Auteur Topic: 'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'  (gelezen 3856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Gepost op: 18 oktober 2010, 21:50:10 »
Relaxxxe rakkers,
 
Lees niet alleen het artikel maar vooral het commentaar !!
http://www.telegraaf.nl/prive/7955984/___Tiger_moet_78_miljoen_betalen___.html?p=29,2
 
Even een paar prachtige oneliners voor Junther, waar hij ook moge zijn op deze digitale aardkloot.
 " ach ja liefde van de vrouw gaat door de portemonnee"  "Van zo,n man wil toch iedere vrouw scheiden."
 
Even gerekend maar dit zijn 1.560.000 halve uurtjes voor euro 50,-. tegen een tempo van 4 per dag met 50 euro inkom. Dus voor 250 euro per dag kun je voor dit bedrag 6.240 dagen naar een duitse club. Dat is iets meer dan 17 jaar elke dag 4 dames maakt in totaal 24.960 nummertjes. Dat is verdorie nog meer dan ik mijn ex vrouw genaaid heb zeg, hahahahah
 
Groet, Foots  ;D
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2010, 21:57:36 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2010, 23:32:44 »
Maar zij moe(s)t jou betalen zeker ?!  haha

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2010, 19:32:08 »
ja feitelijk gezien is dat maar zij heeft onvoldoende draagkracht !
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2010, 13:53:50 »
Even gerekend maar dit zijn 1.560.000 halve uurtjes voor euro 50,-. tegen een tempo van 4 per dag met 50 euro inkom. Dus voor 250 euro per dag kun je voor dit bedrag 6.240 dagen naar een duitse club. Dat is iets meer dan 17 jaar elke dag 4 dames maakt in totaal 24.960 nummertjes. Dat is verdorie nog meer dan ik mijn ex vrouw genaaid heb zeg, hahahahah
 
Groet, Foots  ;D


Ik weet niet waar jij hebt leren rekenen, maar het zal wel een Nederlandse school geweest zijn  ::)
Diegene die beweert dat je met 78 miljoen euro aan een slordige 250 euro per dag MAAR 17 jaar kan overleven, die mag dat bedrag naar mij geven en ik zorg dat hij 17 jaar iedere dag 4 meiden de ganse dag in een club heeft, en van de rest huren we de komende 40 jaar alle grensclubs af, kortom, niet op te krijgen.


Effe klein rekensommetje voor Foots, 78 miljoen euro delen door 250 euro per dag geeft 312 000 dagen, dus net geen 1000 jaar  :P
Oftewel, 250 euro per dag is een kleine 100 000 euro per jaar, dus geeneens 2 miljoen op 17 jaar, blijft er nog 76 miljoen over voor mij  :D


sexmachine

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2010, 23:08:35 »
SM en andere relaxxxe rekenaars,
 
Amai zeg ik schrok al van mijn vorige rekensom, gelukkig zat ik er exact een factor 50 naast, want ik heb 2 keer gedeeld door de half uur prijs.
Mijn excuses en goed geteld, gelukkig hoef ik me voorlopig niet druk te maken hoewel ik de 78 miljoen nog niet binnen heb, zo'n levensstyl kost maar 100.000,- per jaar dus dat is minder dan de rente van die 78 miljoen.
 
Maar vooradt ik de 78 miljoen spaar doe ik gewoon 2 a 3 nummertje op zaterdag, om in het ritme te blijven voor als ik het ooit heb.
 
Groet, Foots  8)
 
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2010, 02:13:53 »
De rekenkamer van RB heeft zich geblameerd: het geeft alleen al zo'n 2 miljoen aan rente per jaar.
Da's een hoop hoer in een jaar.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2010, 04:21:17 »
De rekenkamer van RB heeft zich geblameerd: het geeft alleen al zo'n 2 miljoen aan rente per jaar.
Da's een hoop hoer in een jaar.
Da's inderdaad "kut", en veel kut  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Tiger Woods moet ex 78 miljoen betalen'
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2010, 13:54:53 »
De rekenkamer van RB heeft zich geblameerd: het geeft alleen al zo'n 2 miljoen aan rente per jaar.
Da's een hoop hoer in een jaar.

Hee, hij leeft, hij leeft de grote Junther met killerkwoots en schijnbaar voelde het natuurlijk om te reageren.
Goed ik zeg welkom terug Junther en graag nog vele scherpe opmerkingen, want door tijdgebrek, laat ik vele steken vallen.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.