Auteur Topic: Esther (Duitse)  (gelezen 38487 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Gepost op: 21 november 2013, 16:25:10 »
Eergisteren ben ik samen met Licky Luke voor de eerste keer naar DV getrokken. Ik heb er 1 keer gekamerd. De 'gelukkige' was Duitse Esther.
 
Esther is 25 jaar jong en werkt nog maar sinds 2 weken in DV. Eerder zou ze al in Ying Yang en in Artemis gewerkt hebben.
 
Esther is 1,62m groot, heeft een normaal figuur, een mooie volle C-cup (die wel een beetje hangt) en een heel lekkere kont. Ze heeft een litteken op haar rug. Ze is blijkbaar geopereerd toen ze 20 jaar was. Geukkig heeft ze nu geen last meer van problemen aan die rug. Esther heeft mysterieuze groen-grijze ogen en een mooie glimlach. Ze heeft een opvallende tatoo in haar nek.

Ergens in de namiddag zaten Licky Luke en ik aan de bar. Licky Luke was met een MILFje aan het praten en Esther zag haar kans schoon. Ze kwam naast me zitten. We hebben een goede 20 minuten gepraat en hoewel ze lichamelijk afstandelijk bleef, was ik heel erg geïnteresseerd in Esther. Ik liet haar dan ook een sleutel halen.
 
De kamergang kwam traagjes op gang (veel strelen) en het leek er niet op dat ik met Esther ging kunnen tongzoenen. Ze hield de lipjes stijf op elkaar ::). Gaandeweg kwamen we echter beiden los: en plots was daar dan toch die tong en ontpopte Esther zich tot een uitstekende zoener ;D.

Na een tijdje begon Esther me te pijpen: dat deed ze uitstekend ;D! Tijdens het neuken zijn we maar aan 2 standjes toegekomen: missio en hondjes. Tijdens hondjes varieerden we leuk en uiteindelijk had Esther zich dusdanig gepositioneerd, dat ik heel hard kon doorstoten en ondertussen ook met haar lekkere borsten kon blijven spelen. Ik moet er geen tekening bij maken: ik ben met een knal klaargekomen ;D.
 
We waren ondertussen blijkbaar 35 minuten op de kamer. Daar maakte Esther echter gen probleem van: ik moest maar 50€ afrekenen.
 
Dit was een uitstekende eerste kamergang in DV. Herhalingsgevaar is heel groot als ik Esther nog eens aantref!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ESTHER
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2013, 19:56:10 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2013, 20:11:32 »
Tja, nu begrijp ik alles...

Dit moet je ook niet voor KanariePiet zijn ogen houden:



Die loopt er zo achteraan en dan zie je hem niet meer terug...

(a real butt lover!)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2013, 20:17:16 »
Ze heeft inderdaad een ideaal kontje voor mijn favoriet standje: doggy! ;D

Mooie kontjes rule! :kissass
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2014, 11:15:59 »
Gisteren voor de 2de maal in DV beland en daar met Esther op herhaling geweest. We hebben eerst een half uurtje gepresaled. Dat presalen beperkte zich tot een leuk gesprek, spontane knuffels en een paar heel voorzichtige zoentjes.
 
Op de kamer was alles weer uitstekend: Esther gebruikt haar mooie borsten heel goed om je op te winden. Ze tongzoent zacht, maar héél lekker. Pijpen is uitstekend en het neuken is heel gevarieerd.
 
Na exact een half uur heb ik mijn tweede kamergang met Esther tot mijn grote tevredenheid afgesloten.
 
Herhalingsgevaar: héél groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #5 Gepost op: 22 april 2014, 23:12:38 »
I met Esther, Saturday the 5th of April.

She is a fair haired german lady about 23 years old. She is not slender and even somethat overpounded, but she has a quite lovely face with blue clear eyes shining and big boobs.  :showtits1

I was recommanded to her by a quite nice turkish client. Knowing pretty well the club and seeing me somewhat embarrassed, he wanted to help me, since, as he told me, « Freier müssen zusammenhalten »  ;) - « Ja, genau, ich kan nur zustimmen ».

Esther's service is quite correct, but not smashing. She behaves a little crazy in the room, which is somewhat tiring, but she does not cheat on the job.

I just ask her to give me a bare back blowjob and I ended the session with a cum-in-mouth. Her blow job is not bad at all, but some girls, like Arabella, who works also in Dolce Vita, do it even better.

Her service cost me 75 € (50 € for a half an hour session + 25 € for the cum).

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #6 Gepost op: 30 april 2015, 09:00:09 »
I went with Esther once who is the girl who should have the greatest success and make the biggest money from all the girls in DV. She doesn't hesitate to go towards clients doing everything for deciding him to follow her in the room. (pity that once you came with her in the room, the next visits in the club she ignores and snubs you, and sharks other new bears, doesn't play with you anymore doesn't come to you as before consuming with her, strange) But i think despite her "crazy" attitude she is definitely smarter than the other girls, she is touching somehow, there is humanity in her despite this shell and debauched attitude. I liked much the first part of the program, i liked less the second part of the program which is not my style nor cup of tea.

Foreplays were very nice, developed, complete, in one word: excellent, and it is possible to lead her as wished and create good connection, it is nice to enjoy this free style and we improvised many little things in the foreplays which connected all together made a delicious result. Can't be explained with words but if you like increasing the desire by good foreplays, hugs and so on, she is a good choice but better leading the things and she will follow, she has energy and good presence in the room. Esther really kisses and doesn't hesitate to use her hands for caressing everywhere and i did too, i licked her pussy, i played with her boobs, i hugged her with desire, she sucks frankly and deep even if we feel as she repeats an exercise but it remains good and plays with the dick and even the balls, she also put the dick by her own initiative between her sweet and big boobs and it was done well, very exciting.

Her way to do during the sex is not really my type, too quick, too unilateral, too jerky, definitely too jerky, too "wild", too scrapy, she was moving so crazily without coherence and in uncontrollable way that the bed was moving (to make cum more quickly?), well it's ok but i prefer more exchanges, more softness and not in that way. Missionary made a better effect finally and could finish like this. Before the doggy she cleaned my dick too long (maybe she tried to win and waste some time) and she had strange position and consequently preferred the missionary during which i exploded quite early. Esther is a good option if nobody pleases you enough or if you have reluctant impression about other girls in DV. She does the job very properly. It remains good, "efficient" and quite pleasant but i prefer more erotism, share, tenderness and sensuality. Question of taste. But Esther provides globally a satisfying service with many positive points.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2016, 22:32:18 »
Mijn recensie van Esther van afgelopen zomer (17 Juli 2015) stond nog niet hier. Daarom nu:

Gisteren had ik in DV ook een ontmoeting en daarna een sessie met haar. Ik zat buiten, en ze 'klom' op me. Dat ontging de andere aanwezigen ook niet.
 Het was een leuk en speels gesprek: ze komt zelfbewust over, dringt wel een beetje aan maar ik vond dat het leuk bleef. Keulse vlotheid? Ze gaf aan er vandaan te komen. (mooie stad) En als je zelf ook makkelijk praat, heb je aan Esther een goeie.
 Ja, de tattoo was dichtbij. Maar verder een mooie meid. Stevig gebouwd, toch elegant en mooie proporties voor haar lengte.
 Ik had net een sessie gehad en dacht daar van bij te komen, een uurtje of anderhalf. Maar moet gezegd ze wist me te overtuigen 'dat ik best nog een keer kon' en 'dat veel aan de dame ligt' aldus Esther.
 OK, dan toch mee naar boven: "We zien wel. Weggelopen is mijn vriend niet, hangt er alleen nu bij..." Ik voelde me wel ontspannen.
 Op de kamer heb ik lekker aan haar gezeten, me even goed met haar billen bezig gehouden. Hmmmm.
 Esther ging voluit op bed liggen, nadat ze eerst het raam weid open had gezet voor frisse lucht. Ik ging met mijn ietwat 'gegroeide vriend' boven haar zitten, geluiden van buiten kwamen via het raam binnen: vond dat wel een beetje speciaal sex bij een open raam.
 Ester lag onder mijn vriend, liet hem rustig in haar mond glijden. In en uit. Hard zuigen en weer relaxter. Flink slikken, sabbelen, vanzelf ging ik een beetje 'pompen', Esther vond t goed. Dat duurde bij elkaar zo'n kwartier. Bij het open raam. Hmmm.
 Enfin, op het laatst heb ik haar gewoon nog even lekker genomen. En ik voelde het moment komen.... lekkerrrrr!

 Als je zo met haar bezig bent, is het een intensief gebeuren. Dat doet ze goed.
 Het klopte wat ze eerder zei: veel ligt aan de dame.
 Esther bedankt! Voor een sessie als met jou kom ik graag naar een club.
 Het jagen? Daar ben je zelf bij.

 Later zag ik haar een wip maken met een van de beren op een bank in de tuin. Er werd uiteraard wel wat naar gekeken, maar het stoorde mij niet. 'Grappig' dacht ik 'dat zo te zien.' En ja, waarom ook niet? De temperatuur is er warm genoeg voor, en als beiden het willen...
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm