Auteur Topic: Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.  (gelezen 7996 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
« Gepost op: 29 september 2015, 22:56:13 »
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/4152369/2015/09/29/Goedele-Liekens-Orale-seks-is-je-liefde-tonen-Punt.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=

Vrouwen moeten niet zeuren over het oraal bevredigen van hun man en de penis overladen met 'karrenvrachten' liefde. Dat zegt Nederlands favoriete seksuologe en tv-presentatrice Goedele Liekens (52).

Liekens neemt weer eens geen blad voor de mond. ,,Als je van je man houdt, dan hou je ook van zijn penis. Punt. Pijpen is je liefde tonen", zo schrijft Liekens in haar column in het weekendmagazine van de Belgische krant Het Laatste Nieuws. ,,Ben je jonger dan achttien, dan geef ik je alle respijt. Maar aan de andere vrouwen: jullie zullen toch uit jullie 'pijp' moeten komen." Daarmee geeft ze op z'n Vlaams aan dat dames beter hun best moeten doen.

 Volgens de Vlaamse seksexpert hoort ze nu nog te vaak dat vrouwen hun man niet oraal willen bevredigen, omdat het eng of vies is. ,,De penis is de man zijn beste vriend, zijn favoriete lichaamsdeel, misschien zelfs zijn enige lichaamsdeel van belang. En als je dat niet aanbidt, liefkoost en overlaadt met karrenvrachten liefde, zal hij maar één ding denken: 'Waarom ziet ze mij, mijn penis, niet graag? Pijpen is het totaal aanvaarden van hem als man."

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2015, 00:22:07 »
En daarom zijn er DVP's  :xrated
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2015, 08:46:20 »
Behalve de groep dames die niet willen pijpen, heb je ook nog de groep dames die ondermaats pijpen.

Bij elkaar vormen ze 'n groot deel van de oorzaken van DVP-bezoek door getrouwde mannen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2015, 19:39:17 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
« Reactie #4 Gepost op: 30 september 2015, 19:41:06 »
[attachimg=1]

Waar haalt ie ze toch steeds vandaan.... op het oog zo'n nette man...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2015, 20:06:02 »
Behalve de groep dames die niet willen pijpen, heb je ook nog de groep dames die ondermaats pijpen.

Bij elkaar vormen ze 'n groot deel van de oorzaken van DVP-bezoek door getrouwde mannen.
Ik ken maar één Belse die goed pijpt ... o neen, geen enkele, da's mijn hond die dat lekker kan  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal