Auteur Topic: Bony (Hongaarse)  (gelezen 4922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Bony (Hongaarse)
« Gepost op: 5 maart 2016, 23:53:44 »
Deze dame was mijn eerste keus van vandaag. Het is een heel mooi meisje met een pony kapsel van 20 lentes jong in een gele lingerieset. Zij zat wel heel ongeïnteresseerd in haar eentje op de bank bij de deur die je naar de rauchersraum leidt. Haar houding heeft mij er niet van weerhouden om een gesprekje met haar aan te gaan. Nadat ik haar had aangesproken was het ijs al snel gebroken en toonde ze wel meer interesse. Na een minuut of 10 heb ik dan toch besloten om met haar naar de kamer te gaan. Zij doet helaas niet echt veel aan voorspel, ze begint direct met pijpen. Knuffelen, strelen etc is ver te zoeken bij haar. Pijpen doet ze trouwens wel heel goed, heel diep ook.. Neuken was ook wel ok. Ze heeft een heel mooi lichaam en dat doet ook een hoop goed. Ik weet alleen niet of ik haar nog wel weer zal gaan bezoeken. Ze verleent wel een goede service, maar echt top is het niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Bony (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2016, 15:15:57 »
Ik ben er donderdag mee geweest. Het is inderdaad een heel erg mooi meisje. Ik vond ze met voorsprong de knapste die dag. Ze straalt elegantie en klasse uit. Haar lichaam is fantastisch. Bovenkant is slank en strak met kleine rechtopstaande borstjes. Haar billen hangt meer vlees aan en ze heeft een zalig mooie grote ronde kont.

Ze is een beetje koeltjes als je haar zo ziet zitten maar als je er een praatje mee slaat is ze best wel lief en vriendelijk en kan om een grapje en een grol lachen, ook op kamer.

De kamergang vond ik goed. Al moet ik wel mijn collega hierboven bijtreden dat het niet echt een gfe/streel type is. Echter is haar PZC meer dan ok en neukt ze goed en enthousiast mee in verschillende standjes. Er konden zowaar een paar tongkussen vanaf als zij on top lag wat leuk meegenomen was, want ik had geen TZ verwacht omdat haar `voorspel` idd onmiddellijk met pijpen begint.

Ik was die dag in een experimentele bui en had zin in een paar speciale standjes, alsook de spiegel wat uittesten en ze deed met alles goed mee haha. Uiteindelijk met de hand laten afwerken waarbij ze mijn hand op haar poes legde en voldaan de kamer verlaten.

Optickfuck maar dan wel zonder diva-allures op kamer en met goeie pijp en neuk skills.

Ik zou haar aanraden aan wie graag es optickfuckt maar ook wel meer dan degelijke service verwacht.