Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700749 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #585 Gepost op: 14 juni 2020, 15:20:11 »
De kogel is door de kerk, vandaag heb ik voor het eerst sinds de Coronacrisis nog eens een schot gelost! (Twee schoten zelfs).  :bud

Omdat ik van plan was om in schoonheid te starten, was ik de voorbije dagen al aan het wandelen geslagen in Gent, zonder ergens binnen te gaan, maar om een weloverwogen keuze te maken. Mijn selectiemethode is trouwens erg eenvoudig: ik ga altijd voor de meest naturelle dames (ken je Lizzy nog?), maar om die te vinden heb je tegenwoordig een vergrootglas nodig. Eigenlijk vertrouw ik al die getatoeëerde botox-monsters gewoon niet.

Ach, ik zeg altijd dat de tattoo-plaag net is zoals met Corona: het is wachten totdat de piek voorbij is.

Stella, een leuke naturelle meid, heeft de "eer" gekregen om als eerste geneukt te worden in het post-coronatijdperk. Ze werkt al een tweetal jaar in Gent, maar ik was nog nooit eerder bij haar over de vloer geweest. Aangezien ik bij mijn vorige passages altijd een stijve kreeg bij het zien van haar wit velletje, moest het er nu toch wel van komen. ;)
-Review- https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27257.msg136080.html#msg136080

Eén van de neveneffecten van de Cornacrisis is dat ik de Gentse buurt meer ben gaan waarderen. Zo slecht is het er nu ook weer niet.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #586 Gepost op: 29 juni 2020, 18:23:51 »
Moest vandaag in de buurt van 't glazen straatje zijn, dus vlug eens gaan loeren naar de hoeren .

Ik was aangenaam verrast door het aanbod. In de Schepenvijverstraat, PVD doorgang en Glazen straatje waren de ramen bijna allemaal bezet, en dan nog voor mij met allemaal nieuwe gezichten.

Nergens binnen geweest.
't Is waarschijnlijk al meer dan 5 jaar geleden dat ik nog ergens binnen ben geweest in Gent. Ik vind het er niet aangenaam wandelen.
Maar misschien moet ik dit toch eens herdenken nu ik het aanbod heb gezien rond 17.30 u
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2020, 18:28:54 door candyshoplifter »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #587 Gepost op: 19 juli 2020, 22:14:03 »
Toen ik vanmorgen las dat de nationale veiligheidsraad vervroegd samenkwam ivm met de stijgende coronacijfers, ben ik als gek naar de buurt gehold om nog gauw een kwakje te smijten voor een nakende sluiting. (Die er dan uiteindelijk niet zou komen, verneem ik nu). Aanvankelijk had ik Lizzy in gedachten om mijn telefoonnummer te geven, maar die was er vandaag niet.

Ik had het zelfs niet meer durven hopen, maar Yasmina (Hongarije) is terug na bijna 4 jaar afwezigheid! https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27363.msg137231.html#msg137231
Goede sessie, alleen jammer dat ik veel te snel klaarkwam van de opwinding tijdens het pijpen.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #588 Gepost op: 20 augustus 2020, 00:22:44 »
Eergisteren 2 flikken in burger die 1 voor 1 dames vroegen om klanten hun nummer te vragen om bij te houden in een schriftje in het kader van contact tracing.

En jawel, na mijn bezoek bij Isabelle E cup werd mijn gsm nr gevraagd, of je kon het zelf noteren.

Men blijft vrij uiteraard...maar vanaf nu zullen de gentse dames je het vragen.

Offline Lager

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
  • Lager bier
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #589 Gepost op: 20 augustus 2020, 06:15:09 »
Eergisteren 2 flikken in burger die 1 voor 1 dames vroegen om klanten hun nummer te vragen om bij te houden in een schriftje in het kader van contact tracing.

En jawel, na mijn bezoek bij Isabelle E cup werd mijn gsm nr gevraagd, of je kon het zelf noteren.

Men blijft vrij uiteraard...maar vanaf nu zullen de gentse dames je het vragen.

Waren misschien geen echte flikken ?

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #590 Gepost op: 20 augustus 2020, 09:23:53 »
Eergisteren 2 flikken in burger die 1 voor 1 dames vroegen om klanten hun nummer te vragen om bij te houden in een schriftje in het kader van contact tracing.

En jawel, na mijn bezoek bij Isabelle E cup werd mijn gsm nr gevraagd, of je kon het zelf noteren.

Men blijft vrij uiteraard...maar vanaf nu zullen de gentse dames je het vragen.

Is dit een grap of om te huilen ?  :lol_hitting:
Welke hoerenloper gaat nu zijn telefoonnummer doorgeven  :lol

Het mijne mogen ze al hebben 0467 12 34 56 , en ik heb er nog een pak zenne

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #591 Gepost op: 20 augustus 2020, 10:45:35 »
Ieder voordeel ..... heb zijn nadeel.
Gent ... de hoerenkotjes zijn daar bars, vallen dus onder de horeca

Voordeel: zelfde sluitingstijd als de horeca
Nadeel: registratieplicht
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #592 Gepost op: 20 augustus 2020, 17:59:44 »
Eergisteren 2 flikken in burger die 1 voor 1 dames vroegen om klanten hun nummer te vragen om bij te houden in een schriftje in het kader van contact tracing.

En jawel, na mijn bezoek bij Isabelle E cup werd mijn gsm nr gevraagd, of je kon het zelf noteren.

Men blijft vrij uiteraard...maar vanaf nu zullen de gentse dames je het vragen.

Is dit een grap of om te huilen ?  :lol_hitting:
Welke hoerenloper gaat nu zijn telefoonnummer doorgeven  :lol

Het mijne mogen ze al hebben 0467 12 34 56 , en ik heb er nog een pak zenne

mooie interessante bijdrage

anyway, zoals ik al zei, iedereen doet ermee wat hij wil


Eergisteren 2 flikken in burger die 1 voor 1 dames vroegen om klanten hun nummer te vragen om bij te houden in een schriftje in het kader van contact tracing.

En jawel, na mijn bezoek bij Isabelle E cup werd mijn gsm nr gevraagd, of je kon het zelf noteren.

Men blijft vrij uiteraard...maar vanaf nu zullen de gentse dames je het vragen.

Waren misschien geen echte flikken ?


Paranoia ten top.

Gezien de algemene omstandigheden en de specifieke omstandigheden heb ik geen reden om hieraan te twijfelen....
Welke dame laat nu zomaar een dame en heer zomaar binnen en blijven binnen?
En dit voor elke dame die achter het raam staat.

Wetende dat elke gemeente ook zijn eigen contact tracing kan organiseren.

De dame wou ook niet direct zeggen dat het flikken waren, maar ze gaf het wel toe na beetje doorvragen.

Nogmaals, ge doet ermee wat ge wilt met die info, nu kunde tenminste nie zeggen dage van niets wist als een dame nadat ze uw zaad heeft doen lossen, vraagt achter uw telefoonnummer.  ::)


Ik zei ook, de dame zal vragen achter uw nummer...niet eisen, niet verifiëren, niets van dat alles
Of je dat nu doet of niet, das dus uw zaak, of dagij nu de nummer van uw schoonvader doorgeeft of uw vriendje, uiteindelijk is het toch maar voor de schijn gezien er niet wordt nagegaan op de echtheid ervan.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #593 Gepost op: 21 augustus 2020, 08:38:02 »


Nogmaals, ge doet ermee wat ge wilt met die info, nu kunde tenminste nie zeggen dage van niets wist als een dame nadat ze uw zaad heeft doen lossen, vraagt achter uw telefoonnummer.  ::)
Ik zei ook, de dame zal vragen achter uw nummer...niet eisen, niet verifiëren, niets van dat alles
Of je dat nu doet of niet, das dus uw zaak, of dagij nu de nummer van uw schoonvader doorgeeft of uw vriendje, uiteindelijk is het toch maar voor de schijn gezien er niet wordt nagegaan op de echtheid ervan.

Voilà, dat is juist mijn punt.
Wat is het nut van gans deze cinema,  mij moeten ze er niet mee lastig vallen ...

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #594 Gepost op: 21 augustus 2020, 08:40:57 »


Nogmaals, ge doet ermee wat ge wilt met die info, nu kunde tenminste nie zeggen dage van niets wist als een dame nadat ze uw zaad heeft doen lossen, vraagt achter uw telefoonnummer.  ::)
Ik zei ook, de dame zal vragen achter uw nummer...niet eisen, niet verifiëren, niets van dat alles
Of je dat nu doet of niet, das dus uw zaak, of dagij nu de nummer van uw schoonvader doorgeeft of uw vriendje, uiteindelijk is het toch maar voor de schijn gezien er niet wordt nagegaan op de echtheid ervan.

Voilà, dat is juist mijn punt.
Wat is het nut van gans deze cinema,  mij moeten ze er niet mee lastig vallen ...

Het gaat hier maar over hoererij, neem het dus allemaal niet zo serieus beste

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #595 Gepost op: 21 augustus 2020, 10:59:59 »


Nogmaals, ge doet ermee wat ge wilt met die info, nu kunde tenminste nie zeggen dage van niets wist als een dame nadat ze uw zaad heeft doen lossen, vraagt achter uw telefoonnummer.  ::)
Ik zei ook, de dame zal vragen achter uw nummer...niet eisen, niet verifiëren, niets van dat alles
Of je dat nu doet of niet, das dus uw zaak, of dagij nu de nummer van uw schoonvader doorgeeft of uw vriendje, uiteindelijk is het toch maar voor de schijn gezien er niet wordt nagegaan op de echtheid ervan.

Voilà, dat is juist mijn punt.
Wat is het nut van gans deze cinema,  mij moeten ze er niet mee lastig vallen ...


ge kunt er tegen zijn, erover zagen ne neuten zoveel ge wilt

en zelfs lekker stoer hier meedelen 'dat ze u er niet mee moeten lastig vallen'

maar zolang ge een bordje draagt met 'val me er niet me lastig' gaan ze het u toch vragen  :lol

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #596 Gepost op: 6 september 2020, 18:08:02 »
Buite, Carolien, niets te zien in Gent.

Extreem triestig overdag in Gent, heb het nog nooit zo leeg gezien.
En wat er was trok op niets.
Carolien is voor mij momenteel het enige wat Gent de moeite maakt, en dan nog, nieuwe wandelaar zal ze wss niet eens zien zitten zoals ze erbij zit (low profile)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #597 Gepost op: 1 oktober 2020, 12:04:23 »
heeft iemand Nathalie terug gespot, dag of avondshift?

Ze is nu al een week of 3-4 niet meer op haar laatste locatie: niet overdekte deel van VDD nummer 15

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #598 Gepost op: 1 oktober 2020, 13:56:42 »
heeft iemand Nathalie terug gespot, dag of avondshift?

Ze is nu al een week of 3-4 niet meer op haar laatste locatie: niet overdekte deel van VDD nummer 15
Jij beantwoordt je eigen vraag, wel lekker makkelijk ....
Is de buurt daar zo groot?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #599 Gepost op: 2 oktober 2020, 11:05:44 »
heeft iemand Nathalie terug gespot, dag of avondshift?

Ze is nu al een week of 3-4 niet meer op haar laatste locatie: niet overdekte deel van VDD nummer 15
Jij beantwoordt je eigen vraag, wel lekker makkelijk ....
Is de buurt daar zo groot?  ;D ;)

Onze Duitse Nathalie, met die o zo prachtige glimlach, is inderdaad al een tijdje verdwenen...  net zoals Isabelle, trouwens.  Alleen heeft die laatste daar maar enkele weken gezeten...  Gent voldeed niet aan haar verwachtingen.
Denk dat beide dames wel weten waarom ze vertrokken zijn, de omzet is daar met 50% achteruit gegaan, verneem ik her en der.
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...