Auteur Topic: Kun je vrouwen wel vertrouwen ?  (gelezen 1379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Kun je vrouwen wel vertrouwen ?
« Gepost op: 15 oktober 2010, 21:00:53 »
Relaxxxe rakkers,
 
"Ik heb mijn beste vriendin verraden" las ik en ik dacht "Kun je vrouwen wel vertrouwen ?"
http://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouwvertelt/7926448/__Ik_heb_mijn_beste_vriendin_verraden___.html?sn=psyche_relatie
 
Mijn antwoord is ja, alleen kijk wel heel erg en verdomd goed uit, want voor de meeste geldt dat je ze niet kunt vertrouwen.
Geldt trouwens ook voor heren haha.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Kun je vrouwen wel vertrouwen ?
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2010, 21:12:03 »
Relaxxxe rakkers,
 
"Ik heb mijn beste vriendin verraden" las ik en ik dacht "Kun je vrouwen wel vertrouwen ?"
http://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouwvertelt/7926448/__Ik_heb_mijn_beste_vriendin_verraden___.html?sn=psyche_relatie
 
Mijn antwoord is ja, alleen kijk wel heel erg en verdomd goed uit, want voor de meeste geldt dat je ze niet kunt vertrouwen.
Geldt trouwens ook voor heren haha.
 
Groet, Foots  ;D


Je kan geen vrouw vertrouwen Foots, ik zit dan ook in mijn LB-periode  ;D
Maar het valt allemaal best mee hoor, ik vertrouw zelfs heel wat meiden uit de club, tot ze een halfuurtje later dat vertrouwen beschamen.
Doet me trouwens denken aan die oudere meneer na en nachtje in zijn loom met een thaise .... sorry, vond het gewoon grappig...
Girl: "Last night me many many drunk, and you many many hansum. I haf go work now."
Me: "Oh, now no hansum?"
Girl: "Still hansum, but littum bit."
Me: "Yeah, you were wasted, so was I, honestly, you're not so hot yourself."
Girl: "Sorry, littum bit Engrish."
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal