Auteur Topic: Vanderdoncktdoorgang 10A, Victoria  (gelezen 49376 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 10A, Victoria
« Gepost op: 25 mei 2013, 19:31:24 »
Gisteren even naar Gent gereden.
Het was de bedoeling om binnen te sprongen bij Vanessa. Spijtig genoeg was zij nog niet aanwezig - of steeds bezet.

Uit armoe en natuurlijk ook uit goesting langs de andere ramen gelopen en besloten om binnen te springen bij Victoria.
Zij zit elke avond aan het uiteinde van het overdekte gedeelte van de Vanderdoncktdoorgang.
Maanden geleden ben ik al eens bij haar binnengegaan. Toen was ze pas aan het werk en was de service goed te noemen.

Rekening houdend met deze ervaring ben ik opnieuw bij haar binnengegaan. Had dit echter beter niet gedaan.
Het uiterlijk van deze dame is top. Slank, zwart haar, ...
Een dame die je nakijkt als ze je passeert op straat.
Echter hier stopt het positieve.

De service gelijkt op niets meer van deze van in het begin. Puur geldklopperij
Geen woord voor de daad ook al stelde ik vragen en probeerde ik een gesprek aan te knopen.

Vlug het bed op en een condoom rond mijn slappe penis. Wist toen al hoe laat het was.
Een pijpsessie die zeker 2 min duurde was het volgende. Deze was redelijk goed en het beste van het bezoek.
Na twee minuten stopte te met pijpen en kwam ze op mij zitten.
Dit duurde toch zeker 4 min. Daarna stopte ze en stond ze opeens recht. Toen ik haar vragend en niet begrijpend aankeek zij ze dat het tijd was voor het laatste standje.
Ok missio dan. Wou langzaam te werk gaan, om zo toch nog wat plezier aan mijn 50 euro te hebben.
Echter was dit een te hoge verwachting.
Victoria gaf aan dat het tijd was.

Tempo daardoor verhoogd om zo toch klaar te komen.

Na het condoom te hebben gevuld stond Victoria snel op en verdween ze. Kreeg gelukkig wel nog een doekje toegeworpen om het condoom te verwijderen.
Was me nog aan het aankleden toen ze reeds de gordijnen opende en aangaf opnieuw vrij te zijn.

Stond al bij al na 10 min weer buiten. 50 euro weggesmeten.
Het ergste was dat toen ik naar huis ging Vanessa mooi achter haar raam stond.

Een totale afknapper dus.



Note mechelen : topictitel aangepast owv volgorde
« Laatst bewerkt op: 17 september 2013, 00:26:32 door mechelen »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 10A, Victoria
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2013, 11:12:47 »
Alvast bedankt voor je recensie.
De Victoria waarover je spreekt, is dat diegene die voorheen overdag, achtereenvolgens in bar La Seduction ("Schepenenvijverstraat 06") en daarna in bar Crystal ("Schepenenvijverstraat 19A") zat ?
De Victoria waarover ik spreek had toen blond haar en is de trotse bezitster van een aantal tatoes.
De Victoria waarover ik spreek heeft/had een maatje C en heeft/had een vrij witte huidskleur.
De Victoria waarover ik spreek is tamelijk groot (in mijn herinneringen) ongeveer 1.70 meter.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 10A, Victoria
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2013, 11:18:33 »
Alvast bedankt voor je recensie.
De Victoria waarover je spreekt, is dat diegene die voorheen overdag, achtereenvolgens in bar La Seduction ("Schepenenvijverstraat 06") en daarna in bar Crystal ("Schepenenvijverstraat 19A") zat ?
De Victoria waarover ik spreek had toen blond haar en is de trotse bezitster van een aantal tatoes.
De Victoria waarover ik spreek heeft/had een maatje C en heeft/had een vrij witte huidskleur.
De Victoria waarover ik spreek is tamelijk groot (in mijn herinneringen) ongeveer 1.70 meter.

Dag Tellme

'Mijn' Victoria is iemand anders. Ze heeft zeker geen tatoes en heeft een mooie bruine huidskleur.

Groeten