Auteur Topic: Tessa (Roemeens)  (gelezen 5835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Tessa (Roemeens)
« Gepost op: 29 juni 2015, 02:38:37 »
Mijn derde en laatste sessie van de dag was met de lieve Tessa uit Roemenië. Het is een blonde dame van 22 lentes jong. In het verleden heeft ze een tijdje in Hamburg gewerkt. Ze heeft een zonnebankbruin lichaam met een mooie volle kont. Ze is heel erg vriendelijk, makkelijk in de omgang en verre van opdringerig. Ze is gewoon heel relaxed!! Op de kamer is zo ook heel relaxed. Absoluut een aanrader. Ze houdt van tedere seks. Alles gaat slowly en op gevoel en daar hou ik van. Vooral dat pijpen zc op gevoel, man man man, wat was dat toch lekker zeg!! Tongen gebeurt niet met volle overgave, maar wel heel lekker. Ik heb in totaal 25 minuten met haar doorgebracht en dit ervarinkje heeft mij 50 euro gekost.

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Tessa (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 7 juli 2015, 23:05:33 »
ook mijn ervaringen met Tessa zijn positief..eerst 20 minuten op een bankje liggen te knuffelen en een gezellig gesprek gehad. Op de kamer doet ze erg haar best en we hebben verschillende standjes gedaan.. ze heeft best wel wat grote schaamlippen. Je moet er van houden. heb er daarna nog 5 euro fooi gegeven. Voor herhaling vatbaar.