Auteur Topic: Gent of Brugge  (gelezen 3851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Gepost op: 4 oktober 2012, 22:43:52 »
Heren rakkers en vooral Vlamingen,


Ik denk er aan  om over een tijdtje een weekend Vlaamse cultuur te gaan doen. Aangezien ik NL-er WAS weet ik natuurlijk erg weinig van Belgie, de historie en welke stad het leukst is om te bezoeken.


Goed ik kan natuurlijk met Google allerlei info opduikelen en dat doe ik dan globaal met wat plaatjes te bekijken. Echter jullie woorden zullen me veel meer zeggen dan ik ooit kan vinden.


Uiteindelijk zal ik ze wel alle 2 een keer gaan bezoeken. Ik weet van Gent dat er een glazenstraatje is en dat die op loopafstand van mijn hotel zal zijn. Van het damesgebeuren in Brugge kan ik niets vinden, maar als oude stad met veel grachten lijkt het me dat de zeelieden aldaar ook wel wat liefjes achter een raam hebben, maar niet gevonden.


Heren Vlamingen help deze domme NL-er om enige Belgische cultuur bij te brenegen en geef me eens een  advies welke het eerst zou moeten worden. Ook dames info is uiteraard welkom alhouwel ik altijd wel een redelijk alternatief achter de hand heb.


Groet, Foots  O0


P.S. Vergeet vooral niet de culinaire tips, deze kunnen wellicht zelfs de doorslag geven  ;) .
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2012, 22:55:08 »
Tja Foots...

In Brugge ga je wat dames betreft op je honger blijven zitten. In Brugge zijn er wel grachten maar de zeebonken zijn er al weg van de jaren 1400...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Reactie #2 Gepost op: 5 oktober 2012, 22:08:48 »
In Brugge lopen heel veel mooie West-Vlaamse jonge meiden rond.  Die zal je wel op traditionele manier moeten trachten te verleiden.  Onze leeftijd zal dat erg moeilijk maken.  Je leest het goed: raamdames bestaan niet in Brugge  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Reactie #3 Gepost op: 6 oktober 2012, 14:16:48 »
Geen raamdames in een Belgische stad, wat is dat voor toestand  :o . Dat zou verboden moeten worden !


West vlaamse meiden hoe leuk ik hun dialect ook vind zijn voor mij niet interessant als bedgenoot. Ik ga mijn kostbare vrije tijd niet spenderen aan romantisch geleuter.


Trouwens ik neem mijn vriendin mee, maar door een leuke ramenbuurt wandelen vind ik een waardevolle toevoeging aan een weekendtje Gent of Brugge.


Nu zit ik een beetje te twijfelen, want Brugge lijkt me mooier, maar Gent heeft ramen. De beste oplossing lijkt me gewoon allebei, hahaha


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2012, 14:28:38 »
Ik vraag me af wat je een weekendje gaat doen in Gent-Brugge, terwijl er in Duitsland zoveel mooiers zit  ;D
Je wordt impotent, oud en seniel  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Reactie #5 Gepost op: 6 oktober 2012, 17:15:03 »
Gent is zeker zo mooi hoor. Bovendien, in Gent kan je leuker shoppen, als je toch je vriendin meeneemt ;).

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gent of Brugge
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2012, 18:01:48 »
Gent is zeker zo mooi hoor. Bovendien, in Gent kan je leuker shoppen, als je toch je vriendin meeneemt ;) .


Een reden te meer om voor Brugge te kiezen hahahahah.


Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.