Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 19A, Selina  (gelezen 33347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 19A, Selina
« Gepost op: 4 juli 2010, 21:21:31 »
Omdat de nood hoog was deze middag even op zoek gegaan naar een leuke neukpartner. Het interessante aanbod was niet zo groot op deze stralende donderdag. Uiteindelijk gekozen voor een leuk uitziende geblondeerd meisje. Gekozen voor het klassieke tarief van 50 euro. Altijd aan te raden de eerste keer. Dit meisje komt uit Duitsland en heeft naast in Duitsland zelf ook nog in Nederland gewerkt. Ze ontvangt op dezelfde kamer waar ook de griekse Maria zit, mss die 2 eens samen proberen.
Eerst volgende een aangename handmassage, toen hij al een tijdje rechtopstond begon ze me lekker te pijpen. Er kwam ook wel wat handwerk bij te pas maar toch een leuke pijpsessie. Nadien nog in 2 standjes geneukt, heerlijk om haar in de ogen te kijken. Uiteindelijk het werk afgemaakt in doggy, was het omdat de nood hoog was, of was het gewoon zalig. Volgende keer zal dat moeten blijken.
Het meisje zelf is eerder aan de timide kant en geen kunstmatig gekreun.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2013, 14:22:17 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02 Bar Unique, Selina
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2012, 15:14:22 »
Verhuisbericht :

Net terug uit Gent.
Kennis gemaakt met deze dame (recensie zal volgen) en zij heeft nu als locatie "Vanderdoncktdoorgang 10 (rechtse raam - naast Bonnie/Bonny dus)".

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02 Bar Unique, Selina
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2012, 15:40:06 »
Hoe ik nu bij Carolien en haar vriendin Selina terecht kwam en wie er allemaal aanwezig waren, kunnen jullie lezen in de topic 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  . Hier ga ik hierover niets meer vertellen.

Ik had Carolien al versceidene malen op stap gezien met deze dame om te gaan lunchen.
Ik was een beetje nieuwsgierig geworden en vroeg dadelijk na de begroeting of zij het zag zitten voor een triootje met haar vriendin Selina.
Ze lachte meteen en zij "Oh sure, i'll get her, wait here because my room is bigger then hers".
Ik wachtte dus enkele momenten en toen stak ze de deur opnieuw open en zij "Here she is know".
Ik maakte kennis met de dame en Carolien vroeg of ik haar niet meer herkende van in de Unique.
Eerlijk antwoorde ik "No i realy don't remember her".
Waarop Selina reposteerde dat ze toen krullende haarlokken had. Dan viel mijnen euro natuurlijk.

Eens alle plichtplegingen achter de rug waren, begonnen we ons alle drie uit te kleden.
Rechtstaande in een innige omhelzinig met 2 naakte dames een heerlijke ervaring.
Rechts de mega boobs van Carolien en links de B cupjes van Selina.
Ik had werkeliçjk handen te kort. Ik liet me ook de gelegenheid niet ontglippen om een hun tepels te zuigen en deze te bewerken. Na enkele minuten, nodigde Carolien me uit om te gaan liggen.
Zij begon me te pijpen en Selina kwan naast mij liggen en bood me haar borsten aan.
Daar kon ik naar hartelust mee spelen maar de poort naar de hemel hield ze toch voorlopig op slot.
Moet zeggen dat Carolien me nu langer pijpte dan gewoonlijk.
Ik moest haar een STOP teken geven, waarop ze reageerde en me ook haar borsten aanbood.

Tijd om over te schakelen op iets anders en ik vroeg aan Selina om op haar rug te gaan liggen zodat ik haar kon likken. Geen probleem voor haar en ik begon er aan.
Eerst kreunden zijzelf en ook Carolien wat te luid om waar te zijn.
Net op het randje van storend/niet storend te zijn. Maar langzaam begon ze toch te zuchten van genot.
Carolien zelf streelde me overal, maar wel wxat inspiratieloos vond ik.
Net toen het goed begon te loopen, zag ik vanuit mijn ooghoeken hoe Carolien een teken gaf om verder te gaan.

Carolien vroeg welk standje ik wenste.
Zoals gewoonlijk koos ik "Girl on top", maar vroeg of Selina dit deel kon doen.
Geen probleem en zo geschiedde.
Selina kwam op mij zitten en had wel wat moeite met mijn niet meer geheel in stelling zijnde soldaat.
Uitijndelijk ging ze gehurkt zitten en zo kon ik genieten van 2 paar tieten.

Toen het eindschot gelost was, verlosten ze mij van het condoom.
Tijdens het aankleden hebben we nog gepraat over de eindejaars plannen.
Carolien is zinnens voor 2 weken naar Polen te gaan bij de familie.
Bij het buitengaan zij Carolien "This was a good expierience isen't it ?".
Ik antwoorde daar niet rechtstreeks op.
Goeie ervaring dat wel maar op 25 minuten stond ik opnieuw buiten.
Goed voor een keer meegemaakt te hebben maar niet voor herhaling vatbaar.
Oh ja de prijs ?????? 100 € voor elk van de dames voor een half uurtje samenzijn.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02 Bar Unique, Selina
« Reactie #3 Gepost op: 21 december 2012, 15:45:00 »


[BOX TITLE=NAAM]
Naam: Selina
Land: Duitsland
Taal: Engels
Leeftijd: 30
Current location: (Vanderdoncktdoorgang 10)
[/BOX]

[BOX TITLE=UITERLIJK]
Lengte: 1,60m
Postuur: normaal
BH: B cup
Kont: normaal
Haarkleur: Blond
Haarlengte: lang opgestoken[/box]

[box title=DIENSTEN]
De gewone 50 € voor het standaard pakket
Voor 100 € een half uurtje fun
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
Is zeer hygienisch
Is zeer vriendelijk met haar klanten
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Komt in de dag.
Is tamelijk bruin gebrand (zonnebank ???)
[/box]

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 10, Selina
« Reactie #4 Gepost op: 21 december 2012, 22:55:42 »
Verhuisbericht :

Net terug uit Gent.
Kennis gemaakt met deze dame (recensie zal volgen) en zij heeft nu als locatie "Vanderdoncktdoorgang 10 (rechtse raam - naast Bonnie/Bonny dus)".

Adres aangepast.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 10, Selina
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2013, 14:00:30 »
Verhuisbericht :

Net terug uit Gent, zij heeft nu als locatie "Schepenenvijverstraat 19A (bar : Crystal uiterst linkse raam)".