Auteur Topic: Raluca (Roemeens)  (gelezen 3347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Raluca (Roemeens)
« Gepost op: 2 oktober 2016, 18:56:44 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,14.msg85274.html#msg85274

Naam       :       Raluca
Leeftijd   :   21 jaar   
Taal         :   Engels (goed)
Haarkleur   :   Zwart   
Haarlengte:   Halflang
Lengte   :   1.60 m - 1.65 m   
Postuur   :   Slank
Tatoeage   :   Nee
Piercing   :      Nee      
Cup-maat   :   B   
Siliconen   :   Nee
Kleur ogen:   Bruin

Maar later op de avond, loop door de bar heen. En een meid loopt mij voorbij waar ik al vaker die avond oogcontact mee heb gehad. Maar ze pakt mijn hand vast en ik liep door maar ze liet niet los.
Dus ik trok haar naar mij toe, en we kwamen in gesprek. Leuke spontane meid, Raluca genaamd. Ik had wel een gevoel dat dit wat kon worden, dus gevraagd om ergens te gaan zitten. Bij de bar was wat moeilijk door de drukte en lawaai. Dus ze heeft mij naar het gedeelte geleid van het oude zwembad en ons daar op een bankje neergezet. Kleine Roemeense meid, 21,5 jaartjes oud. Geheel naturel, geen tatoeages, geen piercings en rookt niet zegt ze. Heb haar daar ook niet op kunnen betrappen. Kon leuk met haar praten, lol maken en ze was wat aan het teasen. Had er een goed gevoel over dus haar een sleutel laten halen.
Kamer zag er goed uit, lekker ruim.
Ze legde de kussens op elkaar want daar moest ik liggen. Ik legde ze al naast elkaar dan kon ze langs mij liggen. Nee, de kussens ging weer op elkaar, want ze wilde bovenop mij liggen. Lekker zoenen, vergeten te vragen of ze deed tongzoenen. Hier kwam ik snel genoeg achter en was super. Even pijpen en daarna weer tongen. Ze was klaar voor de actie en ging boven op mij zitten.
Super was het, ze varieerde van bewegingen en snelheid. En elke keer als ik wat gas wou geven, zei ze, blijf maar rustig liggen. Ze heeft echt de hele tijd op mij gezeten, en mijn ontlading werd heel langzaam opgebouwd. In deze positie heeft ze mij ook klaar gereden, ik kwam zo lekker klaar, had gewoon de tranen in mij ogen staan en zou daarna zo in slaap kunnen vallen. Heerlijk.
Dit is mijn 1e kamer waar ik zou weinig gedaan heb, heb gewoon een half uur op mijn rug gelegen.
Ze zegt nog wel tegen mij, “You’re lazy”. Ik wilde wel, maar jij wou dat ik mij stil hield en als je van positie wou veranderen, geen probleem. “I’m just joking” zegt ze. Sowieso veel lol gehad met deze meid. Ze is ook zeer netjes, want haar telefoon ging een paar keer, je hoorde hem trillen. Maar ze schonk er geen aandacht aan. Pas na afloop vroeg ze of ze even mocht kijken. Nu is dit eigenlijk heel normaal, maar er zijn er toch genoeg bij die zich daar niks van aan te trekken.
Na mijn kamertje met haar afscheid van haar genomen, want ze ging naar huis.
Zij is zeker voor herhaling vatbaar.