Auteur Topic: ILOVEYOU-VIRUS  (gelezen 28014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ILOVEYOU-VIRUS
« Gepost op: 31 oktober 2020, 20:11:19 »
Is er iemand van jullie bij de hoeren besmet geraakt?
Jawel jawel... Ik ben er besmet geraakt met het Iloveyou virus, dat van mijn software steeds weer hardware maakt  :bud   Zelfs vanop meer dan 1,5 meter afstand.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
ILOVEYOU-VIRUS
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2020, 20:32:14 »
Is er iemand van jullie bij de hoeren besmet geraakt?
Jawel jawel... Ik ben er besmet geraakt met het Iloveyou virus, dat van mijn software steeds weer hardware maakt  :bud   Zelfs vanop meer dan 1,5 meter afstand.

Dat virus heb ik ook opgelopen. :lol :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
ILOVEYOU-VIRUS
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2020, 14:14:01 »
Is er iemand van jullie bij de hoeren besmet geraakt?
Jawel jawel... Ik ben er besmet geraakt met het Iloveyou virus, dat van mijn software steeds weer hardware maakt  :bud   Zelfs vanop meer dan 1,5 meter afstand.

Dat virus heb ik ook opgelopen. :lol :lol_hitting:


Oei, oei, oei, mannen! Past daar maar mee op want daar kan je serieuze miserie mee hebben, met dat "iloveyou" virus!   :lol

Het "iloveyouvirus" in het SKW heeft wél één héél groot voordeel ...... het gaat alleen over op mannen, de dames dvp's zijn er hoegenaamd niet vatbaar voor  :lol_hitting:

Ze kunnen wel drager zijn en de besmetting doorgeven maar ze hebben er zélf nooit symptomen of ongemakken van.  :lol_hitting:


Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
ILOVEYOU-VIRUS
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2020, 14:31:35 »
Is er iemand van jullie bij de hoeren besmet geraakt?
Jawel jawel... Ik ben er besmet geraakt met het Iloveyou virus, dat van mijn software steeds weer hardware maakt  :bud   Zelfs vanop meer dan 1,5 meter afstand.

Dat virus heb ik ook opgelopen. :lol :lol_hitting:




Oei, oei, oei, mannen! Past daar maar mee op want daar kan je serieuze miserie mee hebben, met dat "iloveyou" virus!   :lol

Het "iloveyouvirus" in het SKW heeft wél één héél groot voordeel ...... het gaat alleen over op mannen, de dames dvp's zijn er hoegenaamd niet vatbaar voor  :lol_hitting:

Ze kunnen wel drager zijn en de besmetting doorgeven maar ze hebben er zélf nooit symptomen of ongemakken van.  :lol_hitting:

Dames kunnen ook wel besmet raken, maar zijn er inderdaad een stuk minder gevoelig voor dan de wandelaars. :lol :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ILOVEYOU-VIRUS
« Reactie #4 Gepost op: 1 november 2020, 23:04:55 »
Dames kunnen ook wel besmet raken, maar zijn er inderdaad een stuk minder gevoelig voor dan de wandelaars. :lol :lol_hitting:
Dames zijn er idd een flink stuk minder gevoelig aan, ze vertonen er zelfs een heuse groepsimmuniteit voor, maar ALS ze het te pakken hebben,  belanden ze op intensieve. :happy :lol_hitting: :lol_hitting: