wat te vertellen over ACA: het was er eergisteren iets drukker dan verleden week woensdag, zonder dat het overdreven druk was. Er heerste een gezellige drukte, waarbij het wel weer opviel dat de mannen en de vrouwen zich veelal gescheiden van elkaar ophielden.

Zowel Vendezz als ik hebben vrijdag 1 keer gekamerd :pompe. Mijn kamergang was uitstekend :pica, die van Vendezz goed (blijkbaar was er teveel gezaag voor extra's).

Naast het kameren hebben we vooral in de zeteltjes gezeten en ons opnieuw postief verwonderd over de line-up :-\. Hij was iets minder goed dan verleden week, maar hij bleef uitstekend. Zoveel mooie vrouwen bijeen op zo'n kleine oppervlakte. Wat een paradijs ;D.
 
Ook nu was er om de zoveel tijd een paaldansact :pica. Altijd leuk om naar te kijken 8).
 
Aan eten ben ik opnieuw niet toegekomen. Mijn buikje zat nog vol van het lekkere eten dat we hadden genuttigd in HP.
 
Rond 1u was ik aan het twijfelen of ik nog eens op de kamer zou gaan (kandidates genoeg), maar ik voelde dat het bobijntje redelijk af was. Vendezz had duidelijk ook een fysieke dip, dus we besloten eieren voor ons geld te kiezen en huiswaarts te keren. Moe maar voldaan 8).
 
Ik kom binnenkort zeker nog eens terug naar ACA . Volgende keer zal het (hopelijk) wel een langer bezoek worden en hoop ik minder moe te zijn, zodat ik nog eens met een paar van die moordgrieten kan kameren :pompe.
 
Oh ja: deze keer heb ik de theke (of enig ander personeel) gelukkig niet tegen het hoofd gestoten met beledigende opmerkingen 8) :lol_hitting:.
 
ACA: tot binnenkort!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SINT - SILVESTER PARTY
« Reactie #98 Gepost op: 20 november 2013, 20:22:00 »
[attachimg=1]


[attachimg=2]


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tacere

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #99 Gepost op: 24 november 2013, 01:37:14 »
Collega rakkers,

Onlangs ben ik in deze tent eens een kijkje gaan nemen...dit op een maandag.

Voor mijn part een afrader.
Wat een dooie sfeer hangt er in deze club, nog nooit meegemaakt.

Bij de rondleiding, gegeven door 1 van de DVP's het volgende zinnetje :
"The lady will not come to you, you have to go to the lady"

Dit is in deze club blijkbaar de gang van zaken...zoals ik hieronder heb gelezen...
Bankjeshangen...vrouwen en mannen apart...0 entertainment, op een enkel paaldansje na.

Ook de line-up zelf stelde niet veel voor, misschien komt dit door de GT-standaard die ik als referentie gebruik...

Wat me ook opviel was het hoge gehalte aan Turkse of Noord-afrikaanse mannen.
Ik ben geen racist, helemaal niet, maar dit creëerde toch een aparte sfeer.
Deze tent is me trouwens aangeraden door een Turkse vriend van me.

Accomodatie :
Via de website lijkt dit heel wat...
Maar ter plaatse,... hamam zou al een hele tijd buiten werking zijn...super vuil en ongebruikt binnenzwembad (gelegen aan een super ongezellige doorgang).
Verder vond ik de club slecht onderhouden.
Ook de tuin in de zomer...een welverdiende 0 op 10, klein, vervallen zitbankjes.

Qua prijs is dit wel de goedkoopste door mij bezochte club tot nog toe.
Ik dacht 40euro en 40euro voor het eerste half uur met een DVP....

Kort samengevat: waste of time
Avondje langs de zijlijn gezeten  ::)
Live today, tomorrow isn't promised...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #100 Gepost op: 24 november 2013, 11:02:36 »
Collega rakkers,

Onlangs ben ik in deze tent eens een kijkje gaan nemen...dit op een maandag.

Voor mijn part een afrader.
Wat een dooie sfeer hangt er in deze club, nog nooit meegemaakt.
Klopt voor een groot deel en zal op de rustigste clubdag wel voor 100 % kloppen.

Ook de line-up zelf stelde niet veel voor, misschien komt dit door de GT-standaard die ik als referentie gebruik...
Dit verbaast me enorm.  Acapulco is dé club die van openingsuur af flink draait en al over een dertigtal dames beschikt.  Enkele uren later het dubbel en 's avonds het driedubbel.  Tenzij je niet op slank valt, is het daar altijd een Oase (met hoofdletter).  Dat het bij jouw bezoekje op maandag ineens zo slecht was, is voor mij een grote verrassing om dat hier nu te moeten vernemen.  Misschien heeft het te maken met de aftocht naar Roemenië die stilaan op gang gaat komen, samen met de maandag.  In elk geval als ik daar moest vaststellen wat jij nu schrijf zou ik een grote teleurstelling ondergaan.

Wat me ook opviel was het hoge gehalte aan Turkse of Noord-afrikaanse mannen.
Ik ben geen racist, helemaal niet, maar dit creëerde toch een aparte sfeer.
Deze tent is me trouwens aangeraden door een Turkse vriend van me. 
Er lopen normaal gezien niet meer T. mannen rond, verhoudingsgewijs, dan in vele andere clubs, minder zelfs.  In Dolce Vita, Magnum, PHG... liggen de aantallen veel hoger. 

Accomodatie :
Via de website lijkt dit heel wat...
Maar ter plaatse,... hamam zou al een hele tijd buiten werking zijn...super vuil en ongebruikt binnenzwembad (gelegen aan een super ongezellige doorgang).
Verder vond ik de club slecht onderhouden.
Ook de tuin in de zomer...een welverdiende 0 op 10, klein, vervallen zitbankjes.
Ik schreef het ook al eens.  Op dit vlak kan het beter.  Bijvoorbeeld plakt er overal op de vloeren aan het zwembad kauwgom (of toch dikke zwarte vlekken) op de grond.  Ook de bodem van het zwembad vond ik nooit geheel rein.  Anderzijds worden de kamers steeds gereinigd na gebruik, wat in vele clubs wel anders is én net daar hoort hygiëne op de eerste plaats thuis.   In GT spreiden ze een handdoek op misschien jaren gebruikte lakens op het bed.  Ook de toiletten zijn rein in Aca.  Er zijn verbeterpunten op het vlak van properheid maar die kan ik in elke club bedenken.  Het zwembad ligt juist heel aantrekkelijk maar da's natuurlijk persoonlijk.  Je ziet er alle mooie dames eens van de onderkant, zeker als ze over het bruggetje wandelen.  Is het stoombad defect of de hamam?  De hamam is tegen betaling en heb ik nog nooit gebruikt gezien.  Neemt niet weg dat ze hem af en toe eens mogen poetsen.      

Qua prijs is dit wel de goedkoopste door mij bezochte club tot nog toe.
Ik dacht 40euro en 40euro voor het eerste half uur met een DVP.... (klopt)
Er zijn nog goedkopere clubs maar dan is er altijd wat.  Slecht of geen eten, drank tegen betaling, geen of niets voorstellende wellness, veel Turken, slechte line up....  Je moet gewoon vooropstellen wat je belangrijk vindt, wat je wil.  Bij mij speelt de inkomprijs en afstand minder rol als ik maar in een prachtige club terechtkom met veel mooie dames, lekker eten, goede service, de beste wellness....  Ik betaal graag € 68 hiervoor in Paradise, € 55 in Sakura, € 65 in Sharks en € 45 in Mainhattan.



het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tacere

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #101 Gepost op: 24 november 2013, 14:28:00 »
Collega rakkers,

Onlangs ben ik in deze tent eens een kijkje gaan nemen...dit op een maandag.

Voor mijn part een afrader.
Wat een dooie sfeer hangt er in deze club, nog nooit meegemaakt.
Klopt voor een groot deel en zal op de rustigste clubdag wel voor 100 % kloppen.

Ook de line-up zelf stelde niet veel voor, misschien komt dit door de GT-standaard die ik als referentie gebruik...
Dit verbaast me enorm.  Acapulco is dé club die van openingsuur af flink draait en al over een dertigtal dames beschikt.  Enkele uren later het dubbel en 's avonds het driedubbel.  Tenzij je niet op slank valt, is het daar altijd een Oase (met hoofdletter).  Dat het bij jouw bezoekje op maandag ineens zo slecht was, is voor mij een grote verrassing om dat hier nu te moeten vernemen.  Misschien heeft het te maken met de aftocht naar Roemenië die stilaan op gang gaat komen, samen met de maandag.  In elk geval als ik daar moest vaststellen wat jij nu schrijf zou ik een grote teleurstelling ondergaan.

Wat me ook opviel was het hoge gehalte aan Turkse of Noord-afrikaanse mannen.
Ik ben geen racist, helemaal niet, maar dit creëerde toch een aparte sfeer.
Deze tent is me trouwens aangeraden door een Turkse vriend van me. 
Er lopen normaal gezien niet meer T. mannen rond, verhoudingsgewijs, dan in vele andere clubs, minder zelfs.  In Dolce Vita, Magnum, PHG... liggen de aantallen veel hoger. 

Accomodatie :
Via de website lijkt dit heel wat...
Maar ter plaatse,... hamam zou al een hele tijd buiten werking zijn...super vuil en ongebruikt binnenzwembad (gelegen aan een super ongezellige doorgang).
Verder vond ik de club slecht onderhouden.
Ook de tuin in de zomer...een welverdiende 0 op 10, klein, vervallen zitbankjes.
Ik schreef het ook al eens.  Op dit vlak kan het beter.  Bijvoorbeeld plakt er overal op de vloeren aan het zwembad kauwgom (of toch dikke zwarte vlekken) op de grond.  Ook de bodem van het zwembad vond ik nooit geheel rein.  Anderzijds worden de kamers steeds gereinigd na gebruik, wat in vele clubs wel anders is én net daar hoort hygiëne op de eerste plaats thuis.   In GT spreiden ze een handdoek op misschien jaren gebruikte lakens op het bed.  Ook de toiletten zijn rein in Aca.  Er zijn verbeterpunten op het vlak van properheid maar die kan ik in elke club bedenken.  Het zwembad ligt juist heel aantrekkelijk maar da's natuurlijk persoonlijk.  Je ziet er alle mooie dames eens van de onderkant, zeker als ze over het bruggetje wandelen.  Is het stoombad defect of de hamam?  De hamam is tegen betaling en heb ik nog nooit gebruikt gezien.  Neemt niet weg dat ze hem af en toe eens mogen poetsen.      

Qua prijs is dit wel de goedkoopste door mij bezochte club tot nog toe.
Ik dacht 40euro en 40euro voor het eerste half uur met een DVP.... (klopt)
Er zijn nog goedkopere clubs maar dan is er altijd wat.  Slecht of geen eten, drank tegen betaling, geen of niets voorstellende wellness, veel Turken, slechte line up....  Je moet gewoon vooropstellen wat je belangrijk vindt, wat je wil.  Bij mij speelt de inkomprijs en afstand minder rol als ik maar in een prachtige club terechtkom met veel mooie dames, lekker eten, goede service, de beste wellness....  Ik betaal graag € 68 hiervoor in Paradise, € 55 in Sakura, € 65 in Sharks en € 45 in Mainhattan.



Ik kan natuurlijk enkel zeggen wat ik er zelf van vond...
Misschien dan inderdaad slechte timing.

Dan is dit een verwittiging voor de rakkers die om maandag naar deze club zouden willen gaan  :steeringwheel:

Op uw vraag:
Het was de hamam.
Hierin stockeerden ze hun kuisgerief en enkele stofzuigers.
Dus zal al een tijdje defect/niet gebruikt zijn geweest denk ik :)

En als laatste: op jouw stelling ivm het aantal Turken kan ik slechts 1 ding zeggen:
Ik ben niet kleurenblind, verhouding was minstens 60/40.

Bedankt alleszins voor de reactie.
Altijd interessant
Live today, tomorrow isn't promised...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #102 Gepost op: 24 november 2013, 15:51:33 »
Had je nu geklaagd over de goedkope suikerdrankjes aan de automaten, de dure prijs van het bier, het slechte eten of de onvriendelijkheid van de bediening dan had ik direct kunnen volgen.

Ik bestrijd hier in elk geval jouw bevindingen niet want ik was er niet bij.  Wat is, is zo.  Mijn reactie was er enkel om te laten zien dat het (minstens tot voor kort) er normaal gezien heel anders aan toe gaat in Acapulco  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #103 Gepost op: 24 november 2013, 15:57:26 »
Mij baserend op mijn recente ervaringen (bezoeken op een woensdag en een vrijdag), moet ik me toch eerder aansluiten bij Seksenfun dan bij Tacere. Maar... op maandagen kan een club altijd serieus tegenvallen en een verkeerde indruk nalaten. Daarom ook dat ik al sinds geruime tijd niet meer op een maandag naar een club ben geweest! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tacere

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #104 Gepost op: 24 november 2013, 16:54:54 »
Had je nu geklaagd over de goedkope suikerdrankjes aan de automaten, de dure prijs van het bier, het slechte eten of de onvriendelijkheid van de bediening dan had ik direct kunnen volgen.

Ik bestrijd hier in elk geval jouw bevindingen niet want ik was er niet bij.  Wat is, is zo.  Mijn reactie was er enkel om te laten zien dat het (minstens tot voor kort) er normaal gezien heel anders aan toe gaat in Acapulco  :douchen.

Ohja, klagen over drank en eten was ik vergeten... :-)
Deze club heeft geen plat water ???
En de vette gratin schotels waren ook niet echt mijn ding.
Live today, tomorrow isn't promised...