Auteur Topic: Internetcontrole door VN  (gelezen 3414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Gepost op: 14 december 2012, 18:30:28 »
Een nieuw internationaal verdrag over het bestuur van het internet komt er niet. De Verenigde Staten weigerden als belangrijkste partij het document te tekenen, waarmee landen meer controle over het web zouden krijgen binnen de landsgrenzen.
Ondermeer Rusland, China en Saudi-Arabië waren voor het verdrag. De regeringen in deze landen pleiten al enige tijd voor meer controle over het internet.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/21158373/__Nieuwe_internetverdrag_van_de_baan__.html

Regeringen die tegen vrijheid zijn voelen zich kennelijk door internet bedreigd. Wat een drama als internet door de VN gecontroleerd zou worden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2012, 19:24:00 »
Communistische landen, ik ben versteld dat Nederland ook niet voor die controles is en op het lijstje staat, voor mij mogen ze alvast gelijkgesteld worden met Rusland en China  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2012, 21:12:41 »
Via al die stiekeme teksten in de grondwetten bij de EU gaan wij ook steeds meer die kant op....

Communistische landen, ik ben versteld dat Nederland ook niet voor die controles is en op het lijstje staat, voor mij mogen ze alvast gelijkgesteld worden met Rusland en China  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2012, 21:31:34 »
Via al die stiekeme teksten in de grondwetten bij de EU gaan wij ook steeds meer die kant op....

Communistische landen, ik ben versteld dat Nederland ook niet voor die controles is en op het lijstje staat, voor mij mogen ze alvast gelijkgesteld worden met Rusland en China  ;D
Er is vrijheid van personen in Europa, en eenieder heeft het recht te wonen waar hij wil, dus Pica, België is nog steeds een optie, en als het hier de verkeerde kant op gaat, allen naar Azië, daar valt alvast de kost weg die binnen een tiental jaren de helft van een leefbudget van een modaal gezin gaat opvreten, namelijk je kot (in Nederland vertaald als kippenhok) verwarmen.
Ik schat de gemiddelde verwarmingskost binnen 10 jaar per gezin voor een modale woning in op 300 tot 350 euro per maand.
Nederland is failliet en de burgers zullen ervoor opdraaien, ook voor het faillissement van Griekenland overigens, lang leve het communisme  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #4 Gepost op: 14 december 2012, 21:43:07 »
Er is vrijheid van personen in Europa, en eenieder heeft het recht te wonen waar hij wil, dus Pica, België is nog steeds een optie, en als het hier de verkeerde kant op gaat, allen naar Azië, daar valt alvast de kost weg die binnen een tiental jaren de helft van een leefbudget van een modaal gezin gaat opvreten, namelijk je kot (in Nederland vertaald als kippenhok) verwarmen.
De vrijheid in Europa is relatief. Voor bewegingsvrijheid is geld en tijd nodig. Ontneem de mensen zoveel mogelijk van hun geld en zorg dat ze zoveel mogelijk van hun tijd moeten besteden aan 'productie' en voordat je het weet heb je ze volledig aan je 'systeem' onderworpen terwijl de domoren blijven denken dat ze 'vrij' zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2012, 23:37:21 »
Beschouw mij maar als een domoor, ik voel me redelijk vrij, en ik laat me weinig van mijn vrijheid afnemen.
Al geef ik toe dat sommigen erg hun best doen me zo veel mogelijk vrijheden af te nemen, maar dan speel ik graag de domoor en laat ze denken dat ze in die opzet lukken  ;D


Nogmaals Pica, ik geef ongeveer 20 percent van mijn bruto inkomsten af en hou 80 percent netto over, draai de cijfers best om voor een Nederlander  >:D


Mijn vrijheid, mijn blijheid  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2012, 00:21:05 »
Met domoren bedoel ik wij allemaal, de onderworpenen, en niet jij. Ik zou niet durven  ;D

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Internetcontrole door VN
« Reactie #7 Gepost op: 15 december 2012, 02:23:09 »
Internet is een prachtig medium, een bron van info, maar ook een ongeorganiseerd anarchistisch zooitje. Voor mij het ultieme bewijs dat een regering hiervoor overbodig is en laat de locale regeringen nu eens concentreren op de kerntaken en de burgers dienen.


Vrijheidsbeperkingen en regels die de individuele vrijheid van mensen beperkt of onderdrukt moeten we alleen hebben voor criminelen die andermans eigendommen of vrijheden afneemt.


Zo modereren we hier trouwens ook onze site, we modereren alleen in geval van schending van privacy of onrespectvolle dingen. Toch lees je hier de mooiste recensie in ongewijzigde vorm. Ook dat kan dan in allerlei talen. Deze vrijheid gunnen we alle leden die deze vrijheid aan kunnen.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.