Auteur Topic: Dit zijn wij  (gelezen 46663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Gepost op: 30 augustus 2013, 16:06:23 »
Hoi collega's (of hoe noemen we jullie?)

We gaan ons eens even voorstellen. In tegenstelling tot de meeste hier, veronderstel ik, zijn wij een koppel. We zijn al een tijdje actief in parenclubs, maar omdat onze interesse vooral ligt in een leuke tijd hebben met een aantal heren, hebben we afgelopen zondag onze eerste ervaring opgedaan in een saunaclub in Zuid Limburg. Helemaal tot onze tevredenheid.
Voordat de heren ongerust worden, het mannelijk gedeelte is niet bi-sexueel, maar schept er een duivels genoegen in om zijn vrouwtje geneukt te zien worden door een aantal geile heren.
Het vrouwtje echter heeft geen schrik van een extra poesje......
Dus als jullie ons ergens aantreffen, gewoon even aanspreken. Misschien heb je een lekker voorstel waarop we geen neen kunnen, durven of willen zeggen.

Tot snel,
E & M

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2013, 16:12:03 »
Welkom E  ;D
En ook M uiteraard  :happy
Lap, met foto van het geil vrouwtje op de koop toe  :shakekontje


Ik denk dat dit wel eens een gigantische trekpleister zou kunnen worden voor enkele "rakkers", zo noemen we onze "collega hoerenlopers" meestal.


Ik kan er me zo enkele voorstellen die het geweldig zouden vinden moesten jullie jullie bezoekjes aankondigen op het ontmoetingspunt. Succes verzekerd bij "dolfie en vrienden"
En E ziet er veel beter uit dan de meeste rakkers, veel veel beter  :dance2 :pica :movingtits


note sm: even de foto ingevoegd


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2013, 17:03:58 »
Nou dan wil ik niet achterblijven en stel even Foots en Sexmachine voor:



De krullenbol ben ik zelf en Sexmachine moet haar ombouw nog volledig afronden, maar hij is op de goede maar lange weg zeg maar .....

Zonder gekheid we zijn wellicht toch het meest vreemde koppel niet alleen qwa uiterlijk in de branche, hoewel enige humor ons beide niet vreemd is durf ik wel te stellen dat we ondanks dat we een commercieel forum zijn geen recensies wissen of delen "wegvegen" ten behoeve van sponsorende clubs en dat is uniek. Bovendien hebben we fotoselctoren, taaknop snelle chat en vooral ook vele leuke leden. De forum kenmerken zijn toch echt heel anders dan sommige ander fora en die merk je vanzelf.

Wij runnen dit forum nu wat meer dan 3 jaar en zitten beide in de midlive crises leeftijd ofwel 45 en 45+. Uiterlijk zit ik tussen deze rechtse persoon en prins Laurent in, het enige wat ik niet heb is de Ferrari van prins Laurent. Wel kom ik aardig overeen qwa snelheidsovertredingen en eigenlijk best veel andere eigenschappen, hoewel ik een geimporteerde nepbelg ben. Als ontsnapte Nederlander leef ik er goed van en dat is het belangrijkste.

Ook heb ik een zeer humorvolle exotische vriendin die net als princes Eclair mij erg goed kent weet wat ik doe op dit forum, maar die absoluut nooit een ander wil dan mij. Haha, tis allemaal nog waar ook.

Ik hoop dat julliie je draai hier vinden en het is helemaal geen probleem om eens vrijblijvend wat "rakkers" te ontmoeten, want we organiseren af en toe een feestje en dan kun je gerust allebei komen. Het laatste feestje waren er 24 leden, inclusief ons zelf.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2013, 18:12:03 »
Nou dan wil ik niet achterblijven en stel even Foots en Sexmachine voor:



De krullenbol ben ik zelf en Sexmachine moet haar ombouw nog volledig afronden, maar hij is op de goede maar lange weg zeg maar .....

Zonder gekheid we zijn wellicht toch het meest vreemde koppel niet alleen qwa uiterlijk in de branche, hoewel enige humor ons beide niet vreemd is durf ik wel te stellen dat we ondanks dat we een commercieel forum zijn geen recensies wissen of delen "wegvegen" ten behoeve van sponsorende clubs en dat is uniek. Bovendien hebben we fotoselctoren, taaknop snelle chat en vooral ook vele leuke leden. De forum kenmerken zijn toch echt heel anders dan sommige ander fora en die merk je vanzelf.

Wij runnen dit forum nu wat meer dan 3 jaar en zitten beide in de midlive crises leeftijd ofwel 45 en 45+. Uiterlijk zit ik tussen deze rechtse persoon en prins Laurent in, het enige wat ik niet heb is de Ferrari van prins Laurent. Wel kom ik aardig overeen qwa snelheidsovertredingen en eigenlijk best veel andere eigenschappen, hoewel ik een geimporteerde nepbelg ben. Als ontsnapte Nederlander leef ik er goed van en dat is het belangrijkste.

Ook heb ik een zeer humorvolle exotische vriendin die net als princes Eclair mij erg goed kent weet wat ik doe op dit forum, maar die absoluut nooit een ander wil dan mij. Haha, tis allemaal nog waar ook.

Ik hoop dat julliie je draai hier vinden en het is helemaal geen probleem om eens vrijblijvend wat "rakkers" te ontmoeten, want we organiseren af en toe een feestje en dan kun je gerust allebei komen. Het laatste feestje waren er 24 leden, inclusief ons zelf.

Groet, Foots O0

Ziet er goed uit. :clap:

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2013, 23:21:47 »
Hi E and M welcome op dit mooie board!

Wow idd zeer mooie foto ::) complimenten!

Misschien komen we mekaar wel eens tegen bij gelegenheid in het mooie Vaals ;D

Grtz,Dolfie

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #5 Gepost op: 1 september 2013, 21:33:04 »
Hi E and M welcome op dit mooie board!

Wow idd zeer mooie foto ::) complimenten!

Misschien komen we mekaar wel eens tegen bij gelegenheid in het mooie Vaals ;D

Grtz,Dolfie
Dankjewel voor de complimentjes. Misschien ontmoeten we elkaar eens.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #6 Gepost op: 1 september 2013, 21:52:48 »
Hi E and M welcome op dit mooie board!

Wow idd zeer mooie foto ::) complimenten!

Misschien komen we mekaar wel eens tegen bij gelegenheid in het mooie Vaals ;D

Grtz,Dolfie
Dankjewel voor de complimentjes. Misschien ontmoeten we elkaar eens.
Goh, dat gaat vonken geven....
Dolfie die zijn charmes uitspeelt en E die uiteraard valt als een steen voor onze dolfijne rakker  ;D :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #7 Gepost op: 5 oktober 2014, 17:27:49 »
Goh,

dat is weer een tijdje geleden dat we hier nog eens een kijkje zijn komen nemen. Veel te lang eigenlijk. Misschien moeten nog maar eens afzakken naar Sixsens in Vaals.
Zijn er misschien suggesties, wanneer we er het best als koppel binnenwippen? En heren, E is steeds heel gewillig.....

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
Dit zijn wij
« Reactie #8 Gepost op: 7 juni 2015, 13:38:03 »
Vanmiddag zijn we te vinden in the Circle in Schoten op de Presidential Suite....