Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 06 (La Seduction) , Lisa  (gelezen 54901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06 (La Seduction) , Lisa
« Gepost op: 2 mei 2013, 18:39:55 »
Vandaag nog eens een tochtje naar Gent ondernomen.
Niettegenstaande de aanwezigheid van 3 van mijn favoerite dames (Elvira Anna en Carolien) toch maar voor nieuw gekozen.
IN de "Schepenenvijverstraat 06" in bar La Seduction (het uiters linkse raam hing een pankarte aan het raam. Met als opschrift Nederlandse - Erotische massage - Golden shower - ......
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt en ik dus naar binnen.

Aan de deur afgesproken wat kon voor 100.00 €.
Dat was het strandard pakket maar de aangekondigde Golden shower kon voor die prijs ook wel.
Ook likken scheen geen probleem op het eerste zicht.

We gingen naar de achter gelegen kamer die nogal donker en ook niet echt ruim te noemen was.
Ik betaalde het afgesproken bedrag en toen kon de misserie beginnen.
Ik mocht me van mijn kledij ontdoen en die op een hoopje gooien.

Eerst zette deze nederlandse een boompje op over de koninginne dag en de wissel van de troon.
En ze vroeg of ik de uitzendingen gezien had, ze was al een beetje verontwaardigd toen ik antwoorde dat ik moest werken die dag. Toen begon ze met een pleidooi over haar schoonheid "Vind je me mooi, wil je mijn borsten zien, vindt je mijn kousen sexy, vind je mijn borsten groot, ..... en nog meer van die dingen".
Ik liet het even begaan en antwoorde maar ja, ja, ja......

Ik vroeg naar de "Golden shower" en ze wist me te zeggen dat ze eerst moest drinken.
Niet abnormaal maar ze nam een klein slokje uit een waterfles.
Ze hield een bekertje onder haar poes en ........ niets
Ik benaderde om haar lichaam verder te verkennen, maar dat hinderde haar in de bezigheid.
Ik mocht alleen toekijken ....... "Van ver" ....."Naar niets".
Wel probeerde ze me over te halen om nogmaals 100.00 € af te dokken en konden we naar boven gaan.
Niet dus.
En ook vroeg ze me om mezelf verder te stimuleren.
Dat "Golden shower gedoe" lukte allemaal blijkbaar niet en toen vroeg ze of ze moest zuigen.
Natuurlijk wel, waarom kom je anders hier naar toe ?
Ze plaatste zich op het bed op een dusdanige manier dat ik alleen haar borsten kon bewerken.
Aan haar poesje kon(en mocht) ik niet aankomen.
Elk van mijn pogingen pareerde ze snel.

Met veel overgave kweet ze zich van de "blow job".
"Is dat lekker schat, wil je nog meer, ......." zuigen afgewisselt met shorren is het enige wat me daar te beurt is gevallen.
Haar geld niet waard en ik ben er zeker geen half uur binnen geweest.
Blijf er dus weg ze doet niet wat ze zegt.
Wie andere/beter ervaringen heeft met dit meisje mag ze hier gerust neerpennen  ;)

Misschien ga ik volgende wandeling gewoon eens binnen bij Sonia / Sofia (Poolse).
Tenslotte zijn de Poolse dames in Gent me nog niet tegengevallen (Carolien, Agnes, Doris (die ondertussen al met haar activiteit als DVP gestopt is) en in mindere mate Maya)
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2013, 10:42:40 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06 (La Seduction) , Lisa
« Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2013, 19:05:13 »

 
[box title=LISA]
Land:             NEDERLAND
Taal:              NEDERLANDS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 C cup met dikke tepels (Is het enige waar je mag mee spelen)
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Schouderlang
Tatoeage : Ja (veel)
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC GOLDEN SHOWER (Voor 100 € maar het stelt niets voor)
[/box]

[box title=pro en contra]
- te mijden meid.
- Alles moet snel gaan / Praat veel over haar eigen "schoonheid"
- Belooft veel aan de deur maar dat wordt niets
- Je staat snel weer buiten zonder voldoening
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]

carlito

  • Gast
Schepenenvijverstraat 06 (La Seduction) , Lisa
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2013, 12:49:18 »
Ik begrijp het niet zo goed ik ben al lang klant bij lisa. Vroeger stond ze in antwerpen. Je mag niet vergeten dat ze een meesteres is. En ik kan je er ook van verzekeren dat ze kan plassen als geen ander en veeeel. Misschien was haar vorige klant met de plas weg.  ;) pijpen kan ze ook heel goed maar aan haar kutje mag je idd niet komen. Ik kan lisa wel aanraden als je wat vreemde dingen wil, maar dat kost geld. Ze is hollandse duitse dus is wel een geil taaltje. En ik geef veel liever aan een iemand geld uit die de taal spreekt en verstaat wat je zegt en erg proper en hygienisch is.


 Ik persoonlijk geef veel geld uit aan mijn lisa. lisa is een van mijn toppers. Ze zal altijd mijn meesteres blijven al mag ik haar in tegenstelling tot anderen niet neuken want ik ben ook een cuck maar vind het wel geil als ze een keer iemand vanop de straat neemt en neukt voor mijn ogen.


note sm en foots: wat geveegd, ging niet over lisa maar over dames die ook werken voor hun dagelijks brood (en velgen)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06 (La Seduction) , Lisa
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2013, 13:15:06 »
Bedankt voor je reactie,
Echter wat je leest in mijn bijdrage, is wat ik gekregen heb voor 100 €.
Niet veel dus en zeker niet alles wat afgesproken was aan de ingang.
"Misschien was haar vorige klant met de plas ", dat moet zijzelf toch ook weten ? Dus waarom de daaropvolgende klant extra doen betalen als ze weet dat er niks zit aan te komen ?
Misschien ligt hier "ik ben al lang klant bij lisa" de reden waarom jij veel meer krijgt.
Ik zelf ga echter niet meer terug bij haar. ;)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 06 (La Seduction) , Lisa
« Reactie #4 Gepost op: 4 augustus 2013, 13:48:04 »


Toch even een reactie.
Alle Poolse dames, wiens naam ik vernoemde (Carolien, Agnes, Doris (die ondertussen al met haar activiteit als DVP gestopt is) en Maya), zijn zeer hygienisch.
Wasje ervoor, wasje erna en doen niets zonder condoom.
Bovendien bleef ik bij Doris en nu ook nog steeds bij Agnes altijd langer binnen dan afgesproken was,
Bij beide andere dames krijg je correct wat afgesproken is.


Note Mechelen : quote eruit gehaald.
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2013, 22:04:51 door mechelen »