Auteur Topic: PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?  (gelezen 7212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Gepost op: 5 oktober 2012, 14:48:14 »


Het is zoals met schaken, de tafel plakt, en van zodra de seksuele handelingen beginnen mag de teller starten toch?
« Laatst bewerkt op: 6 oktober 2012, 08:29:02 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2012, 14:57:08 »

Dat wat jij beschrijft zoek ik dus niet...ik wil ongedwongen pre salen.

Gisteren in Heaven 7 van 20 uur tot 3 uur met Mima doorgebracht..dat zoek ik meestal meer in een club...het klikt extreem goed tussen ons maar mindere varianten vind ik ook leuk, alleen binnen een aantal minuten betaalde sex want ik ga niet alleen uren zitten praten met een mooie meid, ik wil haar ook aanraken en voelen, dat haalt alle plezier voor mij eruit.

Dat staat los van de discussie wat correct gedrag is in een club.
Ik speel graag wat meer, beetje flirten , kijken of er chemie is een klik, beetje grappen, etc etc...maar ook een massage en ongedwongen kontakt, waarom niet er kan veel als je kontakt maakt met de dames.,dat zoek ik en is niet verboden iedereen moet zelf maar zijn modus operandi kiezen...ik verhaal het ook eerlijk en of het standaard gedrag is of niet interesseert me niet zoveel, ik doe binnen respectsgrenzen wat ik zelf wil en nooit tegen de zin van een vrouw in.


Note sm: voor de derde en laatste keer mijn eigen quote weggehaad, aangezien ik die ook gewist had.
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2012, 15:03:58 door sexmachine »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #2 Gepost op: 5 oktober 2012, 15:15:17 »

Dat wat jij beschrijft zoek ik dus niet...ik wil ongedwongen pre salen.

Gisteren in Heaven 7 van 20 uur tot 3 uur met Mima doorgebracht..dat zoek ik meestal meer in een club...het klikt extreem goed tussen ons maar mindere varianten vind ik ook leuk, alleen binnen een aantal minuten betaalde sex want ik ga niet alleen uren zitten praten met een mooie meid, ik wil haar ook aanraken en voelen, dat haalt alle plezier voor mij eruit.

Dat staat los van de discussie wat correct gedrag is in een club.
Ik speel graag wat meer, beetje flirten , kijken of er chemie is een klik, beetje grappen, etc etc...maar ook een massage en ongedwongen kontakt, waarom niet er kan veel als je kontakt maakt met de dames.,dat zoek ik en is niet verboden iedereen moet zelf maar zijn modus operandi kiezen...ik verhaal het ook eerlijk en of het standaard gedrag is of niet interesseert me niet zoveel, ik doe binnen respectsgrenzen wat ik zelf wil en nooit tegen de zin van een vrouw in.


Note sm: voor de derde en laatste keer mijn eigen quote weggehaad, aangezien ik die ook gewist had.
Ik had dus te snel gereageerd, voor alle duidelijkheid.
iedereen zoekt wat hij wil, en jij mag het inschatten zoals jij wil.
Ogedwongen presalen, bestaat het dan?
Ik ben blij dat je de meiden uit de armen redt van de vortigen die zomaar een sleutel laten halen zonder te praten met de meiden  ;D
Ai, nooit tegen de zin van een vrouw, dan moet je je geld thuislaten, beste Tom, want zonder geld duiken ze niet met jou of mij de nest in, dus gedwongen is het altijd, hoe we het nu draaien of keren.


Al ben ik er wel heilig van overtuigd dat ze 1000 keer liever met jou of SEF de kamer opgaan dan met mij, want ik behoor tot die groep die echt niet wil praten met meiden, en helemaal niet wil weten welke studies ze hebben gemaakt of of broertje overreden is of mama ziek.
Dat boeit me compleet niet, en ik wil er ook niet mee op de bank hangen, ik praat liever met foots over hoe de kamerprestaties zijn en of ze kunnen zuigen als een jong kalf  >:D


Voor mij, en ik weet het, ik ben raar, zitten ze in de club om mee de kamer op te gaan tegen de gepaste vergoeding, en voor de rest heb ik geen enkele klik met de schepseltjes die zonder 'pietje' zijn geboren  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2012, 21:59:11 »
Ik voel iets..... ik heb beet... ik voel me net een visser .....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #4 Gepost op: 5 oktober 2012, 22:03:38 »
Voor één keer ligt mijn mening dicht bij die van sm voor wat het pre salen betreft.  Het is echter niet zo (of zelden) dat ik om de sleutel roep naar een dame.

Het verhaaltje over het pre salen komt bij mijn heel erg ongeloofwaardig over.  Ik kan me niet indenken dat het zo gegaan is.  Ik pre sale me kapot in PSR en friemel me heet aan de dames en nog geen enkele heeft ook maar laten uitschijnen dat ze wat meer van me wou (de voorkamertijd).  Er is wel een belangrijk gegeven.  Ik tongzoen een dame niet als ik er niet mee op kamer wil.  (Desnoods dans ik drie uur maar niet tongzoenen.)  Tongzoenen is niet de eerste stap tijdens het opzoeken van een klik.  Ik voel aan vele andere suptiele dingen of er een klik ontstaat.  Als die niet ontstaat bouw ik af en ga ik niet nog snel aftasten wat ik nog allemaal gratis kan doen om me te vermaken bij de dame.
Ik geef hierbij toe dat ik een stamgast ben van PSR en me meer kan permitteren (omdat ik me fatsoenlijk gedraag en de dames en thekes me ook zo kennen).  Anderzijds kan ik me onmogelijk voorstellen dat ik in een club waar ik de eerste keer kom dames ga tongzoenen waarmee ik niet op kamer wil.

De regel bestaat in PSR en moesten ze invoeren in elke club.  De regel is er gekomen nadat de dames klaagden dat beren vingerden, tongzoenden à volonté en dan doodleuk zeiden dat ze niet gaan kameren omdat mevrouw te lelijk was.  Ze was dus niet meer dan een gratis speeltje.

De optiek in PSR viel afgelopen woensdag iets tegen.  Er waren een vijftal lolita's en een tiental slanke dames.  Voor de rest voor ieders wat wils.  Er waren door de dag ongeveer 30 dames aanwezig.  Van twee lolita's weet ik pertinent zeker dat ze overnachten in PSR.  Zeggen dat er dan de dag erop maar een of twee rondliepen, lijkt me dus ook sterk overdreven.  De optiek in PSR is niet wat ze in DV, Paradise of Samya is maar de combinatie van dat je net heel relaxt kan pre salen met de dames, dat je er gemakkelijk contact mee kan leggen, dat ze niet gehaast zijn om op kamer te gaan en dat ze nog eens bijna allemaal een erg goede service geven, zijn net onovertrefbare troeven (nog nergens de combinatie beter gevonden en ik heb al heel wat clubs op mijn palmares staan) die een bezoek aan PSR meer dan waard maken.  Het is al geweten dat je er niet naar toe moet gaan als je enkel en alleen voor de optik fick gaat en telkens je er komt een andere dame wil omdat je dan snel door de dames heen bent  ;).   

Voor zover mijn gedacht.  Ik onthou me van verdere ellelange discussies hierover.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #5 Gepost op: 5 oktober 2012, 22:11:17 »
......maar de combinatie van dat je net heel relaxt kan pre salen met de dames, dat je er gemakkelijk contact mee kan leggen, dat ze niet gehaast zijn om op kamer te gaan en dat ze nog eens bijna allemaal een erg goede service geven, zijn net onovertrefbare troeven (nog nergens de combinatie beter gevonden en ik heb al heel wat clubs op mijn palmares staan)......


Ik zou Babylon niet vergeten.....


Ha ha, ik vind het geweldig, we gaan niet ellenlang in discussie, ieder geeft op een respectvolle manier aan een ander zijn mening maar weer.
We gaan niet schelden, SEF, en als je een kreet hoort, is het foots die leeggezogen wordt of ben ik het die om een sleutel roep  ;D :P ;)
Tegenwoordig reageren veel dames niet eens meer op mijn lokroep, ik denk dat ze "oordopjes" in hebben  :o >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2012, 00:45:40 »
Heren,


We kunnen dit draadtje beter even van PSR afkappen, maar ik mag wel admin zijn, geen idee waar of hoe ik dat zou moeten doen. Dat is overigens ook niet waar ik me druk over hoef te maken.

Goed presalen, het woord "an sich" zegt het al het is voor "de koop" en heel eerlijk is het ook belangrijk of je werkelijk koopt of loopt. Ik verklaar me nader want ik kan me alle presales voorstellen, hoewel ik zelf niet zo zeer een presaler ben.

Allereerst heb je de optiek, voor iedereen verschillend, maar mijns inziens is het iets wat je kunt zien en waarvoor je niet perse voor aan de dame zelf moet zitten of wat ook geen 5 minuten duurt, ik zie dat in zeg pak hem beet 5 seconden. Maar iedereen is verschillend, maar iedereen kan het zien. Kijken is met de oogjes , niet met je handtjes. Kom daarna niet met ze is lelijk, dan had je meteen kunnen zien.


Dan hebben we het over het magisch woord " klik" bij SM is klik het klikken van het openen van de portemonee, is net zo goed een klik en zonder die klik van uw beurs heren, geloof me dan gaat het ook niet lukken.



No money, no honey ! Alhoewel ik 1 keer in PHG een dame een jongen mee op kamer zag nemen voor niets, 1 keer in 5 jaar, maar eerlijk het was een jonge knappe adonis en de dame was zo scheel als een Morgan klassieke auto met houten chassis uit Engeland.

Anderen houden het op klik die ze met een praatje " onderzoeken". En eerlijk is eerlijk als je even met een dame praat ook al is het maar over het weer, haar looks of over haar hondtje, ik weet dat het helpt voor de klik, maar helaas ik heb daar niet altijd zin in en ik waag  de gok, het is tenslotte geen fortuin, het is 50 euro.

Een praatje kan in mijn ogen lopen van een minuut of 5 tot een kwartier en daarna valt het in mijn ogen op complete zever of inderdaad een leuk gesprek. Maar in ieder geval genoeg om te weten of ze een beetje een gezellig gezelschap gaat zijn of een wandelende koelkast. Met zo'n wandelende koelkast, bv Chantal PHG of Loredana Duisburg heb ik een geweldige profi klik, ofwel niet lullen maar heerlijke sex en verder compleet emotieloos qwa gevoelens voor elkaar, het is betaald remember, ik koop, zij performt, zo simpel is het, echt niets moeilijker).


Als je tijdens een gesprek wat handtastelijk wordt, gaat eigenlijk al een beetje over in "ik ben zwaar geinterresseerd en wil gaan kopen". Het is het laatste stukje overtuiging of plagerig spelen, maar wel doelgericht om op kamer te komen van haar uit gezien, awel weer in mijn ogen dan. Spelen zonder kopen is voor mij namelijk ondenkbaar precies om de redenen die SEF noemde. Er was ooit eens iemand die zei het is net schaken en aanraken is zetten. Ik kan me daar wel in vinden.

Kortom tongzoenen, pijpen en sex ook buiten de kamer is volgens mij wat de dame verkoopt en het maakt ook niet uit of dat op kamer is of erbuiten. Als de dames net als in H7 kersvers van het platteland komen zijn ze inderdaad nog "naturel" of onervaren en kun je dat wellicht daar ook gezien de geringe klandizie voor elkaar krijgen, maar in mijn ogen zou een profi hoerenloper het niet willen hebben. Toch zeer als dat het luttele bedrag van 30 euro kost, daar kun je inderdaad je vrouw niet voor lastig vallen.
Ik ben 2 keer in H7 geweest en het is me niet opgevallen, ik zoek dat ook helemaal niet.

Het is niet zo dat ik het perse afkeur, sommige vinden het leuk en als de dame erin meegaat (uit vermaak of onervarenheid) dat kan ik niet beoordelen dan is dat mij prima en laat Tom en Koos lekker doen. Echter weet dat als je (wat ik SEF ook wel eens heb zien schrijven) al gebruik maakt van diensten zoals tongzoenen, pijpen, beffen, droogneuken of sex dat het betaalde diensten zijn. Dat deze betaald zijn in hoerentent is net zo logisch als dat je voor een pilsje moet betalen in een kroeg.






Als je het daarna aftrapt met excuses als sauna, geen zin , lelijk of honger of iets in dien aard, dan ligt mijns inziens de fout bij de bepaling van de grens. Als een dame zich opdringt met kussen zoals het verhaal van Koos is de andere kant dat is vanuit de dame gezien weer misbruik gaan maken van de PSR regel. En wat ervan de waarheid is ga ik me al helemaal niet aan wagen.

Bij clubs als PSR hebben ze deze regel en ik heb er geen enkel probleem mee, ik heb het zelfs nooit uitgelegd gekregen en ik zou die uitleg ook overslaan, want dat is voor mij nooit van toepassing.

Ik neem dan een mindere kamergang even luchtig op zoals ik vaak schrijf, ik betaal er absoluut geen euro minder om dan het gebruikelijke tarief en ik schrijf de dame ook niet de grond in. Ik denk dan vaak dat ik beter iets langer had moeten " aftasten" maar eerlijk gezegd heb ik daar meestal maar weinig zin in. Ik ken mijn eigen valkuil en reageer die niet af op de dame.

Daarentegen als ik een heerlijke profi dame tegenkom die in plaats van een lange presale zever verhaal compenseert met een kamer voorzien van een uitstekende pijpbeurt en de hersens uit mijn pan neukt en mij na de beurt nog een knipoog gunt daar kan ik weer intens van genieten. Deze dames vind ik geweldig, maar voor romantici is dat helemaal niets, dat begrijpt ik weer wel.


Kortom doe de presales zoals je wil, maar ga er geen profijt uit trekken en blijf zelf professioneel. Maar blijkbaar begrijp ik de presalers ook niet want langer is bij hun definitie beter. In mijn ogen is presales de tijd die je nodig hebt voor een koop en ik vind het erg vreemd als iemand meer dan 1/2 uur met een dame wil presalen of langer en met sexuele handelingen om dan niet een half uur op kamer te gaan.

De meeste  presalers doen het mijns inziens om meer aandacht of voor minder geld meer te krijgen dan waarvoor ze willen betalen in plaats van een zeker te worden van een goede kamerbeurt. Degene die na diverse sexuele handelingen afhaken, tja wat moet ik daarvan denken, inderdaad daarvoor vind ik de PSR regel meer dan terecht om sommige dames tegen zichzelf te beschermen.

Bedenk dat deze regels doorgaans worden " bedacht" doordat sommige mensen er misbruik van maken. Daarmee moeten vaak de goede het met de kwade besnieten. En tevens kan het kwaad gedrag van de dames uitlokken door spontaan te gaan tongen, het is heel simpel een goede klik moet van 2 kanten komen, niet van 1.

Misschien omdat ik zelf ook een eigen zaak heb dat ik dit een meid nooit wil aandoen, ik vind dat namelijk ook respect voor haar "eigen zaak" en ook als ik een ijsje koop in de winkel ga ik er ook niet eerst aan likken om het ijsje te proeven om het vervolgens terug te leggen in de diepvries.



Trouwens als ik in de Filipijnen ben dan is presales daar wel absoluut de standaard en daar wil ik na het betalen van een drankje voor de dame (ladiesdrink) waar ze aan verdient nog wel eens handtastelijker worden, maar dan alleen in de wat plagerige zin, omdat ik dan wil weten hoe verlegen de dame is. Daar hebben westerse vrouwen helemaal geen last van. Trouwens ik praat met hun in Tagalog en ik vind ze standaard al leuker dan westerse dames. Ieder zijn smaak.

Mocht je dat hier ook willen, koop dan eens een cocktail of mijn part een piccolo voor de dame en mijns inziens kun je dan voor jezelf wel iets meer tijd nemen om te beslissen. Zonder sexuele handelingen is het dan ook nooit een probleem om eventeel later op nette manier af te zien van de kamergang indien er toch iets onverhoopt je mocht tegenstaan.

Trouwens als ik te lang met een dame praat kom ik altijd wel iets tegen wat me niet aanstaat. Ik ben niet zo voor de westerse vrouwen mentaliteit, ik ben namelijk behoorlijk anti geemancipeerd maar gelukkig weet ik die onderwerpen wel af te wimpelen net als politiek en religie OF ik zoek bewust de confrontatie. Zo ben ik, ik weet ook niet waarom.

De beste sex kan ik ook hebben met een dame die ik in het dagelijks leven niet wil, awel daarvoor kom ik ook in de clubs. Een gewone beurt thuis is met iemand die ik leuk vind en waarmee ik flink kan lachen, een beurt in de club is met een fotomodel / playboymodel die ik nooit zelf zou kunnen EN willen hebben. Maar dat ben ik en ik weet dat ik uniek ben en dat iedereen in de club weer iets anders zoekt.


Dat was mijn mening of idee over dit vaak besproken fenomeen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #7 Gepost op: 6 oktober 2012, 11:20:41 »
Iedereen is anders, andere voorkeuren, andere persoonlijkheid, andere modus opperandi, andere aantrekkingskracht op vrouwen, andere kijk op het hoerenlopen, ander gevoel wat respect voor een vrouw inhoudt, andere thuis situatie, zoeker van pse of gfs, durf je iets van jezelf te laten zien of liever niet..en nog veel andere variabelen, ontelbare variabelen, bepalen het diafragma aan handelen binnen een club.

Ik kan gaan theoretiseren maar dit is voor mij pre salen..

Met Sharon liggen praten en stoeien in de kino, de dtser achter ons keek zijn ogen uit, en nadat ze me een afscheidskus gaf sloeg hij direct toe. Daarna een paar uur met Mima doorgebracht, schitterende vrouw, ze heeft me gevangen, in haar heerlijke lichaam en in haar echte lach, de mooiste vrouwen komen van Varna, maar ook de levendigste en gekste. Lekker wat praten en friemelen en droogneuken in de kino, en genieten van dat toplichaam, op de bank hangen met haar op schoot en daarna hebben we gedanst.Tot het 3 uur was en haar vriend haar kwam halen...dat was minder hahaha..geen cent aan haar gespendeerd maar geen sekonde druk of iets anders dan een zeer vrolijke ontspannen mimi..h7 is het presale paradijs...geen zorgen ik maak het wel goed met Mima.

...en beide dames uit Heaven 7, hebben uiteindelijk geld aan mij verdiend en soms best veel, met Mima gaat het iedere keer zo, ze zit graag bij mij en ik graag bij haar, Koos heeft hetzelfde nu met Olga maar velen gingen haar voor, dat geld ook voor mij trouwens, zo zijn we ook wel weer we blijven hoerenlopers he...onze klik is erg goed, de leukste zaken in een club zijn gratis dat is mijn mening...en ik respecteer elke andere maar zet de mijne ervoor in de plaats..net zoals ik je god respecteer maar weet dat de mijne beter is...kijk maar maar naar de situatie hier en in moslem landen...lol...dit is een grapje.

ik wil geen fatwa aan mijn broek hebben.
Niet voor het respectloze  ;D pre salen en ook niet voor het beledigen van de aanhangers van het geloof van Mohammed. ;D

Allah, la ilaha illa-Allah
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #8 Gepost op: 6 oktober 2012, 11:54:53 »
Als je wil dat we je geloof niet beledigen, moet je enkel van de meiden onder de 18 afblijven  ;D
Voor de rest pas jij alles in hoe jij het graag ziet.


Soms ben ik echter verbaasd als ik dingen lees, over PRE-SALES, en ook als ik het gedrag van sommigen zie.


En alweer neen, dat is niet op Tom Kroes, SEF of welke andere "bankhanger" dan ook, niks persoonlijk, gewoon dat ik eens in mijn wangen moet knijpen om te zien dat ik niet droom.


Ik citeer uit mijn slecht geheugen:
- na een halfuur pijpen op de bank besloot ik dat haar pijpkunsten niet goed waren, en ben er niet mee de kamer op gegaan
- een halfuurtje zoenen en vingeren en pijpen in de whirlpool, maar eigenlijk wou ik niet naar kamer, en zij zijn uiteindelijk bij mij in de whirlpool gekropen, ik zat er eerst in, en ik laat me niets opdringen.
- na anderhalf uur spelen op de bank dan toch maar niet op kamer getrokken
- ik had honger gekregen, end at ging voor (na een uur presales)


Mijn geboden (om het in de religieuze sfeer te houden) zijn dan ook de volgende:
- de tafel plakt (net zoals bij het shaken)
- begin seksuele handeling is begin opzetten chronometer en betalen ervoor
- geen spelletjes spelen met meiden, enkel op kamer en betalend
- rechtuit zeggen dat je er niet mee op kamer gaat indien je het niet van plan bent, en dat DUIDELIJK zeggen, niet tijdens het tongzoenen  ;D :P
- gedwongen tongzoenen heb ik nog nooit van gehoord, als ik geen zin heb in een meid ga ik haar me zeker niet laten pijpen
- sleutel roepen nadat ik scheisse heb geroepen
- me in mijn kont knijpen resulteert in drie kamergangen
- sleutelgebaar is ongeveer hetzelfde gebaar als geldgebaar en resulteert in hetzelfde, betalen namelijk
- dromen dat meiden je gratis willen plezieren moet je 's nachts doen, ook een geloof op zich, eigenlijk eerder een sekte
- thuissituaties kan ik niet over meespreken, mijn hond heeft te scherpe tandjes
- aantrekkingskracht van een hoerenloper op een vrouw, daar moet ik eens heftig om lachen, en ik herhaal: "Laat je geld thuis en je aantrekkingskracht verdwijnt als sneeuw voor de zon."
- respect voor een hoertje krijg je niet door haar van haar werk te houden, integendeel.... 't moet opbrengen, anders zat ze wel in een lokale disco op een of andere Turk (niet onrespectvol bedoeld trouwens, ik vind Turken top) en niet op onze grijze/kale/dikke/lelijke kop te kijken...
- een paar uur met een vrouw friemelen, droogneuken, tongen, dansen en wat nog allemaal zonder een euro aan haar te spenderen...Kijk, dan kan je fier op jezelf zijn, maar daar heb ik een uitgesproken mening (er)over. Als je cryptich kan lezen, heb je ze....
- de leukste dingen in een club zijn nooit gratis, want je hebt inkom betaald, net zoals de meid die je van haar werk houdt als je haar gratis leuk vindt...
- een half uur is een half uur
- wat drinkgeld doet wonderen
- betaal voor wat je krijgt (moeten ze bij jou ook als ze een dienst krijgen, jij doet ook niet aan presales op je eigen werk toch)


Mijn geboden, I love them  ;D :P ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #9 Gepost op: 6 oktober 2012, 16:57:42 »
Jouw geboden lijken in steen gebeiteld en voor jou zijn ze dat ook, respecteer ik en kan ik begrijpen en het klinkt allemaal logisch en doordacht maar alles wat volgens jou niet kan heb ik al gedaan en meegemaakt..logica heeft weinig plaats in de paid 6, omdat je te maken hebt met vrouwen hahahahaha, maar je eerste voorbeelden dat zou ik nooit doen..ook bij pre salen geld respect voor elkaar en ik zou willen besluiten dat als je een vrouw als hoer behandeld krijg je een hoer maar je kunt ook veel meer krijgen van haar op gfs gebied.... en de hoer interesseert me meestal niet..maar iedere gek zijn gebrek.

Ik ga zo weer lekker pre salen in Heaven 7. ;D
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #10 Gepost op: 6 oktober 2012, 18:25:18 »


Dan krijg je snel de woorden 'je behandelt hen als een hoer dus je krijgt een hoer' in plaats van 'je betaalt hen netjes voor hun diensten'  ;)


Let wel op voor gedwongen seks, want de meeste die uren gratis bij gasten rondhangen, zijn  gepimpten, hen interesseert het geen moer of ze nu iets verdienen of niet, ze moeten het 's nachts toch afgeven aan vriendje-lief  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #11 Gepost op: 6 oktober 2012, 18:31:52 »



Let wel op voor gedwongen seks, want de meeste die uren gratis bij gasten rondhangen, zijn  gepimpten, hen interesseert het geen moer of ze nu iets verdienen of niet, ze moeten het 's nachts toch afgeven aan vriendje-lief  :o

Vooral niet van wakker liggen. Als je dat gaat doen voel je je schuldig, en kan je beter niet meer naar de dames gaan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #12 Gepost op: 6 oktober 2012, 18:52:16 »



Let wel op voor gedwongen seks, want de meeste die uren gratis bij gasten rondhangen, zijn  gepimpten, hen interesseert het geen moer of ze nu iets verdienen of niet, ze moeten het 's nachts toch afgeven aan vriendje-lief  :o

Vooral niet van wakker liggen. Als je dat gaat doen voel je je schuldig, en kan je beter niet meer naar de dames gaan.
Ik lig nergens van wakker, en me schuldig voelen, goed zot, denk ik dan. Waarom zou ik me schuldig voelen? Ik betaal de velgen van hun brolbak  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PRESALES, WAT DOE JE ERMEE?
« Reactie #13 Gepost op: 6 oktober 2012, 19:12:57 »
de leukste zaken in een club zijn gratis dat is mijn mening...


En die zin kan ik voor mezelf wel vertalen met een leuke sfeer die in de club al dan niet aanwezig is. Hoewel gratis, inbegrepen bij de entree is het beter gezegd.


Voor mij is de sfeer het belangrijkste, ook voor velen weer zeer verschillend uitlegbaar. De sfeer voor de PSE ers is vaak of er dames wild dansen en gek doen op de muziek eventueel met of zonder paal. Voor GFE-ers is dat vaak of ze makkelijk contact kunnen leggen met de dames. In sfeer verschillen echt alle clubs en het is voor een ieder om te kijken waar je je het beste in voelt.


Zodra presales sex elementen van de verkoop/kamer bevatten is het mijns inziens geen presales meer. Zonder kamergang spreek je over al dan niet vrijwillige uitverkoop van de dame door sympathie of door onervarenheid in het vak. Voor sommige GFE heren is dat het leukste, want dat komt overeen met een onbetaalde vriendin. Voor PSE-er komt dit over als onrechtmatig lees gratis gebruik van de dame haar normaal betaalde diensten.


Deze grens is het meest vage gebied en omdat dit afhangt van de interpretatie van de dame. Omdat we die niet hebben zal het daardoor een grijs gebied blijven. Amen.

Groet, Foots O0
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2012, 01:03:12 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.