Auteur Topic: Villa Tinto 26, Gabriella (dagshift)  (gelezen 78315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 30 januari 2020, 17:44:52 »
Gabriella staat al 2 dagen in VT te pronken, schuin over Erika ..... benieuwd of ze daar blijft.

Ik zag haar vorige week nog op VLS 12/1. Wat me wél opviel is dat ze daar de ene dag in een zwarte latex/lederen outfit stond en de andere dag in een rode latex/lederen outfit. Dat is niet haar "gewone" kleding in haar raam.

Gaat deze dame ook de "kinky toer" op?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2020, 19:11:13 »
Gabriella staat al 2 dagen in VT te pronken, schuin over Erika ..... benieuwd of ze daar blijft.

Ik zag haar vorige week nog op VLS 12/1. Wat me wél opviel is dat ze daar de ene dag in een zwarte latex/lederen outfit stond en de andere dag in een rode latex/lederen outfit. Dat is niet haar "gewone" kleding in haar raam.

Gaat deze dame ook de "kinky toer" op?
Misschien heeft ze dat tijdelijk in bruikleen van iemand die een tijdje op vakantie is he
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 30 januari 2020, 20:41:59 »
Gabriella staat al 2 dagen in VT te pronken, schuin over Erika ..... benieuwd of ze daar blijft.

Ik zag haar vorige week nog op VLS 12/1. Wat me wél opviel is dat ze daar de ene dag in een zwarte latex/lederen outfit stond en de andere dag in een rode latex/lederen outfit. Dat is niet haar "gewone" kleding in haar raam.

Gaat deze dame ook de "kinky toer" op?
Misschien heeft ze dat tijdelijk in bruikleen van iemand die een tijdje op vakantie is he
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


Nieje, da kan nie want toen ik deze Gabriëlla in die kinky outfits zag staan was de dame die jij bedoelt nog niet vertrokken op vakantie   :lol

Misschien heeft ze die outfits wel gekocht op één of andere webshop?  :whipbeer

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 31 januari 2020, 01:08:54 »
Nieje, da kan nie want toen ik deze Gabriëlla in die kinky outfits zag staan was de dame die jij bedoelt nog niet vertrokken op vakantie   :lol

Misschien heeft ze die outfits wel gekocht op één of andere webshop?  :whipbeer

Dat zou best kunnen, want ik heb enkele dagen geleden zo nen bakfiets van DHL in het SKW gezien, en die leveren al die bazaar van de webshops he.

Laten we het positief bekijken. Als ze een leren broek aantrekt, heeft ze tenminste leren pijpen.

(ja ik weet het, dat is een heel oude mop)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Gabriella (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 31 januari 2020, 18:30:12 »
Zoals white rabbit reeds aangaf in zijn bericht van woensdag jl., staat Gabriella tegenwoordig in VT, en wel op nr. 28.

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 26, Gabriella (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 6 februari 2020, 18:07:38 »
Gabriella al een paar dagen na mekaar gespot op VT26.

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Rollebolle1948

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 26, Gabriella (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 14 juni 2021, 20:52:42 »
Hallo,

Weet er iemand hier of deze Gabriella al opnieuw is opgedoken in VT ? Ze was er nog voor de lockdown, maar ik weet niet of ze al terug is.