Auteur Topic: Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer  (gelezen 3392 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
« Gepost op: 16 juni 2011, 23:11:24 »
http://www.telegraaf.nl/buitenland/7839133/___Seks_met_de_vijand_is_kosjer___.html?p=39,1
Ik hoop dat sex met hoeren ook in de bijbel staat, en dat dat ook mag.
Hoewel ik het niet zelf heb gelezen heb ik van een onbetrouwbare bron ooit iets vernomen.
Ben vergeten of een hoer vergeven werd of Maria Magdalena of degene die er het plezier mee had.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2011, 23:28:16 »
http://www.telegraaf.nl/buitenland/7839133/___Seks_met_de_vijand_is_kosjer___.html?p=39,1
Ik hoop dat sex met hoeren ook in de bijbel staat, en dat dat ook mag.
Hoewel ik het niet zelf heb gelezen heb ik van een onbetrouwbare bron ooit iets vernomen.
Ben vergeten of een hoer vergeven werd of Maria Magdalena of degene die er het plezier mee had.
 
Groet, Foots  O0
Nu wrdt het interessant, Maria Magdalena, ons tempelhoertje die seks had met Jezeke .......
... onze Jünther draait zich om in zijn USP-graf  ;D :P
Volgens mij is dat trouwens het USP van het best verkochte boek aller tijden, de bijbel  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2011, 23:56:35 »
De Bijbel het meest verkochte boek, en het minst gelezen boek?   
http://www.goeievraag.nl/vraag/bijbel-verkochte-boek-minst-gelezen.9916
 
In ieder geval een boek wat op vele manieren wordt uitgelegd en waaruit vele verschillende soorten religies hun " eigen"  waarheid uit ontlenen.
Ik had eigenlijk de Koran verwacht, maar blijkbaar wordt die vaker voorgelezen dan dat de leden die zelf aanschaffen.
 
En een Rabbijn is Joods, maar eigenlijk heb ik geen idee wat die nu wel of niet geloven of doen. Wel dat ze er met baarden en hoedtjes erg grappig uitzien en bij de klaagmuur bewegen als een knipmes.
 
De Mossad meisjes kunnen wellicht de bijbel naar de kroon steken als ze het boek uitvoeren met leuke foto's en filmkes op DVD. In ieder geval is dat een groot USP van Relaxxxboard zie de posts van mijn geloof in Dupke's RP tour.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2011, 00:13:50 »
The Top 10 Bestselling Books of All Time:
    • The Bible
      "No one really knows how many copies of the Bible have been printed, sold, or distributed. The Bible Society’s attempt to calculate the number printed between 1816 and 1975 produced the figure of 2,458,000,000. A more recent survey, for the years up to 1992, put it closer to 6,000,000,000 in more than 2,000 languages and dialects. Whatever the precise figure, the Bible is by far the bestselling book of all time."
    • Quotations from Chairman Mao Tse-tung (Little Red Book)
      "Chairman Mao’s Little Red Book could scarcely fail to become a bestseller: between the years 1966 and 1971 it was compulsory for every Chinese adult to own a copy."
    • American Spelling Book by Noah Webster
      "First published in 1783, this reference book by the American man of letters Noah Webster (1758-1843) remained a bestseller in the U.S. throughout the 19th century."
    • The Guinness Book of Records
      "First published in 1955, The Guinness Book of Records stands out as the greatest contemporary publishing achievement. There have now been 37 editions in the UK alone (it was not published annually until 1964), as well as numerous foreign-language editions."
    • The McGuffey Readers by William Holmes McGuffey
      "Published in numerous editions from 1853, some authorities have put the total sales of these educational textbooks, originally compiled by American anthologist William Holmes McGuffey (1800-73), as high as 122,000,000. It has also been claimed that 60,000,000 copies of the 1879 edition were printed, but - since this is some 10,000,000 more than the entire population of the U.S. at that time - the publishers must have been extremely optimistic about its success."
    • A Message to Garcia by Elbert Hubbard
      "Now forgotten, Hubbard’s polemic on the subject of labor relations was published in 1899 and within a few years had achieved these phenomenal sales, largely because many American employers purchased bulk supplies to distribute to their employees."
    • The Common Sense Book of Baby and Child Care by Dr. Benjamin Spock
      "Dr. Spock’s 1946 manual became the bible of infant care for subsequent generations of parents. Most of the sales have been of the paperback edition of the book."
    • World Almanac
      "Having been published annually since 1868 (with a break from 1876 to 1886), this wide-ranging reference book has remained a constant bestseller ever since."
    • The Valley of the Dolls by Jacqueline Susann
      "This tale of sex, violence, and drugs by Jacqueline Susann (1921-74), first published in 1966, is perhaps surprisingly the world’s bestselling novel. Margaret Mitchell’s Gone With the Wind, which has achieved sales approaching 28,000,000, is its closest rival."
    • In His Steps: "What Would Jesus Do?" by Rev. Charles Monroe Sheldon
      "Although virtually unknown today, American clergyman Charles Sheldon (1857-1946) achieved fame and fortune with this 1896 instructive religious treatise on moral dilemnas."
    [/list]
    "Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

    guest13

    • Gast
    Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
    « Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2011, 01:11:00 »
    En waar staat de catalogus van Ikea ????

    Offline sexmachine

    • Forumbeheerder
    • Held
    • *****
    • Berichten: 16212
      • Bekijk profiel
    Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
    « Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2011, 01:45:56 »
    En waar staat de catalogus van Ikea ??? ?
    Bij uw lief in de boekenkast  ;D ;)
    "Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

    Offline foots

    • founding father
    • Held
    • Berichten: 5301
      • Bekijk profiel
    Rabbijn: Seks met de vijand is kosjer
    « Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2011, 19:52:17 »
    En waar staat de catalogus van Ikea ??? ?


    Die krijg je gratis en valt daarom niet in deze categorie. Maar we hadden het over seks met Mossaad meisjes voor de vijand.
    Zouden de meisjes in de GT ook van de Mossaad zijn of denken ze dat ik hun vijand ben ?


    Groet, Foots  O0
    Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !
    Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
    Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

    Offline sexmachine

    • Forumbeheerder
    • Held
    • *****
    • Berichten: 16212
      • Bekijk profiel
    seks met de vijand is halal
    « Reactie #7 Gepost op: 17 juni 2011, 20:02:49 »
    En waar staat de catalogus van Ikea ??? ?


    Die krijg je gratis en valt daarom niet in deze categorie. Maar we hadden het over seks met Mossaad meisjes voor de vijand.
    Zouden de meisjes in de GT ook van de Mossaad zijn of denken ze dat ik hun vijand ben ?


    Groet, Foots  O0
    Ik weet niet dat ze van Mossaad, Farid of Momo zijn, alvast beschouwt die jou als de vijand met poen.
    Ik heb altijd geleerd dat je de vijand moet verwonden in plaats van te doden trouwens, en ik ben de afgelopen weken al hel wat gewonde dieren tegengekomen, gepakt waar het het meeste pijn doet, in de portefeuille  ;D ;)
    Mijn besluit, seks met de vijand is halal, en in geval van nood mogen ze zelfs varkensvlees eten Foots, dus jou pijpen is ook al geen probleem  8) :D


    Als we nu allen deze klootzakstempel eens op onze buik lieten zetten???  :D :D :D :D
    « Laatst bewerkt op: 17 juni 2011, 20:21:12 door sexmachine »
    "Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal