Auteur Topic: Belgische minister wil beursbabes verbannen  (gelezen 2683 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Gepost op: 24 januari 2012, 20:17:47 »
http://autoblog.nl.msn.com/belgische-minister-wil-beursbabes-verbannen


Vreselijk die politieke bemoeizucht. Belgie maakt me de indruk NL met rasse schreden in te willen halen. Waar moet ik heen ??? zong het goede doel al.


Mevrouw Milquet, non non non. Geen verbod op beursbabes, tenzij die lelijke blonde met halsband ergens in het midden van het artikel en inderdaad wel verbod op de beursdudes, want anders houd je di Rupo niet meer binnen de hekken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2012, 12:29:33 »
Foots,
NON NON NON, je begrijpt het niet, Milquet wil de eerste vervangen door de tweede.
Weg met die kledij dus  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2012, 17:38:28 »
Wil ik deze mevrouw Milquet begrijpen is de vraag. Het antwoord is non, non, non.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2012, 18:48:26 »
Wil ik deze mevrouw Milquet begrijpen is de vraag. Het antwoord is non, non, non.


Groet, Foots  O0
Geen enkele van de vrouwen in dit topic is te begrijpen, meer nog, geen enkele vrouw is te begrijpen, die moet nog geboren worden.
Nu weet ik weer waarom ik zo weinig problemen had met transkes vroeger, dat zijn vrouwen met ballen, als ze  met een kutje geboren zijn, kan je het schudden  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2012, 22:06:54 »
Transen of Tranzen geven in Thailand overigens nog meer problemen dan de dames. Tis maar dat u het weet.


Eigenlijk heb ik gewoon een sterke voorliefde voor Aziatische dames, laat ik dat hier maar eens duidelijk en eerlijk toegeven.Ik discrimineer daarom NL en ook Franse dames. Ook heb ik een sterke voorkeur voor Duitse, Poolse, Roemeense, Moldavische, Lithouwaanse, Bulgaarse, Turkse en Zuid- en midden Amerikaanse dames ontwikkelt. Ik heb het gevoel dat ik nog iets vergeet, mijn Alzheimer light komt weer boven, hahaha.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2012, 23:05:41 »
Transen of Tranzen geven in Thailand overigens nog meer problemen dan de dames. Tis maar dat u het weet.


Eigenlijk heb ik gewoon een sterke voorliefde voor Aziatische dames, laat ik dat hier maar eens duidelijk en eerlijk toegeven.Ik discrimineer daarom NL en ook Franse dames. Ook heb ik een sterke voorkeur voor Duitse, Poolse, Roemeense, Moldavische, Lithouwaanse, Bulgaarse, Turkse en Zuid- en midden Amerikaanse dames ontwikkelt. Ik heb het gevoel dat ik nog iets vergeet, mijn Alzheimer light komt weer boven, hahaha.


Groet, Foots  O0
Je bent Iranees vergeten, NILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Belgische minister wil beursbabes verbannen
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2012, 00:23:22 »
Verdommme jaaaah ik wist dat ik weer iets enorm groots vergat, en Italiaanse (of was ze Albanees) Nuncia de schat die de spiegel nog voor het bed zette, zodat ik haar in alle posities kon zien, mea culpa nog wat.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.