Auteur Topic: 'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'  (gelezen 2840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Gepost op: 19 maart 2012, 15:22:30 »
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11744467/___Niet_kijken_naar_decollet___.html


Een goed en gemeend advies van onze bovenrivierse gereformeerde kerkelijken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2012, 16:57:32 »
Zucht, nog ff en dan ga je ook nog gecastreerd worden omdat je naar tieten kijkt ??? ::)

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2012, 17:14:26 »
Hij pleit dus eigenlijk om niet te trouwen en naar de hoeren te gaan.
Slimme dominee, en ik zou graag eens de inhoud van zijn harde schijf bekijken. Neen, eigenlijk niet, want die zo hard schreeuwen zijn meestal de ergsten.
Wat wil meneer dan? Dat we naar jongetjes van 6 in schooluniform kijken en ons daar op afrukken?


Ik word ziek van die gereformeerde eikels, en dat één zinnig mens daar nog naar luistert.
Trouwens had ik toch begrepen dat je geen tv mag hebben, en internet mag wel?
De wortel van het kwaad uitroeien, dominee, de brandstapel op met die hoeren en mannen die naar bloot kijken chemisch castreren.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2012, 18:10:24 »
Misschien wil hij hier naar terug, of denkt hij dat dat de oplossing is.

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/10682293/In-Veghel-werden-jongens-gecastreerd.ece

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11736474/___Jongens_gecastreerd___.html

Geloven in god(of iets dergelijks) is ieder z`n goed recht....maar ik ben er voor om zijn bodempersoneel eens heel erg goed onder de loep te nemen. Volgens mij loopt daar veel teveel tussen wat beter thuis zou zijn achter een paar heel dikke muren en tralies.

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2012, 18:25:36 »
Ik ben dezelfde mening toegedaan, Rolly, ieder gelooft in wat/wie hij wil.
Maar van zodra dat je anderen begint te veroordelen of jouw normen wil opleggen (of de normen van datgene waar je in gelooft), loopt het verschrikkelijk mis.


En toch zullen die dominees, of predikanten, of of of steeds meer invloed krijgen op mensen. En dat heeft weer gewoon te maken met de slechtere tijden waarin we leven, niet met het geloof op zich.


Kijk naar alle grote oorlogen, allen hebben ze te maken met geloof, en telkens wanneer het slecht gaat met de economie en dergelijke.


Ik zeg dus: "We mogen in naam van (wie dan ook) niet naar vrouwelijk schoon kijken, maar in naam van (wie dan ook) mogen wel miljoenen mensen vermoord worden."


Steek die gekken (met deze dominee als eerste) in een gesloten instelling, en gooi de sleutel weg, (wie dan ook) zal hen wel in leven houden en belonen in de hemel of het hiernamaals voor hun goed gedrag en zeden, en geef den deze vooral geen TV of internet, water en droog brood is goed genoeg.


Ik blijf wel kijken (en dat niet alleen) naar halfblote en blote grieten, en ik zal ze wel in zijn plaats neuken. Amen.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Reactie #5 Gepost op: 19 maart 2012, 19:11:01 »
Kijk naar alle grote oorlogen, allen hebben ze te maken met geloof, en telkens wanneer het slecht gaat met de economie en dergelijke.

Eerste wereldoorlog?  ??? Tweede wereldoorlog?  ??? Japanse invasie in America en China?  ??? Vietnam?  ??? Falklandoorlog?  ??? Noord Korea tegen Zuid Korea?  ??? Drugsoorlogen Colombia?  ??? Hutus tegen Tutsis?  ??? Romeinse verovering van Europa?  ??? Mongoolse invasie van Genghis Khan in Midden Oosten?  ??? 80-jarige oorlog?  >:D

Laten we het geloof inderdaad maar afschaffen en dan wordt het weer een vredige wereld  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Niet kijken naar vrouw met diep decolleté'
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2012, 19:38:37 »
Ik zal mezelf verbeteren, mierenneuker  ;D
De grootste oorlog die momenteel bezig is (de verovering van het westen door de islam), is een pure godsdienstoorlog, en het gaat er niet op verbeteren. In naam van god, als je de kop afhakt, en je kan in de hemel 73 maagden neuken... .
Ik ga niet mee in het "uitgelicht quoten", ik vertel gewoon dat 'in naam van god' miljoenen mensen vermoord zijn en nog steeds worden. En 'macht', 'geld' zijn rechtstreeks of onrechtstreeks hiermede in verband te brengen.


Verder wil ik hier geen godsdienstoorlog voeren met een 'moor'  ;) , ik wil niet 'om zeep gaan', ik wil geen 'jihad', ik wil geen 'kruistocht', ik wou enkel zeggen dat alle vormen van extremiteit leiden tot geweld.


En die gereformeerde dominees zijn gewoon niet goed wijs, er sterven iedere dag duizenden kinderen van honger, neen, hij gaat zich ergeren aan mensen die naar 'tegen de draad springende konijntjes' kijken, en ze maken er nog nieuws van in dagbladen ook  :)


We voeren deze discussie wel eens 'tete a tete' terwijl er een orthodox grietje je lul stijf maakt en ik door een moslima wordt gemangeld  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal